Šiandien pagaliau pakeičiau generatorių. Dėkui
exDalimis už informaciją ir sugaištą laiką, nors ta info man nelabai pagelbėjo. Žodžiu, norint pakeisti generatorių reikia:
1. nuimti d/p ratą ir posparnį su variklio apsauga,
2. užfiksuoti įtempimo guolį į remontinę padėtį ir nusukti ''parazitinį'' guolį,
3. nusukti įsiurbimo kolektorių ir jį patraukti kiek įmanoma dešiniau,
4. nuimti vairo hidrostiprintuvą (nes neišsitrauks generatorius),
5. tada lieka
GENERATORIUS. 2 kairės puses varžtai paprasti, likę 2 (dešinėj pusėj) konusiniai. Jų iki galo išsukti nebūtina, nes jais užsikontruoja išilgai perpjautos įvores. Generatorius nuo kronšteinų atsikabina jį patraukus i kairę pusę.
Tvirtinant generatoriu SVARBU pirmiausia prisukti kairės pusės varžtus, tik tada užkontruoti dešinę pusę konusiniais varžtais. Jei reiktų dar karta keisti generatorių darbų trukmė būtų apie 3-4 valandas (neskubant).
p.s. tikiuosi ateities kartoms ši mano patirtis bus naudinga.
_________________
1993
Xantia 2.0 8v LPG

1998
Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km)

2004
C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006
C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)