WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
DOHC, SOHC.. paaiškinkit http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=542 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | xam [ Bal 12 2004, 19:27 ] |
Pranešimo tema: | DOHC, SOHC.. paaiškinkit |
mmmmva..... kaip veikia, kuom skirias, kokie dar principai yra be shiu ![]() |
Autorius: | malgis [ Bal 12 2004, 19:43 ] |
Pranešimo tema: | |
nu du veleneliai paskirstymo arba vienas ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Bal 12 2004, 20:01 ] |
Pranešimo tema: | |
DOHC (double overhead camshaft) - du paskirstymo velenai. SOHC (single overhead camshaft) - vienas... DOHC > SOHC = DOHC geriau!!! |
Autorius: | xam [ Bal 13 2004, 13:03 ] |
Pranešimo tema: | |
nu ir kuom as gerumas pasireishkia.. esant vienodam valve'u skaicui, kodel doch geriau? ka tie veleneliai lemia? kotais turejau isitikinima kad pas mane soch.... ![]() nu gerai o kas tadu lemia tokia nesamone: 93m 2.0 16v, 155ag, 186Nm, 10.6s - 100km/h 95m 2.0 16v, 135ag, 180 Nm, 11s - 100km/h 2.0 CT 8v, 150ag, 235 Nm, 10.4s - 100km/h http://www.kolumbus.fi/anttijp/index2.htm ![]() |
Autorius: | xminde [ Bal 13 2004, 13:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Dochas yra tokia konstrukcija: vienas velenelis viena pora voztuvu smauko, o kitas kita pora, bet tai nereiskia, kad variklis turi buti galingesnis ![]() |
Autorius: | malgis [ Bal 13 2004, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | |
16v varikliai esant tai paciai kubaturai - galingesni, nes cilindro misinio / duju eiga gali buti didesne. 16v, kiek suprantu, galima realizuoti tik esant ne maziau kaip 2 paskirstymo veleneliams. tik minusas 16v yra blogesnis sukimo momentas varikliui dirbant zemais sukiais. arba cia tik xantios bajeris su kintamo turio isiurbimo kolektoriumi ![]() pataisykite kas nors, jei klystu ![]() |
Autorius: | malgis [ Bal 13 2004, 13:38 ] |
Pranešimo tema: | |
ir beje 2.0 CT yra su zemo slegio TURBINA ir pastoviu sukimo momentu visam diapazone ![]() |
Autorius: | xminde [ Bal 13 2004, 14:21 ] |
Pranešimo tema: | |
senieji V6 3.0 24v kurie ejo iki '96/'97 buvo SOCHai, ale uztat ten voztyvu pakeliku sistemaaaa.... - cia xamas jums galetu nupasakoti ![]() Daugiau voztuvu leidzia i cilindra ipusti daugiau kuro misinio ir geriau jo atliekas pasalinti is cilndro, tai kelia naudingumo koeficienta. Be to - teorishkai - doch varilis turi buti ekonomishkesnis nei soch. |
Autorius: | Anonymous [ Bal 13 2004, 19:30 ] |
Pranešimo tema: | |
http://www.bite.lt/plius/bendravimas/kl ... 1294515851 http://www.bite.lt/plius/bendravimas/kl ... (187472541 - cia nezinau ar prie to ![]() pasididinkit paveiksliukus |
Autorius: | Anonymous [ Bal 13 2004, 19:39 ] |
Pranešimo tema: | |
nu esme gi ta kad doch - tai dual systema. jau is esmes aiskinanti kad sistemos dalis yra sudvejinta. nu parodykit tikra docha be dvieju veleneliu??? nu kas nors. prasau ![]() |
Autorius: | xminde [ Bal 13 2004, 20:03 ] |
Pranešimo tema: | |
DOCH ir yra su dviem velenais ![]() |
Autorius: | xamas [ Bal 14 2004, 11:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Na nebutinai, vas pas "gaidy" ex24v vienas kumstelis kilnodavo 2 voztuvus , o kiti du po viena. velenelis 1 o voztuvu 24. Naujesniam jau buvo 2 veleneliai, bet gavosi kad galvos praplatejo. O kad dochas taupesnis tai as abejoju, bent pagal ![]() ![]() |
Autorius: | msxm [ Bal 14 2004, 11:49 ] |
Pranešimo tema: | |
o kaip yra pas TD 12? Cia du voztuvai kuriai fazei eina - isiurbimui ar ismetimui? |
Autorius: | xminde [ Bal 14 2004, 12:10 ] |
Pranešimo tema: | |
D12 turi viena velena kuris smauko 2 isiurbimo ir 1 didesni ismetimo voztuvus. |
Autorius: | Anonymous [ Bal 14 2004, 15:45 ] |
Pranešimo tema: | |
logiskai, dochas turi but ekonomiskesnis palyginus su arkliais kuriuos sukuria, nes geresnis misinio sudegimas ir savalaikis ismetimas |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |