Nebelaiko nervas.
Susitariau su Tanagra, kad mano masina prie kompo prijungs. Nuvarau as masina 21.30 val. (pastebetina, kad masina kaip tycia veike puikiai), maloniai sutinka masina padeda ivairuoti. prijunge priwe kompo ir, kaip taisykle, kompas rodo, kad viskas gerai.
Su meistruatkreipeme demesi, kad variklis pagazavus ir atleidus gaza meta apsukas [per zemai ir net sudreba visas.
Jau norejau vaziuoti lauk, bet meistras pasake "pala, pala kur skubi" tada atsuktuva i rankas ir pradejo knebineti laisvos eigos voztuva. na, galvoju tiek to jei ras, tai bent jau pataisys ir neliks bedu. Nueme oro paeminmo slanga, pripurske kazkoku skysciu. Problema nedingo, patikrino visas fiskes tame rajone - problema nedingo, pakrapste potenciometra - problema nedingo. Nustebo, kad xantija jei ant jos atsiremi stipriai pakyla i buvusia padeti. keleta kartu taip pasisupo - problema nedingo. galu gale po valandos paiesku pasukiojo varzteli, kuris, kaip manau koreguoja laisvos eigos voztuvo padeti - problema kaip ir issisprende. Bet...
Pagazavus ir atleidus apsukos nuo 1.5t labai labai letai krenta iki 1000 ir ilgai ilgai laikosi. Pabandziua papriestarauti, kad toks variantas netinka, meistras puole aiskinti, kad droselio ir laisvos eigos voztuvosistema yra visa isklerusi ir purvina ir tai yra vienintelis imanomas sprendimas, nebent ardyt visa sistema ir plauti, bei surinkinet is naujo.
gadangi buvo beveik 23 valanda, tai gincitis nebesinorejo, ir dar meistras pridure, kad "Daugiau TOKIOS masinos mepriimsim" (paklaustas ka reiskia TOKIOS, atsake, kad Citroen Xantia su dujomis)
Nuejau i priimaji, ten man israse 93 Lt

kaip tycia turejau tik 60

Pagarba darbuotojams, kad pasitikejo ir paleido pasizadejus rytoj po darbo atnesti.
Grizdamas namo susinervyjau galutinai - negana to, kad vaziuojant dujomis ir imetus laisva begi jos nukrenta tik iki 1000 apsisukimu per minute, o kartais laikosi ir ties 1100, tai dar sustojus prie namu perjungus benzina pasirode senas gerai pazistamas "trailinimas" pagazavus ir atleidus gaza...
Tai vat dabar ir galvoju, uz ka as pinigus mokejau, ar uz tai gad kamsciuose duju daugiau valgys, bet teoriskai neges variklis, ar uz tai kad su kokie beda atvaziavau, su ta ir isvaziavau.
Ryt reikes likusiu pinigu nemoket kol neatstatys laisvu apsuku i vieta.
jau geriau citroligoninei darbo perrinkti ipurskimo sistema duosiu
P.S. Ufff.... atrodo issikroviau
