WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
vis dar pulsuojancios apsukos http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=3548 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Saulius [ Bir 01 2005, 10:06 ] |
Pranešimo tema: | vis dar pulsuojancios apsukos |
Sveiki, Mano masinoje ir anksciau pulsuodavo laisvos apsukos. bet tik vaziuojant ismynus sankaba, arba sustojus sankryzoje. Apsukos pulsuoja "zemyn" nuo 800 iki 700 ir maziau, o kartais net uzgesdavo. Pulsavimas atsiranda tik isilus varikliui. Isistacius dujas variklis taip pat pulsuoja + zymiai dazniau uzgesta. Todel vakar neapsikentes nuvariau masina i citroligonine. Kadangi jie dar neturi super kompiuterio tikrinancio varikliu darba, tai buvo patikrintas tik liambda zondas su testeriu. Citrokardiologas pasake, kad jis veikia, bet ne taip kaip turetu. Nors 100% garantijos, kad beda ten nedave. Uztrigo vienas dalykas - net atjungus liambda zonda, variklis vis vien pulsuoja. Negana to, vakare atjungiau laisvu apsuku voztuva. Pulsavimas nesiliove. Persasi logiska isvada - liamda zindas ir apsuku voztuvas cia kaip ir ne prie ko. variklis pulsuoja, kai voztuvas neveikia. O paspaudus gaza variklis veikia normaliai. Diagnostika priims daryti tik kita savaite, bet jau nebegaliu po miesta vazineti su gesinejanciu prie kiekvienos sankrizos varikliu ![]() Beje, kartais (ipac vaziuojant i serviza) viskas ima ir susitvarko. Gal kas turite ideju? gal kokius vamzdelius reiketu patikrinti ar oro negaudo? gal koki vakumiukas??? |
Autorius: | Mario [ Bir 01 2005, 10:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: vis dar pulsuojancios apsukos |
Saulius rašė: Gal kas turite ideju? gal kokius vamzdelius reiketu patikrinti ar oro negaudo?
Jei ora gaudytu, tai apsukos kiltu, o ne mazetu... ![]() |
Autorius: | Saulius [ Bir 01 2005, 10:22 ] |
Pranešimo tema: | |
![]() ![]() ![]() ![]() Kaip gerai buvo su mano senuteliu tautoveziu - 4 laidai trys slangutes ir karbiuratorius su trim varztais negali gi cia mistikos buti ![]() |
Autorius: | Saulius [ Bir 02 2005, 22:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Nebelaiko nervas. Susitariau su Tanagra, kad mano masina prie kompo prijungs. Nuvarau as masina 21.30 val. (pastebetina, kad masina kaip tycia veike puikiai), maloniai sutinka masina padeda ivairuoti. prijunge priwe kompo ir, kaip taisykle, kompas rodo, kad viskas gerai. Su meistruatkreipeme demesi, kad variklis pagazavus ir atleidus gaza meta apsukas [per zemai ir net sudreba visas. Jau norejau vaziuoti lauk, bet meistras pasake "pala, pala kur skubi" tada atsuktuva i rankas ir pradejo knebineti laisvos eigos voztuva. na, galvoju tiek to jei ras, tai bent jau pataisys ir neliks bedu. Nueme oro paeminmo slanga, pripurske kazkoku skysciu. Problema nedingo, patikrino visas fiskes tame rajone - problema nedingo, pakrapste potenciometra - problema nedingo. Nustebo, kad xantija jei ant jos atsiremi stipriai pakyla i buvusia padeti. keleta kartu taip pasisupo - problema nedingo. galu gale po valandos paiesku pasukiojo varzteli, kuris, kaip manau koreguoja laisvos eigos voztuvo padeti - problema kaip ir issisprende. Bet... Pagazavus ir atleidus apsukos nuo 1.5t labai labai letai krenta iki 1000 ir ilgai ilgai laikosi. Pabandziua papriestarauti, kad toks variantas netinka, meistras puole aiskinti, kad droselio ir laisvos eigos voztuvosistema yra visa isklerusi ir purvina ir tai yra vienintelis imanomas sprendimas, nebent ardyt visa sistema ir plauti, bei surinkinet is naujo. gadangi buvo beveik 23 valanda, tai gincitis nebesinorejo, ir dar meistras pridure, kad "Daugiau TOKIOS masinos mepriimsim" (paklaustas ka reiskia TOKIOS, atsake, kad Citroen Xantia su dujomis) Nuejau i priimaji, ten man israse 93 Lt ![]() ![]() Grizdamas namo susinervyjau galutinai - negana to, kad vaziuojant dujomis ir imetus laisva begi jos nukrenta tik iki 1000 apsisukimu per minute, o kartais laikosi ir ties 1100, tai dar sustojus prie namu perjungus benzina pasirode senas gerai pazistamas "trailinimas" pagazavus ir atleidus gaza... Tai vat dabar ir galvoju, uz ka as pinigus mokejau, ar uz tai gad kamsciuose duju daugiau valgys, bet teoriskai neges variklis, ar uz tai kad su kokie beda atvaziavau, su ta ir isvaziavau. Ryt reikes likusiu pinigu nemoket kol neatstatys laisvu apsuku i vieta. jau geriau citroligoninei darbo perrinkti ipurskimo sistema duosiu ![]() P.S. Ufff.... atrodo issikroviau ![]() |
Autorius: | Rimvis [ Bir 03 2005, 07:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Mmmda, ka ir bepasakysi. O gal bent dalis tiesos yra meistro zodziuose. ![]() Jei sistema purvina ir isklerus, gal tikrai ja reikia perinkt ir isvalyt. |
Autorius: | Mario [ Bir 03 2005, 07:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Tu kaaaa shita zuliku irshtva reikia apeidineti 100 km spinduliu!!!!! Kai as jiems tevo scorpa nuvariau, tai jie man kaladeles keisdami pakaba sulauze!!!!! Ten cilindriukus susukinet reikia, o tie durneliai ko gero ant stakliu per jega sustume! Blyn blyn kiek as su jais tada prasigincyjau... ir kas blogiausia, vis tiek as ju neitikinau, ka jie nemoka dirbti ir sulauze masinos pakaba! ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Saulius [ Bir 03 2005, 08:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Ivalyt tai gal ir reikia, bet kokio velnio tada sukineti varztus be reikalo. Sy ryta iki darbo vaziavau, tai su dujomis kartasi nebenukrenta apsukos zemiau 1500. Dazniausiai laikosi api 1000 1100. baisu pagalvoti apie kuro sanaudas Butu pasake, kad niekuo negali padet, buciau susimokejes uz sugaista laika, padekojes ir isvaziaves. |
Autorius: | Augustinas [ Bir 03 2005, 09:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Jo,buvau ir as su tais mesitreliais susidures,taise lhm lasejima,tai uzdejo chamuta kazkoki,paeme ~50lt,isvaziavus is garazoju ir pavaziavus 30 metru,stipriau pamygus stabdzius kazkas tarkstelejo ir pasipyle fontanai toliau ir pazystamui vienam slanga vandens keite bx`ui,tai idejo dar senesne ir dar kiauresne,tokie vat atsiliepimai apie tanagra ![]() |
Autorius: | auksinis [ Bir 03 2005, 13:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Pazistama man tavo problema. 99% kad kompas gryba pjauna. Reikia kalibracija daryti, tai labai paprasta. Nuimk akumo klemas ir 2min palauk (dar tinka kompo atjungimas vietoj akumo). Po to ijuk degima, bet nevesk kokias 30sek. Tuomet uzgesink ir uzvesk, turetu "pasigauti" teisingas laisvas apsukas. Jei nepades - laisvu apsuku voztuva keisk. Sekmes! |
Autorius: | Saulius [ Bir 03 2005, 13:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Buvau kompa atjunges. padejo dviem savaitem. O apsukos durniuoja net visai atjungus laisvos eigos voztuva. |
Autorius: | auksinis [ Bir 03 2005, 15:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Tuomet patarsiu skambint Donatui is Rolindos (tik asmeniskai, nes kitaip busi apiplestas ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Bir 03 2005, 17:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Visai nesenai turejau analogiska problemele. Apsukos tampesi - krisdavo po to kildavo, kartais uzgesdavo. Pas Dr. Alvyda pakeitem laisvos eigos voztuva - nepadejo, nuskaitem klaidas - klaidu nebuvo. Tuomet nuvaziavau i Mehari. Padare diagnostika - diagnoze - sveika kaip agurkelis. ![]() Aisku apsukos tasesi ir toliau. Buvo isbadyta - keitimo budu - idukcinis daviklis, ip. kompas, reles ... Ir po eilinio uzgesimo gedimas isaiskejo - BABINA ![]() ![]() Taip kad pabandyk pasiskolinti babina - laikinai pakabink net nepriverzes - ir diena kita pavazinek |
Autorius: | Saulius [ Bir 07 2005, 14:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Na jei vienas kompas nieko neparode, tai nemanau kad ir kitas ka parodys, nebent kreivarankis meistras buvo ir nezinoijo kur ziureti. Nebent koki degimo kampa velina... ![]() Ruosiuosi menesio pabaigoje i ilgelesne kelione, tai reikes pas citroligonius profilaktiskai laidus, zvakes pakeisti, gal net voztuvus kokius pareguliuoti. Pakaba dar karta pakratyti ir pan. |
Autorius: | Linarte [ Bir 08 2005, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Pavasrį buvo panašiai, pirmiausia kas buvo pastebėta - tarkim leidžiantis nuo viaduko ant laisvo, po gero įsibėgėjimo (nuo daugiau nei 75 km/h) - smarkiai krisdavo apsukos, iki 1000 dar negesdavo, bet jei žemiau 1000 tai užgesdavo. Važiuojant benzu - irgi atsirado tūkčiojimas. Nuvarėm pas dujininkus - pareguliavo dujų padavimą - išmetimą - apsukos stabilios. Meistrasdavė patarimą - jei ant laisvos eigos krenta apsukos, tai reiškia, kad laikas pareguliuot dujas ![]() Dėl trūkčiojimų važiuojant ant benzo - pareguliavus dujas tad dalykas dingo, bet praėjo kokie 1,5-2 mėnesiai, ir vėl tas pats, gal vėl reguliuot. Kalbėjom su Audro, sako greičiausia kuro siurbliukas pagauna oro, ir trūkčioja, nes važiuojant su dujom šiek tiek ima oro, ir jis pasilieka sistemoj. Kaip tą problemą išpreęst - niekas nežino. Išvada - įsidėjai dujas, ir važinėk su jom, praktiškai pamiršk, kad turi benzą. Tai va, likimo broliai - jei dujinė įranga tvarkinga, idealiai sureguliuota, tai ir benzininis variklis veikia gerai. Bent jau mano tokia nuomonė. |
Autorius: | Aleksandras [ Bir 08 2005, 13:38 ] |
Pranešimo tema: | vis dar pulsojancios apsukos |
Kartais pakanka pereiti nuimti uzdeti visus "razjomus" laidu susijusiu su variklio darbu, nes "Marijos zemes" orai ir lietus daro savo oksidojasi sujungimai ir t.t. Alex Xantia 96 1.8 16v |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |