KrypT][on rašė:
Na ir as noriu prisijungti prie sios diskusijos... Pas mane variklis ikaista iki kokiu 90-95 kai stoviu kamstyje ar siaip sildau masiniuka. 95 laipsniai ir isijungia ventiliatorius (ventiliatoriai, berods 2 jie ten) Ar tai normalu, variklis gan greitai (kaip cia pasakius) kai salta, uzvedu, masina pakyla, leidziu padirbt kokias 2-3 min, pakeliu i aukstesniaja padeti, ji gan greit pakyla, padirba kokia minutele, nuleidziu i normalia padeti ir tuomet vaziuoju, variklis isyla iki 60 laipsniu ir po kokiu 3-5 min vaziuojant variklio temperatura buna kokiu 80 laipsniu, o po to visa laiak laikosi ties 90 laipsniu. P.S. visa sia procedura darau kai ryte uzvedu masina, jei dideli salciai nakti buna, masiniuka po truputi pramankstinu. O klausimelis butu toks, ar mano rytine procedura nekankina automobilio?

Gerai cia, visa beveik budistine procedura kiekviena ryta. Nelabai man aisku del ko visa tai - dar nulus padeciu valdymo rankenele taip daznai naudojant
As tai uzvedu, pasildau vasara kokia 15 sek, ziema kol langus nuvalau, poto vaziuoju pirmus kilometrus be gazo letai 1-2 pavara ir tiek to sildymo. Daryt taip kaip pats tiesiog netureciau kantrybes
