Šiaip reiktų turbūt taisyklėse forumo pakeisti tą antrą punktą, nes ten parašyta, kad reikia miesto paraše, nors yra anketoje puiki ir viešai rodoma vieta: Location, o paraše kadangi pas žmogų ta info atsirado, tai ir temą atrakinau

Citroen meistrų yra, Kaune tai tikrai yra, bet su HPi nesame rimtai susidūrę nei aš, nei kolegos (nors kai kurie kolegos dirbę su kai kuriomis kitų markių aukšto slėgio benzino tiesioginio įpurškimo sistemomis.
Dėl pirmos ir antros klaidos - yra problemų su kuro slėgiu. Jei sistema panaši į Common Rail dyzelius (o kaip suprantu iš pasakojimų, tai kaip ir panašu, jei yra aukšto slėgio siurblys, purkštukai, reguliatorius ir t.t.). Jei reguliatorių keitei nauju, tai reikia sekti, kodėl dar problemų gali būti su tuo kuro slėgiu. Elementariausia pradžia būtų pradžioj pakeisti kuro filtrą nauju, jei tas niekad nedaryta. Jei įdėtas pigus filtras (pvz daugumos meistrelių mėgstami pigūs lenkiški Filtron arba dar pigesni), tai staigiai keičiam į Mann arba Bosch ir bandom gelbėti užterštą sistemą, nes filtras tai toks pats, kaip ir paprastoms žemo slėgio sistemoms, kurios leidžia žymiai didesnį ir šiukšlės skersmenį ir kurioms, iš esmės, jis kaip ir tinka normaliam veikimui, o čia turėtų būti daug mažesnės tolerancijos ir angos, todėl reikia GERO filtro. Toliau, nežinau, ar pas jį yra siurblys bake, bet jeigu yra - reikia žiūrėti, ar užtenka jo sukeliamo slėgio ir debito.
Toliau - aukšto slėgio siurblys. Sakot, kad jis restauruotas. Kokiu būdu ir kas jį restauravo? T.y. kas buvo daryta? Restauruotas tik sandarinimui, t.y. kad nebūtų kuro pratekėjimų, ar ir mechaniškai, kai pilnai iki norminių atkuriamos siurblio mechaninės ir hidraulinės galimybės. Jei siurblys sudilęs, tai kuro slėgio šokinėjimas labai dažnai sutinkama bėda HDi sistemose ir tuomet padeda tik keitimas, nes restauruoti tokį siurblį (HDi) teoriškai yra įmanoma, bet niekas to nedaro dėl kainos ir prastų perspektyvų dėl dalių gavimo, kokybės ir tolimesnio gero veikimo perspektyvos. Dažniausiai dedamas geras naudotas siurblys, kartais dar jį papildomai perrenkant su naujais sandarinimo elementais.
Reguliatorius sakėt naujas. Reik tikėtis, kad dar nesugadintas kokiomis drožlėmis.
Purkštukai kaip supratau čia paprasti elektromagnetiniai, tik pritaikyti didesniam slėgiui, tai su jais turėtų problemos nebūti, nes grįžtamo srauto panašu jie ir neturi.
Bet juos reiktų ne tik išplauti, bet ir patikrinti, ar laiko slėgį į patį cilindrą ir kaip purškia.
Trečia klaida susijusi su galiniu lambda zondu. Greičiausiai jis trumpina arba nutrūkus grandinė, t.y. atjungtas arba netyčiom pats atsijungęs, pvz nutrūkęs laidas. O gal ten kaitinimo grandinė tiesiog neveikia. Tokiu atveju klaidą rodo visada, bet pats zondas, sušilus išmetimui, turėtų veikti gerai. Bent jau dažniausiai pirma pareina kaitinimas, ir tik po geroko laiko ir pats zondas
