WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Citroen C3 (A51) 1,2 vti 60 kw, trijų cilindru darbas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=35360 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Citrusas [ Rgs 27 2024, 08:23 ] |
Pranešimo tema: | Citroen C3 (A51) 1,2 vti 60 kw, trijų cilindru darbas |
Toks klausimas apie šitą benzininį 1,2 vti 60 kw trijų cilindrų variklį. Mašina 2014 metų. Ar užvedus šaltą motorą jis turėtų palaikyti aukštesnes apsukas kurį laiką kaip visi kiti benzininiai varikliai kol sušyla? Nes dabar ryte užvedi ir jis iškart nukrenta iki darbiniu apsukų žemiau 1000 rpm. Stovi kieme kitas benzinininis C4 (b7) su 1,6 EP6 motoru, tai jį užvedus apsukos pradžioje kokią minute buna aukšesnės ir tik paskui nusiramina iki žemiau 1000 rpm ribos. Diagnostika (diagboxas) klaidų nemeta, tikrinau variklio kompe visus "Actuator test" - viskas veikia. Negi gamykliškai taip padaryta, kad jis nepasikelia apsukų užvedus? Kas dar nepatinka, tik nežinau ar normalu - ištraukus tepalo matuokle, variklio darbas biskį pasikeičia į blogąją pusę, o atsukus tepalo įpilimo kamšti tai jis vos negesta ir susipurto. Plius eina oro šnipštimo garsas per oranžinės diafragmos juodą dangtelį (PCV valve) Bet buvau išėmes apžiurėti, neplyšusi - tai kodėl per skylute eina oras? Gal ji pavargusi ir nebesisandarina perimetru - ar tai turi įtakos visiems tiem oro siurbimams per tepalo matuokle, tepelo kamštį? O gal be reikalo ieškau bėdų ten kur jų nėra, nes paprasčiausiai šitas variklis toks yra "keistuolis". |
Autorius: | tadas1991 [ Rgs 27 2024, 10:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: Citroen C3 (A51) 1,2 vti 60 kw, trijų cilindru darbas |
Per alsuoklio voztuva dangtely snypsti neturetu, bent jau i isore neturetu. Atskirai manrods jis nesikeicia, tai teks pagalvoti apie nauja dangteli arba kazkoki membranos papildoma uzspaudima, jei tikrai ji nekiaura. Istraukus matuokle ar atkimsus tepalo kamsti pasikeites i bloga puse variklio darbas - normalu siuolaikiniam benzininiam varikliui. Labai daug vakuumo is kolektoriaus laikoma variklio bloke, todel issandarinus sukvailioja MAP rodmenys ir oro tiekimas nebeatitinka atidarytos gazo sklendes padeties. Gaunas kaip nesandarus isiurbimas. O del apsuku greito nuleidimo ar net nepakelimo, tai nesukciau galvos. Jei nera jokiu klaidu ir variklio darbas grazus, tokioje temperaturoje gal buti toks ir planas kompiuterio programoje. Jei nupirkot 1.2, butinai pasitikrinkit paskirstymo dirzo bukle, ir jei ji nors kiek itartina arba jei nera aisku, kada dirzas keistas - keiskit. Komplekte prie irankiu kartais buna ir irankis dirzo plociui pamatuoti. Jei jis neuzsimauna sntbdirzo, tsi dirzas per daug issipletes nuo tepalo ir laikas keisti. Jei vizualiai matyti itrukimu, taip pat butina kuo greiciau keisti. Pavazinejus su trukinejanciu, dirzo gabaliukai nuplaukia i tepalo siurblio paemimo sieteli ir ji uzkemsa. Pasekmes buna kartais ir tragiskos |
Autorius: | Citrusas [ Rgs 29 2024, 13:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: Citroen C3 (A51) 1,2 vti 60 kw, trijų cilindru darbas |
O dar klausimas iškilo. Kas šiame variklyje kuria vakumą. Tokio kaip vakumo siurblio (pompos) niekur išoriškai nematau. |
Autorius: | tadas1991 [ Spa 08 2024, 05:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Citroen C3 (A51) 1,2 vti 60 kw, trijų cilindru darbas |
Jei variklis be turbinos, tai klasikiniam benzinui pilnai pakanka isiurbimo vakuumo. Tikriausiai tuomet ir cia taip bus. Paziurek, is kur nueina vakuumo vamzdiecas i stabdziu pusle ir bus aisku Kai kuriems moderniems buna visvien pompa ideda, ypac jeigu reikia ka nors tuo vakuumu valdyti, t.y. reikia daugiau tikslumo, nei stabdziu stiprintuvui. Gali buti ir elektrine vakuumo pompa. Ypac jei startstopinis. Jei startstopinis ir nera elektrines pompos, tuomet buna vakuumo daviklis prie stabdziu pusles atbulinio voztuvelio. Kad krentant vakuumui kurtu varikli. |
Autorius: | Citrusas [ Gru 19 2024, 13:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Citroen C3 (A51) 1,2 vti 60 kw, trijų cilindru darbas |
Šiek tiek tęsinio info. Variklio darbas pagerėjo vietoj 95 benzino pradėjus naudoti 98 benziną. Bei iš Ebay https://www.ebay.ie/itm/114909249173 nusipirkus ir pakeitus mebraną (PCV valve) po dangeliu kur posto pradžioje įkėliau nuotrauką. Iki tobulumo pagal mane dar trūksta, bet jau žymiai maloniau važiuoti. Kas dar kelia įtrimų, tai kad tepalo užpylimo dangtelis kažkoks be tarpinės ir gal per jį dar gaudo orą. Nežinau ar jis apskritai turi turėti kažkokią tarpinę, kad sandariai užsisuktu, nes dabar jis toks polaisvis. |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 31 2024, 00:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Citroen C3 (A51) 1,2 vti 60 kw, trijų cilindru darbas |
Citrusas rašė: Šiek tiek tęsinio info. Variklio darbas pagerėjo vietoj 95 benzino pradėjus naudoti 98 benziną. Bei iš Ebay https://www.ebay.ie/itm/114909249173 nusipirkus ir pakeitus mebraną (PCV valve) po dangeliu kur posto pradžioje įkėliau nuotrauką. Iki tobulumo pagal mane dar trūksta, bet jau žymiai maloniau važiuoti. Kas dar kelia įtrimų, tai kad tepalo užpylimo dangtelis kažkoks be tarpinės ir gal per jį dar gaudo orą. Nežinau ar jis apskritai turi turėti kažkokią tarpinę, kad sandariai užsisuktu, nes dabar jis toks polaisvis. Ten kaip pas naujesnius dyzelius gali buti, dvieju daliu dangtelis, kaip antifrizo. T.y. apatine dalis pats kamstis su o-ringu, kur juda aukstyn zemyn ir nesisuka, o virsutine dalis kuri sukasi ant sriegio arba bajoneto ir ispaudzia i lizda arba is jo istraukia sandarinancia apatine dali. Virsutine dalis pagyvenus buna klibatuoja, bet nereiskia kad apatine kliba ar nesandari. Patikrint nesunku, ar sandaru, su dumu masina, jei turit priejima arba galima susiimprovizuot |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |