WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Variklis XU10J4,jo ypatumai ir "majonezas"
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=5242
Puslapis 11

Autorius:  Das_Boot [ Gru 05 2005, 13:13 ]
Pranešimo tema:  Variklis XU10J4,jo ypatumai ir "majonezas"

Pradejau aiskintis, koki zveri po kapotu turiu...

Ar gerai supratau, kad Xantia/ZX 2.0 16V variklis XU10J4 (ne turbo) turi keiciamo ilgio ipurskimo kolektoriu? Ar cia naudojamos membranos ilgiui reguliuoti (analogiskai Peugeot 405 Mi16 varikliui) ?

Zmones, kas turiu masinas su tokiu varikliu, siulau pasidalinti patirtimi del aptarnavimo, remonto ir pan.

Autorius:  Aidas1 [ Gru 05 2005, 13:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis XU10J4 ir jo ypatumai

Das_Boot rašė:
Pradejau aiskintis, koki zveri po kapotu turiu...

Ar gerai supratau, kad Xantia/ZX 2.0 16V variklis XU10J4 (ne turbo) turi keiciamo ilgio ipurskimo kolektoriu? Ar cia naudojamos membranos ilgiui reguliuoti (analogiskai Peugeot 405 Mi16 varikliui) ?

Zmones, kas turiu masinas su tokiu varikliu, siulau pasidalinti patirtimi del aptarnavimo, remonto ir pan.


as turiu nuemes ta kolektoriu ir jis ten is tikruju gana idomus ten isiurbimo sklendes kaip ir atskiros bet paskui sueina i viena toks jausmas kad kaip ir uzturbinta (nors ir be turbinos :P )....................

Autorius:  Das_Boot [ Gru 05 2005, 15:00 ]
Pranešimo tema: 

Aidai, kai ardei kolektoriu, gal matei ten tokia detale:

Paveikslėlis

Autorius:  Aidas1 [ Gru 05 2005, 15:52 ]
Pranešimo tema: 

Das_Boot rašė:
Aidai, kai ardei kolektoriu, gal matei ten tokia detale:

[url=http://foto.rambler.ru/users/dmitrij.i/Avto/1/][img]http://foto.rambler.ru

/users/dmitrij.i/Avto/1/[/img][/url]


zinoma kad maciau jos ten 2 tokios stovi viena jau pardaviau o kita buvo suluzusi ir suklijuota be to variklio as viso neardziau tik kolektoriu nuemiau o dabar laukia savo klijanto............... :P

Autorius:  Das_Boot [ Gru 06 2005, 08:20 ]
Pranešimo tema: 

Uz kiek atidavei gera membrana? Tiesiog neisivaizduoju, kiek sis daiktas turetu kainuoti i r noreciau orientuotis kainuose.

Po kiek Lt eina nenaujos zvakiu rites siam varikliui? Ten ju 4-ios, kiekvienai zvakei savo rite.

Gal turi nuemes termostata? Kokios firmos jis ten buna standartiskai ir prie kokios temperaturos turi atsidarineti?

Autorius:  malgis [ Gru 31 2005, 08:57 ]
Pranešimo tema: 

Membrana tokia as esu pirkes nauja - 150 litu kazkur - irgi buvo galas nulauztas ir gaude ora. Uzdegimo rite viena apie 200 kainavo (cia VEHO). Bet Alvydas sake, kad membranos tokios pat yra ir V6 varikliuose - neisivaizduoju tik kur.

Autorius:  Das_Boot [ Sau 03 2006, 08:19 ]
Pranešimo tema: 

Vienzo, naudotos babinos/rytes siam varikliui is tikruju turetu kainoti 50Lt. Domejausi, tai normali kaina. Bet kai paciam pirmoji sudege, teko pirkt nauja uz 230Lt.... :/ Antra pirkau uz 50Lt, o dabar ir atsargine turiu uz tiek pat.

Termostata radau Meharyje, uz 55Lt, "Sasic" firmos. Pagal Citroen duomenis siam varikliui reikia termostato, kuris atsidaro esant 89 laipsniams. Pakeiciau pats, keiksnodamas Citroen inzinieriu motinas - nepatogus priejimas. Visi kiti siule termostatus, kurie atsidaro esant 83 laipsniams (beje, mano senas irgi is tokiu buvo), bet sie standarte eina 2.0 ir 1.8l varikliams. Po pakeitimo reikejo ipilti apie 1L antifrizo.

Pasirodo, vienai is turimu membranu buvo nulzusi nosis, kur vakumine zarnele ateina. Padejo kinietiski super klijai, bet speju, kad tik iki kito karto, nes zarneles taip ir nenuemiau. Labai jau ji sena ir suketejusi.

Autorius:  Aidas1 [ Sau 04 2006, 09:08 ]
Pranešimo tema: 

Das_Boot rašė:
Vienzo, naudotos babinos/rytes siam varikliui is tikruju turetu kainoti 50Lt. Domejausi, tai normali kaina. Bet kai paciam pirmoji sudege, teko pirkt nauja uz 230Lt.... :/ Antra pirkau uz 50Lt, o dabar ir atsargine turiu uz tiek pat.

Termostata radau Meharyje, uz 55Lt, "Sasic" firmos. Pagal Citroen duomenis siam varikliui reikia termostato, kuris atsidaro esant 89 laipsniams. Pakeiciau pats, keiksnodamas Citroen inzinieriu motinas - nepatogus priejimas. Visi kiti siule termostatus, kurie atsidaro esant 83 laipsniams (beje, mano senas irgi is tokiu buvo), bet sie standarte eina 2.0 ir 1.8l varikliams. Po pakeitimo reikejo ipilti apie 1L antifrizo.

Pasirodo, vienai is turimu membranu buvo nulzusi nosis, kur vakumine zarnele ateina. Padejo kinietiski super klijai, bet speju, kad tik iki kito karto, nes zarneles taip ir nenuemiau. Labai jau ji sena ir suketejusi.


joooooooooo realiai tai gal ir turetu jis tiek kainuoti bet kaip pastebiu tai uz ji praso kur kas daugiau( turiu omeni babina) o del termostato keitimo nereikejo ten ju motinu keiksnoti nes palyginti jis ten visai padoriai keiciasi ne taip kai kaikuriose.......o kazkada labai senai tai vos radau vienem auto termostata........ :oops: o pasirodo jis tiesiog dedasi i slanga.... :P

Autorius:  Das_Boot [ Sau 11 2006, 16:02 ]
Pranešimo tema: 

Aidas1 rašė:
joooooooooo realiai tai gal ir turetu jis tiek kainuoti bet kaip pastebiu tai uz ji praso kur kas daugiau( turiu omeni babina) o del termostato keitimo nereikejo ten ju motinu keiksnoti nes palyginti jis ten visai padoriai keiciasi ne taip kai kaikuriose.......o kazkada labai senai tai vos radau vienem auto termostata........ :oops: o pasirodo jis tiesiog dedasi i slanga.... :P


Is tikruju, ne priejimas kaltas, bet tai, kad stora padavimo zarna buvo apviniuota l.trumpu laidu (sutaupe) ir alsuoklio bei oro filtro zarnom. Del to vis nepavykdavo atlenkti termostato korpuso tiek, kad islupti sena ir ideti nauja.

Beje, niekaip nesugalvojau, kaip nusukti kuro padavimo reguliatoriu (turiu omeny ta visa bloka, kuri gazo troselis valdo. Kaip jis prie bloko prisuktas, kaip ji nuimti reikalui esant? Is apacios neprieisi, is virsaus nieko nera. Ar gamykloje visa varikli surinkta kisa ir tik zarnas sujungia? Kas arde toki varikli, pakomentuokite.

Autorius:  Das_Boot [ Sau 26 2006, 10:28 ]
Pranešimo tema: 

Vakar jau antra karta turejau tokia beda: Variklis isspjove tepalo matuokli, ko pasekoje apsivare visas tepalu. Esant karstam varikliui visas tas tepalas pradejo svylti. Vaziavau, gasdindamas aplinkinius, su is po kapoto rugstanciais dumais.... Atitinkamai ir peciukas isiurbe tu dumu, dabar salone smarve ir stiklai rebaluoti.
Pirma karta, galvojau, kad variklio galvai amen, bet dabar jau zinau, kad tai "MAJONEZU" UZSIKIMSES ir UZSALES ALSUOKLIS. Kad ji kur...
Tai va, klausimas eksploatuojantiems masina su tokiu varikliu:
Kaip kovoti su salanciu alsuokliu?
Galvoju apie variklio apsauga, kad sumazinti salto oro kieki i varikli.
Kaip zinia, i tepalo uzpilimo bakeli sueina 4 vamzdziai. Kuriuos is ju tureciau valyti ir priziureti?
Pastaba: variklio priekyje einantis vamzdis apsiltintas kazkokia guma.
Kas turite ideju ir issprende sia beda, pasidalinkite patirtimi.
Aciu

Autorius:  malgis [ Sau 26 2006, 16:06 ]
Pranešimo tema: 

pasimatuok kompresija be viso kito! alsuoklis yra tik viena is priezasciu!

Autorius:  Das_Boot [ Sau 27 2006, 08:09 ]
Pranešimo tema: 

malgis rašė:
pasimatuok kompresija be viso kito! alsuoklis yra tik viena is priezasciu!

Butinai tai ir padarysiu.
Nors tie du atvejai itartinai pasikartoja tik ziema (praeita - karta, ir sia - karta). Nors ziema dar nesibaige... Nesant salciams, masina stabiliai vaziuoja betkokiu atstumu. Nesvarbu, as ta slieka rasiu!

Autorius:  malgis [ Sau 27 2006, 11:51 ]
Pranešimo tema: 

As taip esu sviles su 93 m xantia daug kartu.
Ir ideju buvo ivairiu. Vieni sako, kad alsuoklis turi konstrukcine klaida - yra vieta, kur jo pralaidumas per mazas, kiti kaltina pernelyg dideli slegi karteryje (kas ir susije su kompresija), treti kaltina salti ir majoneza.

Autorius:  Das_Boot [ Sau 30 2006, 08:08 ]
Pranešimo tema: 

Vakar nukabinau alsuoklio zarnas, kiek pavyko pasiekti nenuimant padavimo kolektoriaus. Ir viena slieka vis delto radau. Nuo tepalo uzpilimo bakelio virsaus eina dvi zarnos link oro sklendes: stora i plona. Stora zarna baigiasi gofroje, tarpe tarp oro filtro i sklendes. Si stora zarna perkirpta, ir zemiausioje vietoje stovi kazkoks plastmasinis daiktas, panasus i kondensuotu garu surinkeja su voztuvu. Tai va, nuemus ta daikta, issipyle kokie 100gr vandens.
Kaip manote, ar per salcius sis uzsales surinkejas, neleidziantis varikliui isiurbti tepalo garu kartu su oru, galejo padeti sukelti slegi variklyje, kad tas isspjove tepalo matuokle?

Autorius:  Aidas1 [ Sau 30 2006, 08:16 ]
Pranešimo tema: 

Das_Boot rašė:
Vakar nukabinau alsuoklio zarnas, kiek pavyko pasiekti nenuimant padavimo kolektoriaus. Ir viena slieka vis delto radau. Nuo tepalo uzpilimo bakelio virsaus eina dvi zarnos link oro sklendes: stora i plona. Stora zarna baigiasi gofroje, tarpe tarp oro filtro i sklendes. Si stora zarna perkirpta, ir zemiausioje vietoje stovi kazkoks plastmasinis daiktas, panasus i kondensuotu garu surinkeja su voztuvu. Tai va, nuemus ta daikta, issipyle kokie 100gr vandens.
Kaip manote, ar per salcius sis uzsales surinkejas, neleidziantis varikliui isiurbti tepalo garu kartu su oru, galejo padeti sukelti slegi variklyje, kad tas isspjove tepalo matuokle?



zinoma, juk variklis tiesiog neturejo kuo kviepuoti, ir spjove pro tepalo matuokle, prawita ziema ir man paciam yra taip nutike............

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/