WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

XU10J4R
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=6948
Puslapis 13

Autorius:  Sernas [ Geg 03 2006, 22:14 ]
Pranešimo tema:  XU10J4R

Gal kas turite kokios nors info apie si varikli

2.0i 16V

Autorius:  Sernas [ Geg 04 2006, 14:57 ]
Pranešimo tema: 

malgis rašė:
manualo ieskok haynes P405 mi16 instrukcijoj - yra sioks toks.
o tas hayneso pdf plaukioja kazkokiam pugu klube angliskam berods.
velnias nepamenu linko


Gal gali kaip nors prisiminti ta linka, buciau labai dekingas, nes mano nagai labai niezti. :)

Autorius:  malgis [ Geg 04 2006, 15:24 ]
Pranešimo tema: 

http://www.peugeot-club.ru/pgt.nsf/Disp ... E3004576C8

gal sitam bus?

Autorius:  malgis [ Geg 04 2006, 15:26 ]
Pranešimo tema: 

Tik as susipainiojau XU10J4R tai senesnis ar naujesnis (95+)? Mi16 buvo senasis, berods XU10J4

Autorius:  Sernas [ Geg 04 2006, 15:46 ]
Pranešimo tema: 

malgis rašė:
Tik as susipainiojau XU10J4R tai senesnis ar naujesnis (95+)? Mi16 buvo senasis, berods XU10J4


Cia naujesnis nuo 95 metu, bet manau daug skirtis neturetu :)

Autorius:  malgis [ Geg 04 2006, 15:52 ]
Pranešimo tema: 

nemazai skiriasi.

Autorius:  Sernas [ Geg 04 2006, 15:55 ]
Pranešimo tema: 

Taip, skiriasi, ka tik perziurejau, idomu yra pirkti Haynes manualas mano varikliui ?

Autorius:  malgis [ Geg 04 2006, 19:09 ]
Pranešimo tema: 

Manau, kad yra, tik ar tolko tau bus is jo. Haynes manualai labiau pasiskaitinejimui. Buvo dar rimtas rusiskas xantios manualas, gal ten yra kas nors apie sita varikli. Tik va linko dabar irgi nepamenu, konfos archyvuose kazkur turi buti. Tik jis nemazas keli simtai MB.

Autorius:  Sernas [ Geg 04 2006, 19:14 ]
Pranešimo tema: 

Noriu pasiziureti, is ko tas mano variklis susideda (neisardzius) :), Niekur nerandu, jo majo

Autorius:  Das_Boot [ Geg 05 2006, 07:03 ]
Pranešimo tema: 

malgis rašė:
manualo ieskok haynes P405 mi16 instrukcijoj - yra sioks toks.
o tas hayneso pdf plaukioja kazkokiam pugu klube angliskam berods.
velnias nepamenu linko


Kolega teisus, daugiausia info apie si varikli yra P405 mi16 instrukcijoj. Turiu ja. Bet Xantia ir Xm nuo 93 iki 95 turejo jau truputi kitokia XU10J4 modifikacija: XU10J4D/Z/L3 (RFY) 112kW. Kadangi neturejau p405 mi16, negaliu pasakyti, kuo is esmes skiriasi, bet principas tas pats.
DOHC 16V, 4 purkstukai, vakuminiu membranu pagalba keiciamas ipurskimo kolektoriaus ilgis, atvirkstinio isminimo sankaba. O visa kita - kaip ir kituose vidaus degimo varikliuose.

Jei parasysi kontaktini mail'a, atsiusiu istrauka is Haynes Data Book apie si varikli Xantijose.

Autorius:  Sernas [ Geg 08 2006, 16:35 ]
Pranešimo tema: 

Noriu suzinoti nuomone, ar imanoma, paciam pakeisti paskirstymo dirzeli ir itempejus, apsiginklavus gelezine kantrybe ir Heynes manualu, nes kiek skaiciau, ten viskas, gana smulkiai ir aiskiai aprasyta, tik toks juokas sueme, kai perskaiciau, kai pakeitus dirzeli reikia skubeti i serviza apsiginklavusi itaisu, matuojanciu dirzelio itempima, taip ir juokas ima kai mintyse matau garaznika bematuojanti tuo prietaisu dirzelio itempima :)

Mano patirtis automobiliu mechanikoje nera pati giliausia, bet manau jei URALO varikli perrinkau uzvedziau ir vazinejau, tai gal kiek pasitobulinus ir Xm'o dirza su itempejais sugebesiu pasikeisti :)

Autorius:  malgis [ Geg 08 2006, 18:33 ]
Pranešimo tema: 

Pernelyg itempus dirza gana greitai nusibaigia guoliai :( Turejau toki nemalonuma. Beje guolius abudu, jei keisi, gana pigiai gali gauti alternoj.

Autorius:  Sernas [ Bir 27 2006, 21:05 ]
Pranešimo tema: 

Sernas rašė:
Dar nekeiciau.


Zodziu sis variklis jau baigia mane pribaigti.

Diagnostikoje Robidalyse, del karts nuo karto uzsidegancios variklio diagnostikos lemputes ir prapuolancios galios, diagnozavo tai, kad buvo trukes dirzas ir nieks netvarkyta, voztuvai palankstyti. Variklistai pamatave slegi cilindruose aiskina, kad tai neimanoma, paprasciausia katalizatorius yra uzsikimses ir liamda del to durniuoja.

Ko gero lupsiu lauk katalizatoriu, skaiciau apie katalizatorius raso, kad priklausomai nuo vazinejimo stiliaus ir nuo pilamo kuro kokybes, vidutiniskai uzsikemsa po 10 - 11 m. auto eksploatacijos. Jei nieks po to nepasikeis nezinau, gal kas turite kokiu minciu...

Autorius:  old cat [ Bir 28 2006, 00:11 ]
Pranešimo tema: 

Sernas rašė:
Mano patirtis automobiliu mechanikoje nera pati giliausia, bet manau jei URALO varikli perrinkau uzvedziau ir vazinejau, tai gal kiek pasitobulinus ir Xm'o dirza su itempejais sugebesiu pasikeisti :)

Uralo varikli? O! :good: Manau, tada pavyks ir sita, tik svarbu labai neskubet - butent, per skubejima ir neatiduma dazniausiai pridaroma zioplu, bet brangiai kainuojanciu klaidu...
Siaip, kazko stebuklingo ir ten neturetu but, svarbu atzymas - "mietkas" atrast, ir teisingai sustatyt... Del dirzo itempimo - visada naudodavausi sena taisykle: itempta dirza suemus dviem pirstais ilgiausioje laisvoje vietoje galima pasukt ~90 laipsniu nuo pradines krypties. Visada pasiteisino, tiesa, neturejau dar variklio su dviem velenais, tik motocikle, bet ten grandine su automatiniu tempimu... :roll: Taip dejau ir savo XM - reguliavau voztuvu tarpelius, o apie teisinga itempima irgi buvo panasiu baisiu dalyku knygoj prirasyta.. :D (Beje, remonto knygu rusu k., ir CD buna detaliu turguose - puikus dalykas, kai reik zinot tarpeliu dydzius, uzverzimo jega, ir t.t.)
Jjei pats keisi, irgi turesi kazka panasaus mastyt, prietaiso juk nepirksi - pigiau iseis servise pakeist... :wink: O, ir servisai , abejoju, ar daug kur juos turi ir naudoja...
Cituoti:
Zodziu sis variklis jau baigia mane pribaigti.

Hmm... O, as svajojau savo pasikeist i 16V... :roll:
Cituoti:
Ko gero lupsiu lauk katalizatoriu, skaiciau apie katalizatorius raso, kad priklausomai nuo vazinejimo stiliaus ir nuo pilamo kuro kokybes, vidutiniskai uzsikemsa po 10 - 11 m. auto eksploatacijos. Jei nieks po to nepasikeis nezinau, gal kas turite kokiu minciu...

Tiek galiu pasakyt: kai dejausi dujas - lupau lauk katalizatoriu. Iranga pas mane ne eko, tai naudos is jo mazai, galios, kurios 2.0i 8V ir taip ne per daug turi, jis neprideda, atrode ne kaip, isemus dar buvo galima parduot :oops: - vienzo, sprendimas buvo priimtas pamascius ir vienareiksmiskas... Bet, kai isardziau - pasirode neklydau - visas keraminiu vamzdeliu bloko priekis buvo susilydes, like tik ~40% sveiku... (Taip atsitinka, kai variklis dirba per riebiu misiniu...) Ir, pamatyt tai pavyko, tik sudauzius ir isemus(gabalais :) ) keramini "kori" - is katalizatoriaus priekio eina riestas dvigubas kolektoriaus vamzdis - niekaip nepamatysi! Nebent - megint ziuret is galo, i liambda zondo skyle ikisus lempute. :idea:
Mano auto tuokart buvo 13 metu; ~250kkm...

Autorius:  Rimvis [ Bir 28 2006, 07:28 ]
Pranešimo tema: 

Kas liecia katalizatoriu, tai dar mano uzpakalio kratymo laikais, kai dar draivinau golpa, issioperavau as ji. Kuro sanaudos iskart pamazejo litru mieste, o ir trauka pagerejo.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/