arix'as rašė:
shaltupys rašė:
vienas meistras išaiškino, kad prie didelių apsukų, tepaliniai žiedai nevisiškai nuvalo cilindrą, ir taip atsiranda didesnės tepalo sąnaudos
Meistrai visuomet ras paaiškinimą. Kas yra didelės apsukos ? Važiuoji maždaug 140 km/h jos yra apie 4000. Variklis gali suktis iki maždaug 6500. Taigi 4000 yra tik niekingi 2/3 galimybių. Kiek tada tepalo suvalgytų prie 6000 aps/min ? Kanistrą bagažinėje vežiotis ? Jei valgo, tai valgo, prie didesnių daugiau, prie mažesnių mažiau. Teoriškai neturėtų valgyti. Ir praktiškai yra Citroenų, kurie nevalgo tepalo (gal neskanus pasirodė). Nors....Skaičiau naujo P406 instrukciją, tai prancūzas parašęs - naujai mašinai tiek tepalo valgys, po XXXXXX km tiek valgys - ir suprask kaip nori

tas meistrelis, tau teisybe sake, ti nepaminejo kad viskas taip darosi jau su padevetu varikliu, o kaip arix'as raso tai irgi tiesa nes naujas variklis dar nera prisidirbes ir ant cilindru sieneliu kur yra honuota visada lieka tepalo kuri paprasciausiai sudegina o pravaziavus kazkiek xxx km honas siek tiek sumazeje ir nustoja ryti tepalus, viskas cia normalu, siuo momentu tas reiskinys vyksta ir su mano dyzeliniu varikliuku........
