WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Nešyla variklis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=4825
Puslapis 11

Autorius:  BairiS [ Spa 30 2005, 09:46 ]
Pranešimo tema:  Nešyla variklis

Kas gali buti, jei variklis neikaista iki 90? temperatura dazniausiai laikosi apie 50, nebent kamsciuose tenka pastoveti, tai dakaista iki 90..
Kurioj vietoj rasti termostata?
Variklis 2.0 16v, masina XM

Autorius:  irmantas [ Spa 30 2005, 10:33 ]
Pranešimo tema: 

Kur stovi termostatas ant tokio varikliuko dar neziurejau, bet variklio temperatura priklauso tik nuo jo veikimo. Jei jis atsidaro prie 50 vadinasi trasoj nelabai daugiau ir ikais. Pas mane 70 pastovi temperatura, nes toki gaidiska termostata nusipirkau, nors instrukcijoj buvo parasyta, kad prie 85 atsidaro, bet tokia jau ta pigiu termostatu kokybe.

Autorius:  Aidas1 [ Spa 30 2005, 10:40 ]
Pranešimo tema: 

QAAZ rašė:
man atrodo jei blogai termostatas dirbtu tai kaip tik pakiltu temperatura ir jis neijungtu vintiletoriaus kuris ausintu tau varikli ...


termostatas nieko neijungia ir nieko neisjungia :lol: jis palaiko variklio temperatura ir 100 procentu kad cia jo kalte bet buna kad jis ir uzstringa tada jau kaip tu sakai variklis pradeda kaisti...........

Autorius:  Lyncas [ Lap 21 2005, 13:13 ]
Pranešimo tema: 

Aidas1 rašė:
termostatas nieko neijungia ir nieko neisjungia


Na jeigu buti visiskai tiksliam, tai kaip tik termostatas ijungia/isjungia. O tai apie ka jus cia kalbate yra tiesioginio veikimo temperaturos rekuliatorius, tautoje vadinamas "termostatu" :)

Autorius:  Aidas1 [ Lap 21 2005, 18:44 ]
Pranešimo tema: 

Lyncas rašė:
Aidas1 rašė:
termostatas nieko neijungia ir nieko neisjungia


Na jeigu buti visiskai tiksliam, tai kaip tik termostatas ijungia/isjungia. O tai apie ka jus cia kalbate yra tiesioginio veikimo temperaturos rekuliatorius, tautoje vadinamas "termostatu" :)



jis neijungia ir neisjungia jis tiesiog prasidaro prie tam tikros temperaturos ir pro ji pradeda ausinimo skystis cirkulioti dideliu ratu......... :P

Autorius:  Lyncas [ Lap 21 2005, 20:56 ]
Pranešimo tema: 

Ta as kuo puikiausiai zinau. Ir technine prasme tai yra tiesioginio veikimo reguliatorius. Visame savo veikimo intervale jis veikia tolygiai. Ir yra termostatai turintys kelias fiksuotas padetis, kurias apibrezia tam tikra temperatura, pvz ij/isj arba isj/1gr./2gr. Ir butent toks daiktas visame pasaulyje ir yra vadinamas termostatu. Cia tik automobiliu paramone turbut yra isimtis :)

Autorius:  Andriusha [ Lap 25 2005, 09:31 ]
Pranešimo tema: 

Tai pas tave matyt termostatas visada atsidaręs, arba iš vis jo nėra, užtat ir nešyla. Yra taip jau man buvę, žiemos metu tai nemalonu labai.

Autorius:  ciksius [ Lap 28 2005, 20:35 ]
Pranešimo tema: 

100% termostato problemos. Maniskiam ZX-ui panasiai buvo, tai buvo pacio termostato didzioji dalis gumos(guminis slankiojancio diskelio ziedas/sandariklis) nubirejusi. Visa laika budavo nemazas nuotekis i "didiji" cirkuliacijos rata.

Autorius:  BairiS [ Gru 10 2005, 12:06 ]
Pranešimo tema: 

jau problema isspresta, pasikeiciau ir as termostata ;)

Autorius:  KrypT][on [ Sau 08 2006, 23:40 ]
Pranešimo tema: 

Na ir as noriu prisijungti prie sios diskusijos... Pas mane variklis ikaista iki kokiu 90-95 kai stoviu kamstyje ar siaip sildau masiniuka. 95 laipsniai ir isijungia ventiliatorius (ventiliatoriai, berods 2 jie ten) Ar tai normalu, variklis gan greitai (kaip cia pasakius) kai salta, uzvedu, masina pakyla, leidziu padirbt kokias 2-3 min, pakeliu i aukstesniaja padeti, ji gan greit pakyla, padirba kokia minutele, nuleidziu i normalia padeti ir tuomet vaziuoju, variklis isyla iki 60 laipsniu ir po kokiu 3-5 min vaziuojant variklio temperatura buna kokiu 80 laipsniu, o po to visa laiak laikosi ties 90 laipsniu. P.S. visa sia procedura darau kai ryte uzvedu masina, jei dideli salciai nakti buna, masiniuka po truputi pramankstinu. O klausimelis butu toks, ar mano rytine procedura nekankina automobilio? :oops:

Autorius:  ciksius [ Sau 09 2006, 12:31 ]
Pranešimo tema: 

visu pirma, kox masiniukas? Jei Xantia, gali bedos prisisaukti... viskas priklauso nuo mazgu bukles. Yra galinio aukscio korektoriaus silpna detale, plastmasine traukele, kuri jei yra padilusi gali issinerti. Ir tada baigsis tavo aukscio reguliavimai

Autorius:  Vytis [ Sau 10 2006, 13:21 ]
Pranešimo tema: 

KrypT][on rašė:
Na ir as noriu prisijungti prie sios diskusijos... Pas mane variklis ikaista iki kokiu 90-95 kai stoviu kamstyje ar siaip sildau masiniuka. 95 laipsniai ir isijungia ventiliatorius (ventiliatoriai, berods 2 jie ten) Ar tai normalu, variklis gan greitai (kaip cia pasakius) kai salta, uzvedu, masina pakyla, leidziu padirbt kokias 2-3 min, pakeliu i aukstesniaja padeti, ji gan greit pakyla, padirba kokia minutele, nuleidziu i normalia padeti ir tuomet vaziuoju, variklis isyla iki 60 laipsniu ir po kokiu 3-5 min vaziuojant variklio temperatura buna kokiu 80 laipsniu, o po to visa laiak laikosi ties 90 laipsniu. P.S. visa sia procedura darau kai ryte uzvedu masina, jei dideli salciai nakti buna, masiniuka po truputi pramankstinu. O klausimelis butu toks, ar mano rytine procedura nekankina automobilio? :oops:


Gerai cia, visa beveik budistine procedura kiekviena ryta. Nelabai man aisku del ko visa tai - dar nulus padeciu valdymo rankenele taip daznai naudojant ;)

As tai uzvedu, pasildau vasara kokia 15 sek, ziema kol langus nuvalau, poto vaziuoju pirmus kilometrus be gazo letai 1-2 pavara ir tiek to sildymo. Daryt taip kaip pats tiesiog netureciau kantrybes :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/