WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 17 2006, 14:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Pries 7 menesius nusprendziau pasikeisti variklio galvos tarpine,nes per salcius,kol variklis budavo saltas,per tarpines vieta lauk zliaugdavo antifryzas.Kai susildavo-nustodavo teketi.Nuemus galva ji nebuvo labai islinkus,bet nuslifavau.Radau padilusi skirstymo veleneli:kumsteliai buvo padile nuo 1-o iki 4mm nuo maksimalaus dydzio.Kadangi turejau 1.6cc benzinini varikli,nusprendziau ideti veleneli nuo jo.Viskas identiska,tik akim ziurint pasirode,kad kumsteliu kampai skiriasi.
Variklis uzsivede puikiai,bet..... :( .....pravaziavau tik apie 600km.,kai pradejo lyg vienas cilindras nebedirbti.Kadangi jau buvo dregnoki orai-pradejau nuo senu laidu,zvakiu,bet rezultatas nepasikeite.Siaip taip nusivilkau i garaza trim cilindrais.Nuemes dangteli,ko labai bijojau,isvydau siaubinga vaizdeli:is keliu paskirstymo velenelio kumsteliu like tik ritiniai.Drozliu-nors saukstu semk.
Iki siol nelabai supratau,kas yra to priezastis.Zinojau tik tiek,kad labai prastai praploviau galva po slifavimo:su teptuku,benzinu,purskalu :) .Net gerai oru neprapuciau.Bet,kaip dabar suprantu,tas ar kitas siuksles galejo istumti i velenelio tepimo sistema,taip vadinama vamzdeli-laistytuva,uzkisti skylutes ir,kai kumsteliai negavo tepimo,taip ir atsitiko.Manau,kad velenelis nuo 1.6cc tikrai nebuvo priezastis sudilti,bet nesu garantuotas.
Dabar ploviau po tu paciu operaciju su karcher su stipria srove,praputinejau oru ilgai ir nuobodziai.Teko plauti visa tepimo sistema,aisku neisemus variklio,o tai gana sudetinga.Variklio dugnineje radau veleneli drozliu pavidalu.Tepalo siurblys buvo sudiles,tai gerai,kad turejau gera.Keiciau pagrindinius ideklus.Su jais daug niuansu,nes jie yra su grioviais ir be,o nuo1983 iki 1987m.labai keitesi ju isdestymas:kur su grioviais,kur be.Teko pavartyt literaturos.
Pasikeiciau ir ausinimo skyscio siurbli,kurio nebuvau keites 11 metu.
Gero velenelio niekur negalejau rasti,kol Paulius nepasiule nuo 2.0cc variklio nuo XM-o.Ten reikejo tik prafrezuot griovi,kuris laiko veleneli,kad jis neslankiotu isilgai.XM-e jis kitaip tvirtinasi.Ta padare pazistamas tekintojas.To velenelio kumsteliai buvo,kaip nauji.Dabar mano BX-as su XM-o veleneliu :lol: .
Uzvedziau gerai,bet nuojauta sake patikrinti,kaip tepasi variklio virsus.Tik nuemiau dangteli,radau viena skylute uzkista kazkokio rudies grudelio:vienas kumstelis negavo tepimo.Gerai,kad greit pasiziurejau.Pravaliau,prapuciau,praploviau vamzdeli.Dabar pravaziavau apie 450km. ir kol kas viskas neblogai.Tiesa po 400km.pakeiciau tepalo filtra.Idomumo delei prapjoviau ji ir pasiziurejau,bet drozliu neaptikau 8) .Pries remonta tepalo filtras buvo pilnas drozliu,tad spaudimo lempute isijungdavo,kai variklio apsukos sumazedavo iki 1100aps.per min.
Galvoje tepimo kanale yra tpalo mazas filtriukas,kurio as nedejau,nes buvo sukietejes ir kiauras.Pirkt jo niekur neradau,o ir nelabai,sakyciau,jieskojau.
Manau variklio praplovimas vietoj tepalo ipylus ploviklio tokiem varikliam yra pavojingas,nes sukeltos nuo sieneliu apnasos gali uzkisti velenelio tepimo kanalus.
Patariu visiems nepatingeti ir ,nuemus velenelio dangteli,patikrinti tepalo vamzdeli-laistytuva.Pakanka ji prilaikyti ranka spaudziant zemyn,kad tepalo spaudimas jo nenublokstu ir neapsitaskytumet tepalais ir pasukti kokias 10-15 sekundziu starteriu.Ant kiekvieno kumstelio turi purksti tepaliuka.Pries tai skudurais apkaisykit galine galvos dali,nes ji yra pasvirus ir truputis tepalo gali patekti ant duslintuvo,o po to jis degs ir dumins :) .
Visiems sekmes,o ir mano masiniukui taip pat :D .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2007, 13:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Sveiki.Gruodžio pradžioje pastebėjau lašus po varikliu.Pasigilinęs,supratau,kad tai variklio tepalo prasisunkimas.Pamaniau-paveršiu dugninę ir nustos tekėti,bet –nepagelbėjo.Tik niekaip nesupratau iš kur sunkiasi:tepalas tekėjo iš variklio ir dėžės sandūros vietos.Gegužės mėnesį pradėjau važinėti padaręs varikliui gana didelį tvarkymą,o ir viską keičiau iš kur,mano pamastymais,dabar galėjo sunktis tepalas :cry: .Kadangi dugninės paveržimas nepagelbėjo,nusprendžiau,kad pirmas ir lengviausias darbas bus pakeisti jos tarpinę,nes ir įtariau,kad tai ji gali būti kaltininkė.
Vieną dieną tai ir padariau.Mąsčiau,kokią pirkt tarpinę.Man įtartina buvo pastaroji,nes ji man pasirodė plona.Ją pirkau Meharyje ir mokėjau apie 10lt.Po neilgų pamąstymų nuvažiavau į Senukus ir ten radau,ko man turbūt ir reikėjo:kamštiniu pagrindu pagamintos plokštės sienoms ir grindims apklijuoti. Ji matoma čia:
Paveikslėlis
Nuotraukoje matyti,kaip nusidažiau dugninę-vis gražiau ir maloniau :) .Žirklėmis ir skylamušiais pasigaminau tarpinę,nors jaučiau baimę,kad medžiaga gali lūžinėti,bet to neatsitiko.
Paveikslėlis
Ji gana stora,tad teikė nemažai vilties.Aišku surinkdamas aš prie dugninės priklijavau ją su Moment,o tarpus su bloku užhermetinau.
Dėja.Nusivylimas.Atrodo kruopštus ir neskubus darbas neatnešė rezultato.Tik užvedus variklį pradėjau džiaugtis,nes apie 5 minutes buvo puiku-sausa ir nė lašelio,bet po to ta pati prakeikta srovė pradėjo tekėti kažkur iš po smagračio.Įtarti pradėjau alkūninio veleno riebokšlį,tepimo kanalo varžtą ir alkūninio veleno pagrindinio kaklo pirmą apykaklę,kurią aš pavasarį daug kartų nuiminėjau(nenuėmęs pavarų dėžės ir smagračio,todėl buvo abejonių,kad netiksliai į vietą atsistojo riebokšlis arba negerai užhermetinau apykaklės tarpus su variklio bloku:
Paveikslėlis
Nusprendžiau,kad nuiminėsiu pavarų dėžę ir ieškosiu priežasties.
Tuo pačiu mostu dar pakeičiau akumuliatorinę sferą.Jei kam įdomu-jas atsukti naudoju tokį įrankį.
Paveikslėlis
Daug laiko naudojausi grandininiu raktu,bet,kai kelis kartus sutrūko,nusprendžiau pamėginti su diržu ir man labai patiko,nes diržas kažkaip suspyruokliuoja ir netrūksta,kaip grandinė.Aišku,gal dar visko bus.
Šiuo metu mašina stovi garaže ant kaladžių su nuimta pavarų dėže.Sankaba gerai,tik tuo pačiu mostu dar apsuksiu starterio vainiką,kad santykiautu su starteriu nauja puse.Piešinuke matosi sutvirtinta apatinė variklio pagalvė “3” su automobilių stiklų klijais ir štai toks vaizdelis iš apačios.
Paveikslėlis
”1” ir “2” –tepalo sunkimosi vietos.
Nuėmus dėžę ir sankabą su smagračiu mano akyse atsivėrė štai toks vaizdelis:
Paveikslėlis
Sunumeruotose vietose įtariau pratekėjimus ir dar atidžiai viską apžiūrėjau.Jokių ypatingų netikėtumų,išskyrus vieną:”3a” taške riebokšlis buvo išorės pusėn labiau už taške”3b” apie 4mm.Žodžiu,kad ir kaip aš pavasarį su visokiom lempom ir žibintuvėliais bandžiau patikrinti riebokšlio tikslų stovėjimą vietoj ir atsuktuvu jį pataisyti,kai įstačiau į vietą alkūninio veleno pirmą antkaklį(ji ir kitus aš nuiminėjau,nes ploviau nuo drožlių sistemą),bet tiksliai to padaryt man nepavyko,nes trukdė smagratis,dėžė.Taigi dabar didžiausia tikimybė,kad leido riebokšlis,nes stovėjo persikreipęs,o varikliui padirbus apie 5 minutes,už jo pritekėdavo pakankamai tepalo,kuri matyt ir sunkėsi lauk.Antkaklio sandūras su bloku “2” manau atmečiau.Žinoma perhermetinti ten būtų patogiausia dabar-kai nuimta dėžė.Ką Jūs manot apie tai?
Nuplovęs dar užsandarinau šitaip:
Paveikslėlis
Toki pavyzdį mačiau viename britų BX 16 V klubo nario puslapyje.Manau-nepakenks,nors gal ir juokingai atrodo.
Kadangi atsivėrė daug erdvės,nuėmus dėžę,darysiu dar kai kuriuos darbus:šalinsiu klibėsius iš pavarų perjungimo mechanizmų,sandarinsiu hidrauliką,nes kai kur sunkiasi LHM ir kt.,bet tai jau ne šiam variklių skyriui.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 3 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2007, 16:28 
Toks didelis nora gilintis i savo auto tikrai kelia susizavejima, kolega! :good:

Parasysiu ir as keleta savo patebejimu siais klausimais ta proga.
Pirma paklausiu: ar teko tamstai kada anksciau susidurt su kamsciu kaip medziaga tarpinei? Klausiu todel, kad VW galvutes dengtalio (irgi skardinis) tarpine is sitos medziagos. Ir, turiu pasakyt, nelaiko ne velnio! Pakeiti nauja - max pumetis, ir variklis vel slapias! :x Pats su tuo jau susitaikiau - keiciu kai jau visai "nervai nelaiko" :), ~8lt tekainuoja, darbo nedaug. Beje, ten dar konstrukcija gudri - "spilkos" turi atraminius mazdaug puses tarpines storiu pastorejimus - bortelius, kad neperverzt. Tai, kai keiti, kamstis buna iki ju storio susiplojes, nebelastingas ir visas slapias! Kaip kamsti be ju gali priverzt - visai neisivaizduoju, juk jis baisiai minkstas... Vienas pazystams turi Harley-Davidson sena, tai jame orginalios kamstines tarpines stovi voztuvu kelikliu svirciu apsaugu lizduose. Irgi pastoviai problemos su hermetiskumu, keicia bent karta i sezona.
Vienzo, kiek siekia mano patirtis siuo klausimu - tikrai nerekomenduociau. :ne: :!:

Va, kas tikrai manes nesykio nepavede - paprastas paronitas. Turiu jo ivairiu storiu, daznai darau storesnes "tiuningines" tarpines vietoj gamykliniu kur besilieciantys pavirsiai parudije ar siaip nelygus. Visad juo keiciu plono kartono tarpines is detaliu komplektu (pav, vandens pompai, termostato dangteliui).
O, su karterio tarpine buvo man syki toks ivykis: buvau neseniai nusipirkes Passat'a ir viska jame tvarkiau "kaip sau" (uztat ir vazineju vienuolikti(!) metai). Karteris stipriai "rasojo", rekejo keist tarpine. Turguj radau tokia gudria - paronitas su metaliniu tinkleliu viduje. Aisku, nupirkau, idejau. Tai islaike gal pusmeti - vel paradejo leist! Tada pakeiciau paprasta paronitine, irgi is turgaus - ner problemu jau kokie devyni metai!

Beje, dar mano poziuri i tepalo leidima biski pakoregavo pokalbis su vienu meistru. Jis pasakojo: "Zinai, yr dvieju rusiu klientai - vieni savo masinom labai rupinasi, reguliariai tvarko tepalo prasisunkimus, plauna. Kiti gi ne variklio dangcio metais nepakelia, viska ten tepalu, purvais apeje. Bet kai reikia ka taisyt, tai antruju karterio ir kiti varztai puikiai atsisuka purva nuvalius, kai pirmuju dazniausiai nutrukineja! Taip, kad nereik persistengt."
Dar vienas dalykas, irgi is asmenines patirties: hermetiko tepimas ant virsaus visiskai beprasmiskas. Nuo silumos ir tepalo jis atsoka... Va, detaliu tarpuose, vienas be tarpines, laiko kazkiek. Ir tarpines juo tept neverta. Nebent - laikinai, trumpam laikui gaivint sena. Jeigu ji laiko, laiko be nieko, jei leis - "kose" nepades. :)

Va, tiek pastebejimu. Sekmes darbuose! :alus:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 03 2007, 16:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Velnioniškai ačiū už pastebėjimus :) .Taip,esu susidūręs su VW ir OOOO dangtelių tarpinėm,nes draugė turi oooo ir neseniai pavyko sukovot su jos masinos tepalo prasiskverbimu pro dangtelio tarpinę.Rinkdamasis tarpinei medžiagą rinkausi ir paronitą,nes jo turiu tik velniai žino kodėl pasirinkau kamštį:gal todėl,kad mano požiūriu jis irgi laiko,o prisiminęs OOOO tarpinę ir,kad ten ji laiko tepala ir dar,kad BX-o dugno kraštų konfigūracija platesnė-labiau prispaus,neišslysta labai.Be to aš neveržiau tuoj pat:palaukiau,kol sustings hermetikas ir vistiek po to tik paspaudziau,bet nesukau,kiek "kojos neša".Na,kas bus,tas bus,jau padariau,galų gale bus bandymas.Pačiam įdomu.
Na,o kas dėl auto priežiūros.Manau kiekvienam savo.Kad ir su automobilių gendamumu-yra žmogiškasis faktorius.Jei atliktume bandymą(praktiškai tą būtų sunku padaryt)su vienu ir tuo pačiu automobiliu-duokim jį metams ar ilgiau skirtingiems žmonėms tuo pačiu metu,kai automobiliai identiški-žmonių nuomonės gali skirtis visiškai-vienam jis gali būti labai blogas,kitam geras ir negendantis.Nekalbu jau apie skonį.Kai servise dirbau Fiat-u dugninės prarūdydavo kiaurai ir tik todėl,kad šeimininkai jas prižiūrėdavo ir nebūdavo apsitepalavęs variklis ir karteris.Net stebėjomės itališko metalo neatsparumu korozijai.Na man žiauriai nepatinka,kai varva.Ne todėl,kad gaila pasipildyt:atrodo gi pripyldei,kiek išlašėjo ir važiuoji toliau.Tiesiog nepatinka,kai skysčiai tepa ne tą,ką jiems priklauso tept :lol: .Pastaruoju metu aš jį daugiau taisau,nei važinėju,tačiau visai neprarandu vilties,na,nebent jis perlūžtu pusiau :lol: .Man patinka krapštytis,aišku saikingai ir tikslingai,o ir matau,kad yra,ką tvarkyt,juolab,kad,kai nuimta dėžė-atsiveria daug vietos ir labai patogu.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 27 2007, 21:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Surinkau varikli,sujungiau su deze-tepalai nesisunkia ikaitinus varikli iki darbines temperaturos :fiufiu: .Smagracio vainika apvertus gavosi trupuciuka mielesnis starterio garsas.Net nesitiki,kad nera tepalo lasu apacioj.Dabar vaizdelis atrodo toks :
Paveikslėlis

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 2 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 27 2007, 21:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 12:53
Pranešimai: 577
Miestas: Alytus
deimantukas rašė:
Surinkau varikli,sujungiau su deze-tepalai nesisunkia ikaitinus varikli iki darbines temperaturos :fiufiu: .Smagracio vainika apvertus gavosi trupuciuka mielesnis starterio garsas.Net nesitiki,kad nera tepalo lasu apacioj.Dabar vaizdelis atrodo toks :

http://i114.photobucket.com/albums/n253 ... 000010.jpg
Fantastinis vaizdelis, noreciau ir as tokio ;)

_________________
PaveikslėlisC4 Picasso 2.0HDi '08
PaveikslėlisC8 2.2HDi '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 27 2007, 21:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Fantastinis vaizdelis, noreciau ir as tokio ;)


Aciu,miela girdeti :) .Man taip grazu,kad net is garazo gaila isvaziuoti,kad neissiteptu :lol: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 1 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 27 2007, 21:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Prisidesiu.Tikrai saunuolis. :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2007, 14:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Big big respect ! :good:

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007