WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Nesiveda šiltas 2,0i variklis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=62 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | xminde [ Vas 08 2004, 18:46 ] |
Pranešimo tema: | Nesiveda šiltas 2,0i variklis |
Apie tai kažkada buvo šneketa, bet padėkite kolegai iš Baltarusijos. Šiandi paskambino man žmogus iš Minsko ir prašo kokios nors "podskazkės" apie tai - nesiveda jam jo XMas '91 2,0i, bet tik tuomet kai variklis jau šiltas. Pamenu buvo kažkada apie tai šnekama, kad 3litriams toks bugas būna. |
Autorius: | malgis [ Vas 08 2004, 21:04 ] |
Pranešimo tema: | |
haynes manualas apie tai raso sit ka: check compression in cylinders ![]() |
Autorius: | xminde [ Vas 08 2004, 21:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Forumo archyve radau komentaru apie starterio isejimo varza kurios dydi matuoja kompas ir jei ta varza per didele - kompas supranta kaip gedima - informuoja ipurskima ir variklis nebesikuria ![]() |
Autorius: | db_xm [ Vas 08 2004, 22:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Cia kazka netaip pavarei Xminde. Pirama reikia ishsiaishkint kas slepiasi po zodziu nesiveda: a - nesuka starteris (svarbu ar automatas ar ne) b - starteris sukasi bet nera "uzgriebimo" c - variklis dusta/purtosi ir uzgesta |
Autorius: | xminde [ Vas 09 2004, 07:06 ] |
Pranešimo tema: | |
(b) variantas - starteris sake geras - sukti suka, bet negriebia, kai variklis saltas - viskas OK. Greiciu deze automatine. |
Autorius: | RaimisD [ Vas 09 2004, 13:44 ] |
Pranešimo tema: | |
nu nezinau ar padesiu bet lygiai taip pat buvo su a100 2.3 varikliu. Pas mane reikejo praplauti ipurskimo sistema nes ten pateko kazkokiu siuksliu.O saltas vesdavosi nes kompas ant salto varilklio ijungdavo kazkoki papildoma purkstuka ir uzsivesdavo.Bet tokiu atveju siltas variklis bandydavo griebti tik jam to nepakakdavo O ar turi tokia papildoma sistemele salto variklio uzkurimui XM tikrai nezinau. |
Autorius: | Vovka [ Vas 10 2004, 15:44 ] |
Pranešimo tema: | |
xamas rašė: A ku daryt kai karstas ir ant benzo ir ant duju negriebia, o jei uzsiveda tai tuoj pat uzgesta. Viskas pakeista naujais, nors saltas kaip sakoma spol abarota.
Vat cia problema manau gali buti su temp davikliais arba kuro sistema. Placiau pakomentuoti negaliu. Vargstu ir as su savo masinos kurimusi ![]() |
Autorius: | xamas [ Vas 10 2004, 15:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Butu kuro sitema tai bjaurybe dujomis uzsivestu, o daba kartais pavyksta o kartais ne. Vat jeigu 10 min palauki tai be problemu, o kitu atveju pazulint starteriu reik. Nu bet as tai nelaikau gedimu, paprasciausiai tai citroen. |
Autorius: | db_xm [ Vas 11 2004, 11:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Teorija tokia: Kuo skiriasi karshto variklio kurimas nuo salto ? (pagal V6 manuala) Saltam varikliui daromi tokie koregavimai: Koreguojamas ypurshkimas - Trumpinami ypurshkimo impulsai, bet daromas ypurshkimas y visus cilindrus. Paduodama daugiau oro. Viskas vedasi y didesny kuro sunaudojima -> didesnis kuro siurlio debetas. As pradeciau ziuret nuo kuro siurblio. Kuro padavime turi but 3 atm. |
Autorius: | POWER [ Geg 24 2005, 08:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Galimas variantas-chu..vas komutatorius.pakeisti reik kitu ir tada ziureti |
Autorius: | Aidas1 [ Geg 25 2005, 07:44 ] |
Pranešimo tema: | |
xamas rašė: A ku daryt kai karstas ir ant benzo ir ant duju negriebia, o jei uzsiveda tai tuoj pat uzgesta. Viskas pakeista naujais, nors saltas kaip sakoma spol abarota.
jeigu pas tave dujos ydetos paprastos na turiu uomeni be eco sistemos taii ji nori nenori kursis jei tik yra kibirkstis ir paduoda dujas bet jei tai su eco sistema tai kaip ir baiges mano patarimai nes ten valdo kompas......... |
Autorius: | POWER [ Geg 25 2005, 11:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Eeee,as manau ,jis pries vesdamas APD svirti i parkingo padeti pastato?? Kartoju dar syki,man panasiai buūvo,uzkaitus varikliui jis staiga uzgesta ir nesiveda,arba tiesiog nesiveda,palauki kazkiek-vedasi.komutatorius buvo kaltas |
Autorius: | Mindosas [ Bal 21 2008, 14:32 ] |
Pranešimo tema: | |
Sveiki naujos temos nekursiu, nes sita labai panasi I mano. 10k pravaziavua be jokiu problemu. Varikliukas dirbo kaip sveicariskas laikrodis Nu ir viena diena pradejo sunkiai vestis kai variklis siltas. Saltas, kaip kazkas cia issireiske, “s pol abarota” O siltas pup pup pup pup pupsi kokias 10s. kol uzsipupsi.. Dar pastebejau kad dabar laisvi sukiai soktelejo nuo anksciau buvusios normalios reiksme 850 iki 1200-1300aps min. Nuo ko patartumete pradeti cveku (viniu) ieskot? |
Autorius: | Mindosas [ Bal 22 2008, 15:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Saulius rašė: Pradziai nuimk minusine klema nuo akumuliatoriaus ir palik masina pusvalandziui - valandai. Tuo tarpu issuk laisvos eigos voztuva (du varztai. Nepamesk tarpines jei bus) nuplauk ji kokiiu zibalu, sustumk iki galo. Vel ji isuk ir prijunk laidus. Po to prijunk vel klema, palaikyk puse minutes ijungta degima ir uzvesk. leisk prasidirbti iki kol susils variklis ir pradek vaziuoti. Pirmus keliasdesimt kilometru variklis gali dirbti ne taip kaip iprasta, bet veliau susitvarkys. .
After this action - no reaction Jei rimciau, tai sita bajeri jau dariau. Senai xantiai kazkada padejo, bet sitam ne tas pajeris, arba vien zibalu neatsigaivina zaraza. Bet ispudis toks lyg uzsisiurbes automobilis. Ir sunkiai kuriasi. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |