WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 14:43

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 10 2015, 09:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 14:58
Pranešimai: 25
Miestas: Vilnius
Sveiki! Po žiemos pastebėjau, kad variklis po užvedimo sunkiai puškuoja, kol temperatūra užkyla bent iki 80*. Jei nė trupučio neduodu papildomai gazo, jis iš karto užgęsta. Todėl kaskart užvedu šaltą tenka stovėti ir laikyti gazą, kol užkyla bent iki 80*. Iki išylant dirba nešvariai, tarsi pertrūkiais (tokiais puf-puf). Vos įkaista, viskas susitvarko. Jei iki tol pabandau važiuoti, smarkiai trūkčioja. Kame galėtų būti problema?

Žvakes pasižiūrėjau - atrodo, tvarkoj, žvaklaidžiai neseniai keisti... Laisvos eigos varikliuką jau trečią pakeičiau :) Oro temperatūros daviklį ties oro filtru - taip pat.

_________________
Citroen Xsara 1,6i 1998 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 10 2015, 09:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Daug kas gali būti, kad ir lambda arba tos pačios žvakės (nespręsti pagal jų išvaizdą, naujos gi kapeikas kainuoja).
Diagnostikos tamstai reikia :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2015, 13:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Kai šiais laikais kompiuterinė diagnostika ne milionus kainuoja, nelabai racionalu pradėt blogai dirbančio variklio remontą nuo detalių kaitaliojimo. Saltas variklis su visokiais pertrūkiais dirbti gali tiek dėl blogų žvakių, tiek dėl neteisingai rodančių daviklių (kuro slėgis, oro ir aušinimo skysčio temperatūra, liambda zondas(-ai), galų gale dėl nesandarumų ar užsikimšimų oro kolektoriuose ar kuro sistemoje.
Jei varikliui įšilus jis daugiau mažiau normaliai veikti pradeda tai greičiausiai bus bėda su oro\kuro mišinio reguliavimu. Įšilus variklis pasikoreguoja paga liambdą zondo parodymus. Bet jei kažkas netvarkoje, ilgainiui prisigaudo neteisingų adaptacijų ir atitinkamai sugalvoja užriebint arba užliesint mišinį esant šaltam varikliui, kol liambda zondas neveikia.
Pas mane panaši bėda dėl ne iki galo sureguliuotų dujų. Pravažiuoju 300 km be pertraukos dideliu greičiu ir po to šaltas variklis benzinu negerai dirba. Tenka arba diagnostikos įrenginiu visas adaptacijas nunulint, arba benzinu pasivažinėt kurį laiką.
Nepagailėk 20-50 eurų geram diagnostui (tokiam kuris gaudosi, ne tik pasako ar klaidų yra) sutaupysi po to be reikalo nekeisdamas detalių ir dėl sumažėjusių kuro sąnaudų.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2015, 22:27 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Tadai, šitam varikliui yra reikalų su vožtuvynu.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2015, 14:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ar tokiam varikliui, ar būtent šitam varikliui?
Nes kalba kaip supratau eina apie paprastą TU variklį su 8 vožtuvais, tai ten tie reikalai, tai viso labo jų mechaninis sureguliavimas.
Tarpumatis, atsuktuvas, 13 ir 10mm rakteliai.
Įsiurbimas 0,2, išmetimas 0,4...

Ar kalba apie tai, kad skirtingai, nei 1.0, 1.1 ar 1.4 tos pačios šeimos varikliams, tie vožtuvai čia ne amžini, ir nelaiko, pradega, ir panašiai?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2015, 14:38 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Tokio modelio varikliui.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2015, 14:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kaip ir sakiau, jie paprastai kaip 2x2 reguliuojasi, o jei šaltam patenka tepalas per gumeles (čia standartinė jų bėda, nes vožtuvų koteliai ir gumelės maudosi tepalo baloj), tai jos keičiamos nelabai sunkiai. O jei pradegę ar kiauri, ar kreivi, tai tam kompresija matuojama yra gi

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2015, 15:17 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Aš ne apie reguliavimą kalbu. Kalbu apie tai, kad biški kas su vožtuvais ir motoras nustoja dirbti. Na o bet tačiau, nespėliokime. Pacientas gal bus linkęs pasitaisyti mašiną. Nors, man rodosi, nieko jis netaisys, tik daug rašys.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2015, 22:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 14:58
Pranešimai: 25
Miestas: Vilnius
Problema, atrodo, bent iš dalies išspręsta. Diagnostika problemos nerodė - tokių metų automobiliui diagnostika kažką gali padėti surasti tik keliais specifiniais atvejais. Dėl to ne vienas servisas numojo į tai ranka.

Kaltas buvo apsamanojęs potenciometro kontaktas. Šitos problemos pašalinimas sutvarkė besipurtantį, trūkčiojantį variklį, staigų galios sumažėjimą akseleruojant. Kita problemos dalis - laisvos eigos varikliukas, kurį pakeitus kitu, tiesa, naudotu, padėtis žymiai pagėrėjo, nors iki galo taip ir neišsisprendė - kaip man pasakė, naudotas varikliukas nėra išeitis, būtinai reikia statytis naują. Taip pat, jį įstačius, reikia kokį tai konfigūravimą atlikti (detaliau neišsiaiškinau). Tai paaiškintų, kodėl varikliukai iš šroto padėties nekeitė. Kita vertus, grįždamas nė karto neužgesau, apsukos nešokinėjo daugiau kaip ~200 rpm, tai važiuoti dabar tikrai galima.

Noriu labai padėkoti A. Sinkevičiaus autoservisui Kaune - darbus atliko profesionaliai, nesiraukė pamatę mano pavargusią Xsarą ir nesiūlė palikt jos patvory. :)

_________________
Citroen Xsara 1,6i 1998 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 25 2015, 07:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Paprastai apsamanojusį potencą diagnostinė įranga puikiai rodo. Klaidos žinoma neišmes tokių metų tačkei, nes potenco klaida senuose kompuose aplamai sunkiai juntama, nes gal tu maigai tą pedalą ten makaluodamas kaip nori.
Bet gyvus paramterus insijungęs pamaigai pedalą įvairiais rėžimais ir viskas aišku, o dažnai ir atleistu pedalu rodo kokį nors nesąmoningą procentą...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2015, 22:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 14:58
Pranešimai: 25
Miestas: Vilnius
Įdomu tai, kad pakeitus laisvos eigos varikliuką nauju problema nedingo (nors situacija pagerėjo). Automobiliui nejudant apsukos laikosi vietoje, tačiau stabdant prie sankryžos ar judant lėtai kamštyje, perjunginėjant pavaras - svyruoja. Nežinau, ką dar būtų galima įtarti. Gal alkūninio veleno padėties daviklį? Reiks pamėgint prasivalyti ar ką.

_________________
Citroen Xsara 1,6i 1998 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2015, 22:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kolektorių sandarumus ir vakuumus. O šiaip tai nesuk galvos, nes babkių tokion vieton nėra prasmės kišti, jei mašiną naudoji, o ne restauruoji, ir jei neužkyla ten iki kelių tūkstančių.
Mano ZX šaltas truputį patrukčioja pirmas kelias minutes, jei stipriai nemini gazo, tai aš tiesiog minu. Ir apsukos irgi pasvyruoja šaltam, o kartais ir karštam, būna netgi užgęsta, jei neatsargiai per staigiai išjungiu bėgį ir prieš tai nemažų apsukų ir nespėja kompas pravert sklendės. Bet tai nesuku galvos, nes džiaugiuosi, kad aplamai puikiai vedasi ir važiuoja, kuro kibirais nesrebia, apsukos daugmaž normaliai laikosi ir variklsi tyliai dirba (kai duslintuvą susitvarkysiu). Čia gi yra senas benzas, tai arba keiti viską nauju (VISKĄ), arba su kažkuo susitaikai bent minimaliai. Su karbais paprasčiau kiek, nes ten vienam mazge visas reguliavimas ir darbas, bet dažnai vistiek reikia pilnos restauracijos ir patyrusio karbų meistro, kad privest iki galo, nes šūdeliaujant nelabai prišūdeliausi, ypač su sudėtingais vakuumu ir elektryte pavaldomais karbukais :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2015, 22:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 14:58
Pranešimai: 25
Miestas: Vilnius
Gal ir tavo tiesa :) Kai pagalvoji, beveik 20 metų senumo trantas. Važiuoti ypatingai netrukdo. Dabar, kai stovint nesvyruoja, vis smagiau.

_________________
Citroen Xsara 1,6i 1998 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2015, 23:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Man kai stovint truputį svyruodavo, ir tai netrukdė, nes neužgesdavo ir neužsigazuodavo niekad, o kad ten rodyklė truputį kilnojasi ir garsas keičiasi, kažkaip mažai rūpėjo. Tik va kad kai ir stovint ir važiuojant taip daro, tai praktiškai daro jau visada, kai atleistas gazo pedalas, o tada jau negerai, nes daug darbo laisvos eigos aktuatoriui ir jis pavargsta. Tai baigės man su tuo bolidu taip, kad galiausiai pasibaigė laisva eiga visai ir teko gazo troselį pasitempt tiesiog, kad šiltas laikytų normalias apsukas, o šaltam stabdžiau su kaire koja :)
Bet dabartinis ZX daro lygiai kaip tamstai, pašokinėja tik katik išjungus pavarą ir riedant ar perjungiant pavarą, tai nėra labai daug darbo tam varikliukui, dar gal laikys. TIkrai tikiuosi, nes maniškiam naujų jau seniai nebėra, o naudotų irgi nebežinau kur gauti...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007