Pries 7 menesius nusprendziau pasikeisti variklio galvos tarpine,nes per salcius,kol variklis budavo saltas,per tarpines vieta lauk zliaugdavo antifryzas.Kai susildavo-nustodavo teketi.Nuemus galva ji nebuvo labai islinkus,bet nuslifavau.Radau padilusi skirstymo veleneli:kumsteliai buvo padile nuo 1-o iki 4mm nuo maksimalaus dydzio.Kadangi turejau 1.6cc benzinini varikli,nusprendziau ideti veleneli nuo jo.Viskas identiska,tik akim ziurint pasirode,kad kumsteliu kampai skiriasi.
Variklis uzsivede puikiai,bet.....

.....pravaziavau tik apie 600km.,kai pradejo lyg vienas cilindras nebedirbti.Kadangi jau buvo dregnoki orai-pradejau nuo senu laidu,zvakiu,bet rezultatas nepasikeite.Siaip taip nusivilkau i garaza trim cilindrais.Nuemes dangteli,ko labai bijojau,isvydau siaubinga vaizdeli:is keliu paskirstymo velenelio kumsteliu like tik ritiniai.Drozliu-nors saukstu semk.
Iki siol nelabai supratau,kas yra to priezastis.Zinojau tik tiek,kad labai prastai praploviau galva po slifavimo:su teptuku,benzinu,purskalu

.Net gerai oru neprapuciau.Bet,kaip dabar suprantu,tas ar kitas siuksles galejo istumti i velenelio tepimo sistema,taip vadinama vamzdeli-laistytuva,uzkisti skylutes ir,kai kumsteliai negavo tepimo,taip ir atsitiko.Manau,kad velenelis nuo 1.6cc tikrai nebuvo priezastis sudilti,bet nesu garantuotas.
Dabar ploviau po tu paciu operaciju su karcher su stipria srove,praputinejau oru ilgai ir nuobodziai.Teko plauti visa tepimo sistema,aisku neisemus variklio,o tai gana sudetinga.Variklio dugnineje radau veleneli drozliu pavidalu.Tepalo siurblys buvo sudiles,tai gerai,kad turejau gera.Keiciau pagrindinius ideklus.Su jais daug niuansu,nes jie yra su grioviais ir be,o nuo1983 iki 1987m.labai keitesi ju isdestymas:kur su grioviais,kur be.Teko pavartyt literaturos.
Pasikeiciau ir ausinimo skyscio siurbli,kurio nebuvau keites 11 metu.
Gero velenelio niekur negalejau rasti,kol Paulius nepasiule nuo 2.0cc variklio nuo XM-o.Ten reikejo tik prafrezuot griovi,kuris laiko veleneli,kad jis neslankiotu isilgai.XM-e jis kitaip tvirtinasi.Ta padare pazistamas tekintojas.To velenelio kumsteliai buvo,kaip nauji.Dabar mano BX-as su XM-o veleneliu

.
Uzvedziau gerai,bet nuojauta sake patikrinti,kaip tepasi variklio virsus.Tik nuemiau dangteli,radau viena skylute uzkista kazkokio rudies grudelio:vienas kumstelis negavo tepimo.Gerai,kad greit pasiziurejau.Pravaliau,prapuciau,praploviau vamzdeli.Dabar pravaziavau apie 450km. ir kol kas viskas neblogai.Tiesa po 400km.pakeiciau tepalo filtra.Idomumo delei prapjoviau ji ir pasiziurejau,bet drozliu neaptikau

.Pries remonta tepalo filtras buvo pilnas drozliu,tad spaudimo lempute isijungdavo,kai variklio apsukos sumazedavo iki 1100aps.per min.
Galvoje tepimo kanale yra tpalo mazas filtriukas,kurio as nedejau,nes buvo sukietejes ir kiauras.Pirkt jo niekur neradau,o ir nelabai,sakyciau,jieskojau.
Manau variklio praplovimas vietoj tepalo ipylus ploviklio tokiem varikliam yra pavojingas,nes sukeltos nuo sieneliu apnasos gali uzkisti velenelio tepimo kanalus.
Patariu visiems nepatingeti ir ,nuemus velenelio dangteli,patikrinti tepalo vamzdeli-laistytuva.Pakanka ji prilaikyti ranka spaudziant zemyn,kad tepalo spaudimas jo nenublokstu ir neapsitaskytumet tepalais ir pasukti kokias 10-15 sekundziu starteriu.Ant kiekvieno kumstelio turi purksti tepaliuka.Pries tai skudurais apkaisykit galine galvos dali,nes ji yra pasvirus ir truputis tepalo gali patekti ant duslintuvo,o po to jis degs ir dumins

.
Visiems sekmes,o ir mano masiniukui taip pat

.