WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
"Tuningbox" skaitmeninis modulis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=395 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Anonymous [ Kov 23 2004, 16:41 ] |
Pranešimo tema: | "Tuningbox" skaitmeninis modulis |
tai va, cia kaip supratau chip'as, tik shustriau pavadintas,ane? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tai va, labai pasidare idomu del priespaskutinio privalumo ![]() ![]() ![]() ![]() beje, ten dar parashyta kad tox zaisliukas tinka turbodyzeliniams varikliams - TDI, TDS, HDI, CDI, JTD, DTI... idomu ar jis tiktu senesniems varikliams, pvz turboD_12??? ![]() |
Autorius: | xminde [ Kov 23 2004, 18:40 ] |
Pranešimo tema: | |
tavishkiam tikrai netiks ![]() |
Autorius: | Vycka [ Kov 24 2004, 07:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Elektronikos valdancios ipurskimo kampa, kuro padavima 2,1d ir 2,1td nera (kalbant apie XM I, XM II krapstyti neteko) |
Autorius: | xminde [ Kov 24 2004, 09:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Velyvesni 2.1 td12 turi elektronika valdoma kuro siurbli - '97 jau tikra itokie buvo gaminami. I siuos, mano galva, jau galima "tarakonu" prileisti. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 24 2004, 09:21 ] |
Pranešimo tema: | |
pas tave tiuninga padaryti uztenka pareguliuoti varztus. Vienas varztas is siurblio galo (BOSH) atleidi 13 mm raktu kotruojancia verzle ir issuki varzta kuo dagiau isukineji tuo dagiau kuro, kitas varztas tai max apsukos jis prie gazo svirties gali atsukti kad variklis suktusi iki kokiu 6000 aps/min ir tada dar reikia atjunkti slangute nuo prie turbinos esancio cilindo formos slegio reguliatoriaus ( jis neleidzia turbinai suktis tiek kiek mums norisi :P ) nair kaip sakant tiuningas beveik baiktas belieka varyt i DRAGUS na ir po ju pasikeist varikli (bet gal ir nereiks gal uzteks tik vieno kito stumoklio na gal dar variklio galvos :twisted: ) |
Autorius: | Anonymous [ Kov 24 2004, 09:31 ] |
Pranešimo tema: | |
caras -> apie toki tuninga as ir pats zinau! bet kazkaip nesinori eksperimentuoti... ![]() is kitos puses ir gerai kad tas zaislas netinka senesniem modeliam, nes negaleciau uzmigt zinodamas kad jis tinka, o ash jo niekaip ipirkt negaliu... ![]() beje, jei kam idomu, cia smulkiau apie tai www.dieseltuning.lt |
Autorius: | Vycka [ Kov 24 2004, 09:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Caras rašė: pas tave tiuninga padaryti uztenka pareguliuoti varztus. Vienas varztas is siurblio galo (BOSH) atleidi 13 mm raktu kotruojancia verzle ir issuki varzta kuo dagiau isukineji tuo dagiau kuro, kitas varztas tai max apsukos jis prie gazo svirties gali atsukti kad variklis suktusi iki kokiu 6000 aps/min ir tada dar reikia atjunkti slangute nuo prie turbinos esancio cilindo formos slegio reguliatoriaus ( jis neleidzia turbinai suktis tiek kiek mums norisi Darius nori, kad kuro sanaudos nepasikeistu, o siuo atveju pasukus padavimo varzta mieste gali deginti iki 20l saliaros/100km
![]() ![]() |
Autorius: | Vycka [ Kov 24 2004, 09:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Benzininiame variklyje kibirksti skelia zvake ir jeigu prasideda detonacija zmones susiima uz galvos ir lekia i servisa, bijodami, kad variklis neislektu saibom. O dyzelis veikia detonacijos principu ir smarkiau apkrauti ji nesvieka. Man yra zinomas nevienas atvejis, kai zmogus padidino padavima, o po menesio ismesdavo masina... |
Autorius: | x|RAY [ Lie 03 2005, 09:46 ] |
Pranešimo tema: | |
papasakosiu apie peugeot HDI chip tiuninga ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |