WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 20:20 
Sveiki,

kazkaip viena diena "is sportinio azarto susidomejau kuro taupymu": atkreipiau demesi, kad mano XM'o 3.0 litru benzininis variklis visiskai nedusta ir prie labai zemu apsuku. Pradejau begius metyti tokiu principu: begi X imetu prie greicio (X-1)*10 km/h. Gaunasi, kad 5 begi metu nuo 40 km/h. Masina vaziuoja puikiai, be jokiu springimu, ir momentines kuro sanaudos mieste neuzkyla daugiau 12ltr/100km (statistiniu sanaudu dar neturiu, nes sitaip zaisti pradejau pries pora dienu).

Klausimas: kokia apciuopiama itaka variklio devejimuisi turi vazinejimas zemomis apsukomis ? Ar verta zemomis apsukomis taupyti kura, ar gal veliau uz varikli sumokesiu keliagubai tiek ?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 20:28 
"Tikrai verta" mano broliukas taip motoriuka audines per pora menesiu uzkale.
Suprask kad normaliai veiktu tepalo siurblys ir butu reikamas slegis tepimo sistemoj reikia normaliu variklio apsuku. Nes tavo masiniukui gali labai greit indeklus prasukt, o tada taupymas atsisuks i kita puse. Pats supranti kai nera tinkamo tepimo kas vyksta metalui trinantis i metala, viskas perkaista ir tada.... :wink:
Reikia vadovautis gamintoju rekomendacijomis.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 20:33 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
irmantas rašė:
Suprask kad normaliai veiktu tepalo siurblys ir butu reikamas slegis tepimo sistemoj reikia normaliu variklio apsuku

taigi, kokios gi tos normalios apsukos?

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 20:37 
Tokios kurios buna vaziuojant 5pavara 90 km/h greiciu. Pabandyk ilgiau pavazinet 5 pavara 50 km/h greiciu ir galesit su mano broliuku kartu motorus tvarkyt. :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 20:38 
Esant aukstesniai pavarai ir mazesniam greiciui variklis gauna daug didesnias apkrovas, o kai yra didesnes apkrovos reikalingas ir geresnis tepimas, kad trintis mazesne butu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 20:52 
Irmantai,
o gal kur internete galima tavo minetas gamintojo rekomendacijas paskaityti ? Nes dabar gaunasi, kad siuo klausimu esu girdejes ivairiu skirtingu nuomoniu is megeju, o profesionalios informacijos neturiu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 20:57 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
teko skaityt, kad optimalios apsukos yra 2/3 "redline"
any ideas?

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 22:36 
na, "2/3 redline" butu ekstremalu - 4000 apsuku jau yra astriai sportinis vaziavimo stilius (V6 redline yra 6000 apsuku)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lie 12 2005, 23:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 07 2004, 12:13
Pranešimai: 229
Miestas: Kaunas
Vidas rašė:
Sveiki,

kazkaip viena diena "is sportinio azarto susidomejau kuro taupymu": atkreipiau demesi, kad mano XM'o 3.0 litru benzininis variklis visiskai nedusta ir prie labai zemu apsuku. Pradejau begius metyti tokiu principu: begi X imetu prie greicio (X-1)*10 km/h. Gaunasi, kad 5 begi metu nuo 40 km/h. Masina vaziuoja puikiai, be jokiu springimu, ir momentines kuro sanaudos mieste neuzkyla daugiau 12ltr/100km (statistiniu sanaudu dar neturiu, nes sitaip zaisti pradejau pries pora dienu).

Klausimas: kokia apciuopiama itaka variklio devejimuisi turi vazinejimas zemomis apsukomis ? Ar verta zemomis apsukomis taupyti kura, ar gal veliau uz varikli sumokesiu keliagubai tiek ?


mano nuomone ant tokiu rezimu labiau kencia alkuninis ant kurio pareina rimtos apkrovos kai nuspaudi gaza iki dugno prie 1200 rpm.
Siaip ant 3,0 manau minimumas nuo kada galima tapke spausti butu koks 1700 rpm. normaliem 4 cilindru varikliams butu 2000. o visokiems hondiniams kur sukasi iki 8500 rpm butu 2500-2800.
O jei tu 5 begiu riedi palaikydamas pastovu 40-50 km/h greiti o kai reikia pagreiteti pasizemini pavara tai gal ir nieko baisaus bet geriau to nedaryti.

Cia mano nuomone neparemta moksliniais tyrimais taip kad prasom gincyti ir paneigti ;)

_________________
Raimis
Citroen C4 1,6 BlueHDI Shine
Alfa Romeo Stelvio 2,2 Q4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2005, 07:16 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Šiaip realiai yra geriausiai važiuoti palaikant apie 2000 apsukų. Variklis gauna gerą tepimą, generatorius - krauna. Aš pats važinėju 1800 - 2000 apsukų.

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2005, 08:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 07 2004, 12:13
Pranešimai: 229
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
teko skaityt, kad optimalios apsukos yra 2/3 "redline"
any ideas?

taip cia yra maksimaliai optimalios apsukos

_________________
Raimis
Citroen C4 1,6 BlueHDI Shine
Alfa Romeo Stelvio 2,2 Q4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2005, 08:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Mano nuomonė tokia - geriausios apsūkos 2000-3000. Mažomis tepimas ne tas, apkrovimas didelis varikliui, o ekonomija :? Atrodo, kad pedalą mažai spaudi, bet kaip ten iš tikrųjų....

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2005, 08:50 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
apibendrinant vovką ir arixą - optimumas 1800-3000
paėmus "redline" 6500, gauname 1/4 - 1/2 "redline"
1/3 "redline" tada 2200 - kažkur pas mani tiek ir gaunasi
2/3 "redline" tada 4000, ale daugoka, vienok... ;-)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2005, 08:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
kompas sanaudas rodo pagal potenciko padeti, jis gi neskaiciuoja kiek kuro pateko i cilindrus ir kiek grizo, ekonomijos siame dalyke nebus. Geriausia suzinot kokios optimalios apsukos tai pasilyginti su auto deze, vaziuojant normaliu rezimu ir bus aisku. Seip kiek zinau rekomenduojama iki 3000 perjunginet, dyzeliui gal ne taip jauciasi mazesni greiciai bet benzinui tai netinka tokie bajeriai .....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2005, 11:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
2/3 "redline" tada 4000, ale daugoka, vienok... ;-)
Daugoka ? Ale kaip smagiai dūzgia, mašina iš laimės išsišiepus į priekį eina...Buvo toks lenkas Zasada, garsus lenktyninkas, tai jo griežta nuomonė - 2/3 max'o. Tikrai daugoka būtų kokie 7000
:D

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007