Taip taip, jis ten ne visiem modeliam kaip ant delno, priklauso nuo variklio aprengimo konkreciam modely, bet vistiek matomas ir randamas. 180kkm siam varikliui yra labai didele rida. Esu mates gyvu su tokia arba didesne rida, bet buna arba jau keisti varikliai, arba nuo gimimo labai gerai priziureta. Jei dar nekeista, butinai keiskit grandines visa komplekta su basmakais, tempeju ir zvaigzdute, rekomenduotina ir Vanosus, jei yra lesu. Issiplaukit vanosu voztuvelius, daznai sieteliai buna uzkimsti. Jei labai dingines tepalas arba dumins, tada daznai siek tiek arba labai padeda voztuvu gumeliu keitimas. Kartais jau nebepadeda, jei tepaliniai ziedai sudile ar strige/luze. Tepala keisti max kas 10kkm. Tarp keitimu supilti papildomus 2-3litrus yra dar normalu, buna ir daugiau. Termostata apziurekit, buna truksta korpusas, tada nesusidaro slegis sistemoj ir uzvirineja sistema, nes darbine temperatura 107C (skydely tuomet rodo 90C, kad vairuotojui butu ramiau). Ir, jei siurblys jau su solenoidu, tada ir tas termostatas turetu buti jau elektra valdomas, tai 100+eur naujas. Apziurekit vandens pompos guminio skriemulio bukle, ar neperkaites ir nenutrupejes. Ir tarpinio sujungimo skriemulio-tempejo bukle, nes jei neijungia pompos, kaista. Variantui su valdomu tepalo siurbliu tas sujungejas irgi gali buti jsu elektra valdomas, tai vel kruvele pinigu. Dirzelio bukle irgi labai gerai turi buti visada is abieju, kad nepraslystu tas guolis. Jei kada prades neveikti vienas cilindras ir misfire klaida bus, ir nepades nei zvakiu, nei purkstuku keitimas, bandykit atjungti kazka is vanos sistemos davikliu ar valdikliu. Tada valvetronikas pereina i avarini rezima, kaip ir sakiau, ir dazniausiai atsiranda. Problema, sudilus tos sistemos komponentams arba po remonto surinkinejantbsumaisius jo papildomus karomyslus, kurie numeruoti ir skirtingu dydziu, ant laisvu, kai isiurbimo voztuvai atidaromi tik minimaliai, buna del per mazo tarpelio kuriam nors cilindrui jau nebeatsidaro visai ir nebeuztenka oro, isimeta misfire klaida ir atjungia purkstuka ir zvake iki kito uzvedimo. Sprendimas arba perrinkti kapitaliai galva su sumatavimu is naujo tu karomyslu, kam reikia specialiu irankiu, kuriu niekas neturi, arba ekonominis atjungti sistema ir isjungti klaidas.
Bendrai paemus, variklis beda. Tvarkingas vaziuoja tikrai smagiai, nors ir kelia daugokai garso, bet ju tvarkingu mazai tera. Tuo tarpu senukas TU3 1.4i musu pezuke jau musa 360kkm ir dar neketina pasiduoti.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|