WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Tepalo sanaudos
StandartinėParašytas: Bal 13 2006, 22:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Kaip pirkau savo Xantia 2.0 16v pakeiciau galvos tarpine,voztuvu gumeles,meistras sake kad variklis kaip naujas-jokio susidevejimo,ziedai liuks.Pakeiciau tepala ir po 6000km lygis nukrito iki vidurio :roll: ,siaip vaziuojant apsukos pastoviai apie 3500-4000 stovi,daznai "dugna" nuspaudziu.Tai cia normalu Citroeniniam varikliui taip tepala ryt ar ne? Siaip isvys nedumina :roll: Tepalai LIQUI MOLY pusiau sintetiniai

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2006, 06:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 09 2006, 21:09
Pranešimai: 116
Miestas: kaunas
Tai taip iseina kad variklis ne kaip naujas :D

_________________
Buves XM turbo d12 94 visas zalias su visais kiausiukais


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2006, 07:02 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 21 2004, 10:04
Pranešimai: 155
Miestas: Vilnius
visks normaliai, aš irgi iš pradžių nerimavau, kol vienas meistras išaiškino, kad prie didelių apsukų, tepaliniai žiedai nevisiškai nuvalo cilindrą, ir taip atsiranda didesnės tepalo sąnaudos. Kaip žinia prancūzai "mėgsta" dideles apukas, taip kad nėra ko nerimaut.

_________________
<< 03m. Xsara Picasso 2.0HDi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2006, 07:11 
Pas mane isvis tepalo nevalgo. Na gal labai labai labai mazai. Jau beveik laikas keisti, o jo vis dar maksimumas. Taip kad prancuziski varikliai cia visai nekalti. Tiesiog viska lemia jo ir kitu tepala naudojanciu agregatu bukle.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2006, 09:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Del agregatu bukles sutinku,bet dar ir priklauso koki tepala naudoji,nes yra "isdeganciu"tepalu pvz kaip "fina",taip pat zinau kiti varikliai linke deginti tepala prie aukstu apsuku ir sportisko vaziavimo ir tai yra normalu.Tik del Citroen 2.0 16v nezinau :oops:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2006, 21:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
shaltupys rašė:
vienas meistras išaiškino, kad prie didelių apsukų, tepaliniai žiedai nevisiškai nuvalo cilindrą, ir taip atsiranda didesnės tepalo sąnaudos

Meistrai visuomet ras paaiškinimą. Kas yra didelės apsukos ? Važiuoji maždaug 140 km/h jos yra apie 4000. Variklis gali suktis iki maždaug 6500. Taigi 4000 yra tik niekingi 2/3 galimybių. Kiek tada tepalo suvalgytų prie 6000 aps/min ? Kanistrą bagažinėje vežiotis ? Jei valgo, tai valgo, prie didesnių daugiau, prie mažesnių mažiau. Teoriškai neturėtų valgyti. Ir praktiškai yra Citroenų, kurie nevalgo tepalo (gal neskanus pasirodė). Nors....Skaičiau naujo P406 instrukciją, tai prancūzas parašęs - naujai mašinai tiek tepalo valgys, po XXXXXX km tiek valgys - ir suprask kaip nori :roll:

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2006, 06:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
arix'as rašė:
shaltupys rašė:
vienas meistras išaiškino, kad prie didelių apsukų, tepaliniai žiedai nevisiškai nuvalo cilindrą, ir taip atsiranda didesnės tepalo sąnaudos

Meistrai visuomet ras paaiškinimą. Kas yra didelės apsukos ? Važiuoji maždaug 140 km/h jos yra apie 4000. Variklis gali suktis iki maždaug 6500. Taigi 4000 yra tik niekingi 2/3 galimybių. Kiek tada tepalo suvalgytų prie 6000 aps/min ? Kanistrą bagažinėje vežiotis ? Jei valgo, tai valgo, prie didesnių daugiau, prie mažesnių mažiau. Teoriškai neturėtų valgyti. Ir praktiškai yra Citroenų, kurie nevalgo tepalo (gal neskanus pasirodė). Nors....Skaičiau naujo P406 instrukciją, tai prancūzas parašęs - naujai mašinai tiek tepalo valgys, po XXXXXX km tiek valgys - ir suprask kaip nori :roll:



tas meistrelis, tau teisybe sake, ti nepaminejo kad viskas taip darosi jau su padevetu varikliu, o kaip arix'as raso tai irgi tiesa nes naujas variklis dar nera prisidirbes ir ant cilindru sieneliu kur yra honuota visada lieka tepalo kuri paprasciausiai sudegina o pravaziavus kazkiek xxx km honas siek tiek sumazeje ir nustoja ryti tepalus, viskas cia normalu, siuo momentu tas reiskinys vyksta ir su mano dyzeliniu varikliuku........ :P

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2006, 16:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
arix'as rašė:

Meistrai visuomet ras paaiškinimą. Kas yra didelės apsukos ? Važiuoji maždaug 140 km/h jos yra apie 4000. Variklis gali suktis iki maždaug 6500. Taigi 4000 yra tik niekingi 2/3 galimybių. Kiek tada tepalo suvalgytų prie 6000 aps/min ? Kanistrą bagažinėje vežiotis ? Jei valgo, tai valgo, prie didesnių daugiau, prie mažesnių mažiau. Teoriškai neturėtų valgyti. Ir praktiškai yra Citroenų, kurie nevalgo tepalo (gal neskanus pasirodė). Nors....Skaičiau naujo P406 instrukciją, tai prancūzas parašęs - naujai mašinai tiek tepalo valgys, po XXXXXX km tiek valgys - ir suprask kaip nori :roll:

Max apsukos 5500,o max greitis 203km/h,pas mane tas naujesnis ir silpnesnis 132ag variklis.Kazkodel tokiu varikliu savininkai neraso,matomai bijo viesai tiesa... parasyt,nes paskui savo masinu neparduos :idea:.... :lol: ,nejaugi nera daugiau "lakunu" su 2.0 16v? :P

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2006, 16:47 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Andrius rašė:
Max apsukos 5500,o max greitis 203km/h,pas mane tas naujesnis ir silpnesnis 132ag variklis.Kazkodel tokiu varikliu savininkai neraso,matomai bijo viesai tiesa... parasyt,nes paskui savo masinu neparduos :idea:.... :lol: ,nejaugi nera daugiau "lakunu" su 2.0 16v? :P

"lakūnų" matyt nėra, o vairuojančių yra ;)
normalios to tepalo sąnaudos, koks litras tarp keitimų, o gal net ir mažiau. labai nelakstau, tik devynis km virš leistinumo

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 18 2006, 13:04 
Viskas priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedines. Prie dideliu apsuku varikliai visada tepaliuka valgo. Ir prie didelio greičio. Pavažinek menesi su pedalu iki dugno -ir pamatysi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 18 2006, 20:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
Pilu tik sintetine alyva (total 5w40) ir per 15 kkm papildyti jos neteko.

Siaip tokios, kaip tavosios, sanaudos tai tikrai nieko rimto, o jei vis delto nori issiaiskinti, tai atidziai apziurek ar nera nuotekiu (taip pat ir sunkiai matomose vietose) ir pasimatuok cilindru kompresija, o ne meistrenu pasaku klausyk :)

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2006, 06:57 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Valerijus rašė:
Viskas priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedines. Prie dideliu apsuku varikliai visada tepaliuka valgo. Ir prie didelio greičio. Pavažinek menesi su pedalu iki dugno -ir pamatysi.


Visa samoninga gyvenima (tiek Ziguliui, tiek Opeliui, tiek Mazdai, tiek Ksiuxai) laikiau normaliomis tepalo sanaudas ne > 0.5L / 10.000 Km. Benzininio vidaus degimo variklio principas nesikeicia.
Jei ryja daugiau:
1) ziurek voztuvu gumas (gal nekokybiskas uzdejo, sutvirtejo guma)
2) matuok kompresija
3) pasikeisk batus i lengvesnius
:)

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2006, 10:01 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Geras tas mano variklis.Pagaliau issiaiskinau :oops: ,visi kas vazineja airijoje ne bendru srautu paskui traktorius :lol: ir pastoviai varo "dugnais" visi tepaliuka sako dapilineja,sako lietuvoje nerydavo o cia su tokiu vaziavimu ner ka noret 8) Veltui cia visus subalamutinau :hash:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007