2.0 C5, 2005 metų
Priešistorė:
Realiai problema yra ta, kad "vėluoja" gazas.
Labiausiai jaučiasi jungiant 1 ir 2 bėgius.
Bandom galvot scenarijus, aiškintis, kodėl taip vyksta.
Situacija nr1.
Miestas, kamštis. Atleidinėju sankabą po truputį be gazo. Mašina stumiasi, kaip ir OK.
Pilnai atleidžiu sankabą. Mašina laisvai važiuoja sau.
Tada paspaudžiu gazą. Sunku pasakyt kiek, bet tarkim 1/5 viso pedalo kelio.
Tuo metu, kai laikau pedalą įspaustą, mašina pradeda stabdyt, natūralu lėtėjant krenta ir apsukos.
Po 2-3 sekundžių pajaučiu, kad atsiranda trauka ir mašina pradeda judėt. Beabejo pasipurto, nes juk prieš tai buvo sulėtėjusi.
Situacija nr2.
Išsuku į kelią pirmu bėgiu.
Pasiekia 2k; 2,5k apsukų ir jungiu antrą bėgį.
Panašiai kaip ir pirmu variantu, įspaudus 1/5 ar 1/4 pedalo mašina pradeda stabdyt.
Po kelių sekundžių pasijaučia trauka.
Natūralu jog mašina vėl pradeda purtytis nes tuo metu, kada atsiranda trauka, jos greitis jau ne toks tinkamas antram bėgiui.
Situacija nr3.
Panašiai kaip Nr2, tik šįkart, kai pajaučiu, kad mašina stoja aš tą pedalą spaudžiu iki 1/2 ar net daugiau.
Šiuo atveju atrodo, jog stabdymo laikas sutrumpėja, bet aišku jau kai trauka atsiranda, tai rauna taip, kad galva prilimpa prie sėdynės.
Pamastymai:
Mintis atėjo, kad gal lambda zondai blogai veikia.
Pajungėm Lexia.
Įjungėm duomenų log'inimą.
Dabar turim šiokius tokius rezultatus, bet problema, kad kolkas nemokam skaityt.
Taigi reik pagalbos. Galbūt forumiečiai esat susidūrę ir žinot, kaip zondai turi veikt, gal jums kils kokių minčių ar zondai turi įtakos minėtai problemai?
Zondų darbas važiuojant.

Zondų darbas stovint.
