WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 19:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 15 2011, 17:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2005, 21:35
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius
Sveiki, gal forumo kolegos galėtų atsakyti, kas per mistika darosi su Xantija?
Xantija 2,0 8V benzinas/dujos. Pradėjo prieš kurį laiką kiek sunkiau vestis. Po keleto dienų tik užvedus pradėjo gesti. Reikia laikyt koją ant gazo, kad dirbtų.
Ieškant priežasties patikrinta arba pakeista:
1. Naujos žvakės ir laidai
2. Pakeistas kuro filtras
3. Patikrintas kuro siurblio slėgis
4. Patikrintas įsiurbimo kolektoriaus sandarumas
5. Kaitaliojant su kita tokia pat Xantia patikrinta MAP sensorius bei:
6. Oro temperatūros daviklis
7. Laisvos eigos žingsninis varikliukas
8. Babina
9. Oro sklendė ir jos potenciometras
10. ECU

Diagnostika jokių klaidų nerodo, Check Engine nedega.

Ką dar būtų galima įtarti?

_________________
Julius aka Spin
Xantia 2.0i '95 (silver)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2011, 11:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
As dar pabandyciau pasitikrinti/pasikeisti lambda zonda. Man kazkada padejo, del negraziai dirbancio variklio.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2011, 12:00 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2005, 21:35
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius
Citrusas rašė:
As dar pabandyciau pasitikrinti/pasikeisti lambda zonda. Man kazkada padejo, del negraziai dirbancio variklio.

Pamiršau paminėti, kad lambda irgi pakeistas :(

1. Naujos žvakės ir laidai. Senos žvakės gražios spalvos, neapneštos.
2. Pakeistas kuro filtras
3. Patikrintas kuro siurblio slėgis
4. Patikrintas įsiurbimo kolektoriaus sandarumas
5. Kaitaliojant su kita tokia pat Xantia patikrinta MAP sensorius bei:
6. Oro temperatūros daviklis
7. Laisvos eigos žingsninis varikliukas
8. Babina
9. Oro sklendė ir jos potenciometras
10. ECU
11. Lambda zondas

Diagnostika jokių klaidų nerodo, Check Engine nedega.

Ką dar būtų galima įtarti?

_________________
Julius aka Spin

Xantia 2.0i '95 (silver)

Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2011, 17:27 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2005, 21:35
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius
Problema pasirodė tokia. Bingo -M lambda emuliatorius niekam tikęs - nėra patikimumo. Iš jo išeinantis lambda signalas vietoje to, kad siūbuotų apie 0,45V iš tikro kito 1,5-2,5v ribose. Šito dalyko prie Xantijos diagnostinio lizdo pajungta diagnostika nemato - lambda rodo normaliai. Pamatavau lambda paprastu testeriu - 0,45V. Reiškia pati lambda tvarkoj. Pasijungiau atsitempęs kompą su dujų diagnostikos programke ir savadarbiu interfeisu, tik tada pamačiau, kas iš to Bingo-M išeina. Jau antrą kartą tie bingai man nusprogsta, o pas dujininkus naujas 400Lt. Įpykęs atjungiau dujas visiškai, atstačiau gamyklinius sujungimus ir dingo visokie gesinėjimai laisva eiga.
Dabar dilema - atstatinėt važinėjimą dujomis, ar mest visą įrangą lauk? Nes nesinori mokėt už Bingo-M emuliatorių 400LT, vieną sykį jau keičiau. Ir nėra garantijos, kad ir naujas nenusprogs - pasinagrinėjau kaip jis padarytas - programuojama mikroschema (PIC) pajungta tiesiai prie automobilio agregatų, be jokių apsaugų, taigi nepatikima ten viskas. Keista, kad veikė porą metų.

_________________
Julius aka Spin

Xantia 2.0i '95 (silver)

Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 07 2011, 16:05 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2005, 21:35
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius
Tai va, tęsiu istoriją su savo Xantija. Neapsikentęs visų anksčiau minėtų fokusų, nutariau išmest lauk dujas. Atjungiau visus dujų įrangos laidukus, atstačiau seną, originalų laidų jungimą. Gesimas ant laisvos eigos iškart pradingo. Kuriasi lengvai, iš karto. Tik užkūrus šaltą variklį sūkiai 1200-1250, greitai nukrenta iki normos 800-850. Bet dabar, pradėjus važiuot, blogas traukimas jei nedideli sūkiai. Labiau paspaudus gazą pridūsta, sūkiams padidėjus jau pradeda traukti. Dar vienas nesmagus dalykas - jei gazo pedalas paspaustas nedaug, variklis nežymiai trūkčioja. Pasiekus greitį 90 trūkčiojimas dingsta. Ką dar galėtumėt patart, protingieji kolegos? Nes jau visai rankos svyra.

_________________
Julius aka Spin

Xantia 2.0i '95 (silver)

Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2012, 21:26 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 24 2005, 21:35
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius
Tęsiu istoriją su Xantia. Prastovėjo visą žiemą beveik nejudinta. Atėjo pavasaris, pakraunu akumuliatorių, užvedu, važiuoja. Kartais nežymiai sutrūkčioja. Tas truko porą dienų. Dabar jau antra savaitė viskas tvarkoj - puikiai vedasi, gerai traukia, niekas netrūkčioja. Įdomumo dėlei nuvažiavai patikrinti CO ir kitokius išmetimus. Rezultatas - išmetimas viskas normoje, šiek tiek liesas mišynys. Rebusas, kas visgi jai buvo?

_________________
Julius aka Spin

Xantia 2.0i '95 (silver)

Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007