WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 23 2004, 16:41 
tai va, cia kaip supratau chip'as, tik shustriau pavadintas,ane? 8) . radau apie ji vienam tokiam reklaminiam laikrashty, nu zodziu buvo su sestadienio Lietuvos rytu... tai va, ten parashyti tokie jo privalumai:
:arrow: lengvai isimamas - tai leidzia be vargo atlikti bandomaji vaziavima (test drive)
:arrow: visiskai neitakoja automobilio borto kompiuterio darbo.
:arrow: del savo universalumo tinka daugeliui automobiliu, todel pardavus automobili lengva pritaikyti kitiems tokio pat ipurskimo automobiliams.
:arrow: nepasikeicia ismetamuju duju emisija.
:arrow: nepasikeicia kuro sanaudos, netgi vaziuojant pastoviu greiciu jos yra mazesnes nei buvo iki modulio instaliavimo.
:arrow: turbo iputimo ir kuro ipurskimo slekis lieka nepakites.

tai va, labai pasidare idomu del priespaskutinio privalumo :roll: :?: kaip gali galia padideti 25% ir kuro sanaudos nepakisti, o dar ir priesingai - sumazeti :?: :!:
beje, ten dar parashyta kad tox zaisliukas tinka turbodyzeliniams varikliams - TDI, TDS, HDI, CDI, JTD, DTI... idomu ar jis tiktu senesniems varikliams, pvz turboD_12??? :) beje, gal kas isidejes lakstot su tokiu pribumbasu???


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 23 2004, 18:40 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
tavishkiam tikrai netiks :) - permazai elektronikos ant kuro siurblio.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2004, 07:45 
Elektronikos valdancios ipurskimo kampa, kuro padavima 2,1d ir 2,1td nera (kalbant apie XM I, XM II krapstyti neteko)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2004, 09:17 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Velyvesni 2.1 td12 turi elektronika valdoma kuro siurbli - '97 jau tikra itokie buvo gaminami. I siuos, mano galva, jau galima "tarakonu" prileisti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2004, 09:21 
pas tave tiuninga padaryti uztenka pareguliuoti varztus. Vienas varztas is siurblio galo (BOSH) atleidi 13 mm raktu kotruojancia verzle ir issuki varzta kuo dagiau isukineji tuo dagiau kuro, kitas varztas tai max apsukos jis prie gazo svirties gali atsukti kad variklis suktusi iki kokiu 6000 aps/min ir tada dar reikia atjunkti slangute nuo prie turbinos esancio cilindo formos slegio reguliatoriaus ( jis neleidzia turbinai suktis tiek kiek mums norisi :P ) nair kaip sakant tiuningas beveik baiktas belieka varyt i DRAGUS na ir po ju pasikeist varikli (bet gal ir nereiks gal uzteks tik vieno kito stumoklio na gal dar variklio galvos :twisted: )


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2004, 09:31 
caras -> apie toki tuninga as ir pats zinau! bet kazkaip nesinori eksperimentuoti... :? beje, tai tikrai pakeistu kuro sanaudas ir t.t.
is kitos puses ir gerai kad tas zaislas netinka senesniem modeliam, nes negaleciau uzmigt zinodamas kad jis tinka, o ash jo niekaip ipirkt negaliu... :lol:
beje, jei kam idomu, cia smulkiau apie tai www.dieseltuning.lt


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2004, 09:39 
Caras rašė:
pas tave tiuninga padaryti uztenka pareguliuoti varztus. Vienas varztas is siurblio galo (BOSH) atleidi 13 mm raktu kotruojancia verzle ir issuki varzta kuo dagiau isukineji tuo dagiau kuro, kitas varztas tai max apsukos jis prie gazo svirties gali atsukti kad variklis suktusi iki kokiu 6000 aps/min ir tada dar reikia atjunkti slangute nuo prie turbinos esancio cilindo formos slegio reguliatoriaus ( jis neleidzia turbinai suktis tiek kiek mums norisi :P ) nair kaip sakant tiuningas beveik baiktas belieka varyt i DRAGUS na ir po ju pasikeist varikli (bet gal ir nereiks gal uzteks tik vieno kito stumoklio na gal dar variklio galvos :twisted: )
Darius nori, kad kuro sanaudos nepasikeistu, o siuo atveju pasukus padavimo varzta mieste gali deginti iki 20l saliaros/100km


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 24 2004, 09:49 
Benzininiame variklyje kibirksti skelia zvake ir jeigu prasideda detonacija zmones susiima uz galvos ir lekia i servisa, bijodami, kad variklis neislektu saibom. O dyzelis veikia detonacijos principu ir smarkiau apkrauti ji nesvieka. Man yra zinomas nevienas atvejis, kai zmogus padidino padavima, o po menesio ismesdavo masina...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2005, 09:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
papasakosiu apie peugeot HDI chip tiuninga :) jau ne karta teko matyti, visi zino kad yra modelis su suodziu filtru (RHS) kuris yra kiek galingesnis, nors mechanika ta pati, tai ten ant auksto slegio matuoklio uzmetamas "chipas" kuris kiek pakeicia parodymus ir tada vos vos geriau traukia...nes trauka buna dirbtinai sumazinta del ekologiniu sumetimu...

_________________

Simas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007