WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Nešyla variklis
StandartinėParašytas: Spa 30 2005, 09:46 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 11 2004, 14:16
Pranešimai: 65
Miestas: Kaunas
Kas gali buti, jei variklis neikaista iki 90? temperatura dazniausiai laikosi apie 50, nebent kamsciuose tenka pastoveti, tai dakaista iki 90..
Kurioj vietoj rasti termostata?
Variklis 2.0 16v, masina XM


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2005, 10:33 
Kur stovi termostatas ant tokio varikliuko dar neziurejau, bet variklio temperatura priklauso tik nuo jo veikimo. Jei jis atsidaro prie 50 vadinasi trasoj nelabai daugiau ir ikais. Pas mane 70 pastovi temperatura, nes toki gaidiska termostata nusipirkau, nors instrukcijoj buvo parasyta, kad prie 85 atsidaro, bet tokia jau ta pigiu termostatu kokybe.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 30 2005, 10:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
QAAZ rašė:
man atrodo jei blogai termostatas dirbtu tai kaip tik pakiltu temperatura ir jis neijungtu vintiletoriaus kuris ausintu tau varikli ...


termostatas nieko neijungia ir nieko neisjungia :lol: jis palaiko variklio temperatura ir 100 procentu kad cia jo kalte bet buna kad jis ir uzstringa tada jau kaip tu sakai variklis pradeda kaisti...........

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 21 2005, 13:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Aidas1 rašė:
termostatas nieko neijungia ir nieko neisjungia


Na jeigu buti visiskai tiksliam, tai kaip tik termostatas ijungia/isjungia. O tai apie ka jus cia kalbate yra tiesioginio veikimo temperaturos rekuliatorius, tautoje vadinamas "termostatu" :)

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 21 2005, 18:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Lyncas rašė:
Aidas1 rašė:
termostatas nieko neijungia ir nieko neisjungia


Na jeigu buti visiskai tiksliam, tai kaip tik termostatas ijungia/isjungia. O tai apie ka jus cia kalbate yra tiesioginio veikimo temperaturos rekuliatorius, tautoje vadinamas "termostatu" :)



jis neijungia ir neisjungia jis tiesiog prasidaro prie tam tikros temperaturos ir pro ji pradeda ausinimo skystis cirkulioti dideliu ratu......... :P

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 21 2005, 20:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Ta as kuo puikiausiai zinau. Ir technine prasme tai yra tiesioginio veikimo reguliatorius. Visame savo veikimo intervale jis veikia tolygiai. Ir yra termostatai turintys kelias fiksuotas padetis, kurias apibrezia tam tikra temperatura, pvz ij/isj arba isj/1gr./2gr. Ir butent toks daiktas visame pasaulyje ir yra vadinamas termostatu. Cia tik automobiliu paramone turbut yra isimtis :)

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 25 2005, 09:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2005, 18:25
Pranešimai: 143
Miestas: Klaipėda
Tai pas tave matyt termostatas visada atsidaręs, arba iš vis jo nėra, užtat ir nešyla. Yra taip jau man buvę, žiemos metu tai nemalonu labai.

_________________
C5 07 2.0 HDI tractor-automat


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 28 2005, 20:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
100% termostato problemos. Maniskiam ZX-ui panasiai buvo, tai buvo pacio termostato didzioji dalis gumos(guminis slankiojancio diskelio ziedas/sandariklis) nubirejusi. Visa laika budavo nemazas nuotekis i "didiji" cirkuliacijos rata.

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2005, 12:06 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 11 2004, 14:16
Pranešimai: 65
Miestas: Kaunas
jau problema isspresta, pasikeiciau ir as termostata ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2006, 23:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Na ir as noriu prisijungti prie sios diskusijos... Pas mane variklis ikaista iki kokiu 90-95 kai stoviu kamstyje ar siaip sildau masiniuka. 95 laipsniai ir isijungia ventiliatorius (ventiliatoriai, berods 2 jie ten) Ar tai normalu, variklis gan greitai (kaip cia pasakius) kai salta, uzvedu, masina pakyla, leidziu padirbt kokias 2-3 min, pakeliu i aukstesniaja padeti, ji gan greit pakyla, padirba kokia minutele, nuleidziu i normalia padeti ir tuomet vaziuoju, variklis isyla iki 60 laipsniu ir po kokiu 3-5 min vaziuojant variklio temperatura buna kokiu 80 laipsniu, o po to visa laiak laikosi ties 90 laipsniu. P.S. visa sia procedura darau kai ryte uzvedu masina, jei dideli salciai nakti buna, masiniuka po truputi pramankstinu. O klausimelis butu toks, ar mano rytine procedura nekankina automobilio? :oops:

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2006, 12:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 06 2004, 22:19
Pranešimai: 254
Miestas: Panevėžys
visu pirma, kox masiniukas? Jei Xantia, gali bedos prisisaukti... viskas priklauso nuo mazgu bukles. Yra galinio aukscio korektoriaus silpna detale, plastmasine traukele, kuri jei yra padilusi gali issinerti. Ir tada baigsis tavo aukscio reguliavimai

_________________
.:edgis:.
<< C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey
<< eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue
<< eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2006, 13:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
KrypT][on rašė:
Na ir as noriu prisijungti prie sios diskusijos... Pas mane variklis ikaista iki kokiu 90-95 kai stoviu kamstyje ar siaip sildau masiniuka. 95 laipsniai ir isijungia ventiliatorius (ventiliatoriai, berods 2 jie ten) Ar tai normalu, variklis gan greitai (kaip cia pasakius) kai salta, uzvedu, masina pakyla, leidziu padirbt kokias 2-3 min, pakeliu i aukstesniaja padeti, ji gan greit pakyla, padirba kokia minutele, nuleidziu i normalia padeti ir tuomet vaziuoju, variklis isyla iki 60 laipsniu ir po kokiu 3-5 min vaziuojant variklio temperatura buna kokiu 80 laipsniu, o po to visa laiak laikosi ties 90 laipsniu. P.S. visa sia procedura darau kai ryte uzvedu masina, jei dideli salciai nakti buna, masiniuka po truputi pramankstinu. O klausimelis butu toks, ar mano rytine procedura nekankina automobilio? :oops:


Gerai cia, visa beveik budistine procedura kiekviena ryta. Nelabai man aisku del ko visa tai - dar nulus padeciu valdymo rankenele taip daznai naudojant ;)

As tai uzvedu, pasildau vasara kokia 15 sek, ziema kol langus nuvalau, poto vaziuoju pirmus kilometrus be gazo letai 1-2 pavara ir tiek to sildymo. Daryt taip kaip pats tiesiog netureciau kantrybes :)

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007