WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Važiavimas V6 žemomis apsukomis.Zasada. http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=3854 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Anonymous [ Lie 12 2005, 20:20 ] |
Pranešimo tema: | Važiavimas V6 žemomis apsukomis.Zasada. |
Sveiki, kazkaip viena diena "is sportinio azarto susidomejau kuro taupymu": atkreipiau demesi, kad mano XM'o 3.0 litru benzininis variklis visiskai nedusta ir prie labai zemu apsuku. Pradejau begius metyti tokiu principu: begi X imetu prie greicio (X-1)*10 km/h. Gaunasi, kad 5 begi metu nuo 40 km/h. Masina vaziuoja puikiai, be jokiu springimu, ir momentines kuro sanaudos mieste neuzkyla daugiau 12ltr/100km (statistiniu sanaudu dar neturiu, nes sitaip zaisti pradejau pries pora dienu). Klausimas: kokia apciuopiama itaka variklio devejimuisi turi vazinejimas zemomis apsukomis ? Ar verta zemomis apsukomis taupyti kura, ar gal veliau uz varikli sumokesiu keliagubai tiek ? |
Autorius: | irmantas [ Lie 12 2005, 20:28 ] |
Pranešimo tema: | |
"Tikrai verta" mano broliukas taip motoriuka audines per pora menesiu uzkale. Suprask kad normaliai veiktu tepalo siurblys ir butu reikamas slegis tepimo sistemoj reikia normaliu variklio apsuku. Nes tavo masiniukui gali labai greit indeklus prasukt, o tada taupymas atsisuks i kita puse. Pats supranti kai nera tinkamo tepimo kas vyksta metalui trinantis i metala, viskas perkaista ir tada.... ![]() Reikia vadovautis gamintoju rekomendacijomis. |
Autorius: | grumlinas [ Lie 12 2005, 20:33 ] |
Pranešimo tema: | |
irmantas rašė: Suprask kad normaliai veiktu tepalo siurblys ir butu reikamas slegis tepimo sistemoj reikia normaliu variklio apsuku
taigi, kokios gi tos normalios apsukos? |
Autorius: | irmantas [ Lie 12 2005, 20:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Tokios kurios buna vaziuojant 5pavara 90 km/h greiciu. Pabandyk ilgiau pavazinet 5 pavara 50 km/h greiciu ir galesit su mano broliuku kartu motorus tvarkyt. ![]() |
Autorius: | irmantas [ Lie 12 2005, 20:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Esant aukstesniai pavarai ir mazesniam greiciui variklis gauna daug didesnias apkrovas, o kai yra didesnes apkrovos reikalingas ir geresnis tepimas, kad trintis mazesne butu. |
Autorius: | Anonymous [ Lie 12 2005, 20:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Irmantai, o gal kur internete galima tavo minetas gamintojo rekomendacijas paskaityti ? Nes dabar gaunasi, kad siuo klausimu esu girdejes ivairiu skirtingu nuomoniu is megeju, o profesionalios informacijos neturiu. |
Autorius: | grumlinas [ Lie 12 2005, 20:57 ] |
Pranešimo tema: | |
teko skaityt, kad optimalios apsukos yra 2/3 "redline" any ideas? |
Autorius: | Anonymous [ Lie 12 2005, 22:36 ] |
Pranešimo tema: | |
na, "2/3 redline" butu ekstremalu - 4000 apsuku jau yra astriai sportinis vaziavimo stilius (V6 redline yra 6000 apsuku) |
Autorius: | RaimisD [ Lie 12 2005, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vaziavimas zemomis apsukomis |
Vidas rašė: Sveiki,
kazkaip viena diena "is sportinio azarto susidomejau kuro taupymu": atkreipiau demesi, kad mano XM'o 3.0 litru benzininis variklis visiskai nedusta ir prie labai zemu apsuku. Pradejau begius metyti tokiu principu: begi X imetu prie greicio (X-1)*10 km/h. Gaunasi, kad 5 begi metu nuo 40 km/h. Masina vaziuoja puikiai, be jokiu springimu, ir momentines kuro sanaudos mieste neuzkyla daugiau 12ltr/100km (statistiniu sanaudu dar neturiu, nes sitaip zaisti pradejau pries pora dienu). Klausimas: kokia apciuopiama itaka variklio devejimuisi turi vazinejimas zemomis apsukomis ? Ar verta zemomis apsukomis taupyti kura, ar gal veliau uz varikli sumokesiu keliagubai tiek ? mano nuomone ant tokiu rezimu labiau kencia alkuninis ant kurio pareina rimtos apkrovos kai nuspaudi gaza iki dugno prie 1200 rpm. Siaip ant 3,0 manau minimumas nuo kada galima tapke spausti butu koks 1700 rpm. normaliem 4 cilindru varikliams butu 2000. o visokiems hondiniams kur sukasi iki 8500 rpm butu 2500-2800. O jei tu 5 begiu riedi palaikydamas pastovu 40-50 km/h greiti o kai reikia pagreiteti pasizemini pavara tai gal ir nieko baisaus bet geriau to nedaryti. Cia mano nuomone neparemta moksliniais tyrimais taip kad prasom gincyti ir paneigti ![]() |
Autorius: | Vovka [ Lie 13 2005, 07:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Šiaip realiai yra geriausiai važiuoti palaikant apie 2000 apsukų. Variklis gauna gerą tepimą, generatorius - krauna. Aš pats važinėju 1800 - 2000 apsukų. |
Autorius: | RaimisD [ Lie 13 2005, 08:12 ] |
Pranešimo tema: | |
grumlinas rašė: teko skaityt, kad optimalios apsukos yra 2/3 "redline"
any ideas? taip cia yra maksimaliai optimalios apsukos |
Autorius: | arix'as [ Lie 13 2005, 08:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano nuomonė tokia - geriausios apsūkos 2000-3000. Mažomis tepimas ne tas, apkrovimas didelis varikliui, o ekonomija ![]() |
Autorius: | grumlinas [ Lie 13 2005, 08:50 ] |
Pranešimo tema: | |
apibendrinant vovką ir arixą - optimumas 1800-3000 paėmus "redline" 6500, gauname 1/4 - 1/2 "redline" 1/3 "redline" tada 2200 - kažkur pas mani tiek ir gaunasi 2/3 "redline" tada 4000, ale daugoka, vienok... ![]() |
Autorius: | xamas [ Lie 13 2005, 08:56 ] |
Pranešimo tema: | |
kompas sanaudas rodo pagal potenciko padeti, jis gi neskaiciuoja kiek kuro pateko i cilindrus ir kiek grizo, ekonomijos siame dalyke nebus. Geriausia suzinot kokios optimalios apsukos tai pasilyginti su auto deze, vaziuojant normaliu rezimu ir bus aisku. Seip kiek zinau rekomenduojama iki 3000 perjunginet, dyzeliui gal ne taip jauciasi mazesni greiciai bet benzinui tai netinka tokie bajeriai ..... |
Autorius: | arix'as [ Lie 13 2005, 11:03 ] |
Pranešimo tema: | |
grumlinas rašė: 2/3 "redline" tada 4000, ale daugoka, vienok... Daugoka ? Ale kaip smagiai dūzgia, mašina iš laimės išsišiepus į priekį eina...Buvo toks lenkas Zasada, garsus lenktyninkas, tai jo griežta nuomonė - 2/3 max'o. Tikrai daugoka būtų kokie 7000
![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |