WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Garsas is isiurbimo
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=32998
Puslapis 11

Autorius:  Marcius94 [ Rgs 17 2015, 15:19 ]
Pranešimo tema:  Garsas is isiurbimo

Sveiki,taigi apsigyveno kazkokia gyvate pas mane xantioj 1.8 16v ir labai jau negraziai snypscia, is pradziu pagalvojau, kad uosviene, taciau nuodugniai patikrinus isaiskejo, jog ji sekmingai snypscia kitur. O jei rimciau, tai gal kas nors buvot susidures ir zinot kas gali buti? Simptomai nestabilios apsukos ant benzo,prastoka trauka,uzkurus visada uzgesta ir tik is antro karto laiko apsukas ir tai jos labai nestabilios buna. p.s. ant duju viso sito nebuna ir tas garsas snypstimo zymiai kuklesnis,pridedu du video,pirmas ant benzo antras ant duju. https://www.youtube.com/watch?v=WNDpLCcyK7I&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=KQSlIoChHQo

Autorius:  pofke [ Rgs 17 2015, 15:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Egr, jei ten toks yra?

Autorius:  Marcius94 [ Rgs 17 2015, 15:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Mano ziniomis toks dalykas ten neegzistuoja

Autorius:  Marcius94 [ Rgs 19 2015, 16:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Niekam jokiu minciu nekyla? :?:

Autorius:  Saulius [ Rgs 19 2015, 16:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Girdėta dainelė. Tvarkykis kuro mišinio reguliavima. Dėl dujų neteisingų adaptacijų prisigaudė.
Dėl blogo mišinio variklis gest pradeda kompas atidaro laisvų apsukų sklendę stipriai. iš čia ir šnypštimas.
Netiki? - nusiimk vamzdi nuo filtro link droselio sklendės ir pasižiūrėk, kad šnypštimas sutampa su laisvų apsukų vožtuvo atsidarymu.

Autorius:  Marcius94 [ Rgs 19 2015, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

tiket pilnai tikiu,dabar butu kitas klausimas kaip susitvarkyti ta misinio reguliavima? kompa pasikeisti? nes siaip diagnostika daryta sitai masinai x kartu ir blemba zondas kaip ir veikia,mapas irgi nu zodziu daviklius visus rodo,kad daro jie dar kazka,bet misinio klaida egzistuoja

Autorius:  kobis [ Rgs 19 2015, 20:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

pradzioje pabandyk nuimti akumo klema 12V ir palaikyt gal pades.

Autorius:  Saulius [ Rgs 19 2015, 22:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Pavažinėk ilgėliau benzinu ir žiūrėk ar pagerėja darbas šalto variklio.
Kompo keitimas nepadės. Greičiausiai bėda bus dujų įrangos nustatymuose. Pvz.: 4 kartos dujų įranga ima signalą iš benzino purkštukų ir pagal juos išskaičiuoja dujų purkštukų veikimo laiką. Dujininkai pas mus dažnai dujas sureguliuoja stovinčiai mašinai. t.y. dirbančiai laisvomis apsukomis arba aukštomis be apkrovos. Praktikoje būna taip, kad prie tam tikrų rėžimų dujų pagal nustatytą algoritmą nepakanka. Variklio kompas pagal liambdą mato pvz užliesintą mišinį ir atitinkamai kompensuoją jį padidindamas purkštukų atidarymo laiką. Taip mišinys susinormalizuoja o variklio kompas įsirašo atmintį adaptaciją ir pradeda taikyt atitinkamai pakoreguotus rėžimus. Bėda ta, kad variklio kompas nežino, kada naudojamas benzinas, o kada dujos, todėl esant šaltam varikliui, kol neveikia liambda, jis dirba neteisingu rėžimu.
Pavažinėjus benzinu darbas normalizuojasi, nes kompas vėl atitinkamai adaptuojasi.

Dabartiniai dujų kompai turi daugybę nustatymų. Geras specialistas turėtų sėst į automobilį ir koreguoti parametrus važiuojant. Vėl gi kaip pavyzdys: Imamas maršrutas kuriame bus įvairios apkrovos (lygus kelias, įkalnė, užmiestis ir pan. Važiuojamas pirmiausiai benzinu prisijungus dujų diagnostinę įrangą. Įrašomi viso maršruto purkštukų atsidarymo laikai ir apsukos (kreivės grafike). tada tas pats kartojama važiuojant dujomis. Grafikai dedami vienas ant kito ir žiūrima kaip skiriasi variklio kompo signalas purkštukams. Jei važiuojant dujomis variklio kompas prie ta tikrų rėžimų gerokai padidiną purkštukų atidarymo laiką, lyginant su benzinu, tai tuose rėžimuose duju kompui įvedama adaptacija atitinkamai padidinti dujų purkštukų atidarymo laiką. Tokiu atveju ateityje variklio kompas nebus priverstas koreguoti mišinio ir prisirinkti klaidingų adaptacijų. Jei netingi gali ir pats tuo užsiimt. tereikia atitinkamą programą parsisiųst ir laidą tinkamą diagnostikai.

Autorius:  Marcius94 [ Rgs 20 2015, 10:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

del klemo tai bandyta daug kartu, del situ duju tai pas mane iranga paprasta slangine tik buvusi eko,bet isimtas tas varikliukas ir idetas varztas,tai ten tas kompas ju kazka dar reguliuot gali? ant benzino vazinet bandyta ir padeda kaip sakoma tik tam kartui ir tai nevisada.. bet gal reikes isbandyt sita varianta,nes maciau jog dujininkas tikrai buvo prie kompo prisijunges kazkada ir mate kaip lambda dirba ir panasiai

Autorius:  pofke [ Rgs 20 2015, 17:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Kai varikliukas išmestas, tai nereguliuos nieko, bet variklio kompas vistiek siunčia info dujų kompui.
Jei pareina blogas atsakymas, neaišku ką variklio kompas sugalvoja.

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 20 2015, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Niekas ten jokio atsakymo variklio kompui atgal nepasiunčia, nes variklio kompas jo nemoka priimti. Bandymas sukergti naujovišką purškalą su senoviškomis dujomis - čia ir problema. Netinka tos sistemos tarpusavy, nors ir važiuoja, bet anksčiau ar vėliau nupušta. Man lygiai taip pat net ir senas mono purškalas pavargo laisvą eigą reguliuoti ir nustojo tai daryti, nes šaltam jausdavosi, kad kompas nesupranta, kas darosi - didina benzino kiekį, o niekas nekinta, nes benzino puršktukas neveikia, tuomet praveria droselio sklendę ir kažkas vyksta, bet irgi ne taip, kaip tikėtasi. Ir tarp tų IF ir COUNTIF funkcijų susivelia ir laisva eiga reguliuojama tiesiogiai laisvos eigos varikliuku pasidaro...
Kai dujos būna normalios, kaip ir sakė kolegos, pagal benzino purkštukų laiką dujų kompas taip pat gali pasireguliuoti dujų purkštukų laiką, tuomet benzino kompas mato tiesioginį poveikį į savo norą didinti benzino kiekį - didėja dujų kiekis, ir nors skaičiai didėja truputį kitaip - bet kryptis vistiek proporcinga, ir jis tampa visai laimingas :)

Autorius:  Marcius94 [ Rgs 20 2015, 22:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Tai tada jei taip abstrakciai paimant,imanoma cia dar kazka suburt,kad nors kazkiek benzu dirbu iki kol pasiltu iki tos reikiamos temperaturos dujom,nes ziema jau arteja.. ar cia bergzdzias reikalas ir teks visa ziema minkyt gaza ryte po langais kaimynam? :D

Autorius:  Saulius [ Rgs 21 2015, 20:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Prieš užgesindamas varikli perjunginėk į benziną keletui minučių. artais padeda o kartais ne.
Jei dujos paprastos varžtu reguliuojamos tai reik sureguliuot normaliai.

Autorius:  Marcius94 [ Rgs 22 2015, 10:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Garsas is isiurbimo

Beda isspresta,pasirodo visos saknys buvo potenciometro fyskei pacioj,bent jau kol kas idealiai dirba ant benzino ir ant duju,ziuresim kaip toliau bus :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/