WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
BX 19GT,1905cc,1985m.variklio ypatumai http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=7099 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | deimantukas [ Geg 17 2006, 14:22 ] |
Pranešimo tema: | BX 19GT,1905cc,1985m.variklio ypatumai |
Pries 7 menesius nusprendziau pasikeisti variklio galvos tarpine,nes per salcius,kol variklis budavo saltas,per tarpines vieta lauk zliaugdavo antifryzas.Kai susildavo-nustodavo teketi.Nuemus galva ji nebuvo labai islinkus,bet nuslifavau.Radau padilusi skirstymo veleneli:kumsteliai buvo padile nuo 1-o iki 4mm nuo maksimalaus dydzio.Kadangi turejau 1.6cc benzinini varikli,nusprendziau ideti veleneli nuo jo.Viskas identiska,tik akim ziurint pasirode,kad kumsteliu kampai skiriasi. Variklis uzsivede puikiai,bet..... ![]() Iki siol nelabai supratau,kas yra to priezastis.Zinojau tik tiek,kad labai prastai praploviau galva po slifavimo:su teptuku,benzinu,purskalu ![]() Dabar ploviau po tu paciu operaciju su karcher su stipria srove,praputinejau oru ilgai ir nuobodziai.Teko plauti visa tepimo sistema,aisku neisemus variklio,o tai gana sudetinga.Variklio dugnineje radau veleneli drozliu pavidalu.Tepalo siurblys buvo sudiles,tai gerai,kad turejau gera.Keiciau pagrindinius ideklus.Su jais daug niuansu,nes jie yra su grioviais ir be,o nuo1983 iki 1987m.labai keitesi ju isdestymas:kur su grioviais,kur be.Teko pavartyt literaturos. Pasikeiciau ir ausinimo skyscio siurbli,kurio nebuvau keites 11 metu. Gero velenelio niekur negalejau rasti,kol Paulius nepasiule nuo 2.0cc variklio nuo XM-o.Ten reikejo tik prafrezuot griovi,kuris laiko veleneli,kad jis neslankiotu isilgai.XM-e jis kitaip tvirtinasi.Ta padare pazistamas tekintojas.To velenelio kumsteliai buvo,kaip nauji.Dabar mano BX-as su XM-o veleneliu ![]() Uzvedziau gerai,bet nuojauta sake patikrinti,kaip tepasi variklio virsus.Tik nuemiau dangteli,radau viena skylute uzkista kazkokio rudies grudelio:vienas kumstelis negavo tepimo.Gerai,kad greit pasiziurejau.Pravaliau,prapuciau,praploviau vamzdeli.Dabar pravaziavau apie 450km. ir kol kas viskas neblogai.Tiesa po 400km.pakeiciau tepalo filtra.Idomumo delei prapjoviau ji ir pasiziurejau,bet drozliu neaptikau ![]() Galvoje tepimo kanale yra tpalo mazas filtriukas,kurio as nedejau,nes buvo sukietejes ir kiauras.Pirkt jo niekur neradau,o ir nelabai,sakyciau,jieskojau. Manau variklio praplovimas vietoj tepalo ipylus ploviklio tokiem varikliam yra pavojingas,nes sukeltos nuo sieneliu apnasos gali uzkisti velenelio tepimo kanalus. Patariu visiems nepatingeti ir ,nuemus velenelio dangteli,patikrinti tepalo vamzdeli-laistytuva.Pakanka ji prilaikyti ranka spaudziant zemyn,kad tepalo spaudimas jo nenublokstu ir neapsitaskytumet tepalais ir pasukti kokias 10-15 sekundziu starteriu.Ant kiekvieno kumstelio turi purksti tepaliuka.Pries tai skudurais apkaisykit galine galvos dali,nes ji yra pasvirus ir truputis tepalo gali patekti ant duslintuvo,o po to jis degs ir dumins ![]() Visiems sekmes,o ir mano masiniukui taip pat ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Sau 03 2007, 13:30 ] |
Pranešimo tema: | BX 19GT,1905cc,1985m.variklio ypatumai |
Sveiki.Gruodžio pradžioje pastebėjau lašus po varikliu.Pasigilinęs,supratau,kad tai variklio tepalo prasisunkimas.Pamaniau-paveršiu dugninę ir nustos tekėti,bet –nepagelbėjo.Tik niekaip nesupratau iš kur sunkiasi:tepalas tekėjo iš variklio ir dėžės sandūros vietos.Gegužės mėnesį pradėjau važinėti padaręs varikliui gana didelį tvarkymą,o ir viską keičiau iš kur,mano pamastymais,dabar galėjo sunktis tepalas ![]() Vieną dieną tai ir padariau.Mąsčiau,kokią pirkt tarpinę.Man įtartina buvo pastaroji,nes ji man pasirodė plona.Ją pirkau Meharyje ir mokėjau apie 10lt.Po neilgų pamąstymų nuvažiavau į Senukus ir ten radau,ko man turbūt ir reikėjo:kamštiniu pagrindu pagamintos plokštės sienoms ir grindims apklijuoti. Ji matoma čia: ![]() Nuotraukoje matyti,kaip nusidažiau dugninę-vis gražiau ir maloniau ![]() ![]() Ji gana stora,tad teikė nemažai vilties.Aišku surinkdamas aš prie dugninės priklijavau ją su Moment,o tarpus su bloku užhermetinau. Dėja.Nusivylimas.Atrodo kruopštus ir neskubus darbas neatnešė rezultato.Tik užvedus variklį pradėjau džiaugtis,nes apie 5 minutes buvo puiku-sausa ir nė lašelio,bet po to ta pati prakeikta srovė pradėjo tekėti kažkur iš po smagračio.Įtarti pradėjau alkūninio veleno riebokšlį,tepimo kanalo varžtą ir alkūninio veleno pagrindinio kaklo pirmą apykaklę,kurią aš pavasarį daug kartų nuiminėjau(nenuėmęs pavarų dėžės ir smagračio,todėl buvo abejonių,kad netiksliai į vietą atsistojo riebokšlis arba negerai užhermetinau apykaklės tarpus su variklio bloku: ![]() Nusprendžiau,kad nuiminėsiu pavarų dėžę ir ieškosiu priežasties. Tuo pačiu mostu dar pakeičiau akumuliatorinę sferą.Jei kam įdomu-jas atsukti naudoju tokį įrankį. ![]() Daug laiko naudojausi grandininiu raktu,bet,kai kelis kartus sutrūko,nusprendžiau pamėginti su diržu ir man labai patiko,nes diržas kažkaip suspyruokliuoja ir netrūksta,kaip grandinė.Aišku,gal dar visko bus. Šiuo metu mašina stovi garaže ant kaladžių su nuimta pavarų dėže.Sankaba gerai,tik tuo pačiu mostu dar apsuksiu starterio vainiką,kad santykiautu su starteriu nauja puse.Piešinuke matosi sutvirtinta apatinė variklio pagalvė “3” su automobilių stiklų klijais ir štai toks vaizdelis iš apačios. ![]() ”1” ir “2” –tepalo sunkimosi vietos. Nuėmus dėžę ir sankabą su smagračiu mano akyse atsivėrė štai toks vaizdelis: ![]() Sunumeruotose vietose įtariau pratekėjimus ir dar atidžiai viską apžiūrėjau.Jokių ypatingų netikėtumų,išskyrus vieną:”3a” taške riebokšlis buvo išorės pusėn labiau už taške”3b” apie 4mm.Žodžiu,kad ir kaip aš pavasarį su visokiom lempom ir žibintuvėliais bandžiau patikrinti riebokšlio tikslų stovėjimą vietoj ir atsuktuvu jį pataisyti,kai įstačiau į vietą alkūninio veleno pirmą antkaklį(ji ir kitus aš nuiminėjau,nes ploviau nuo drožlių sistemą),bet tiksliai to padaryt man nepavyko,nes trukdė smagratis,dėžė.Taigi dabar didžiausia tikimybė,kad leido riebokšlis,nes stovėjo persikreipęs,o varikliui padirbus apie 5 minutes,už jo pritekėdavo pakankamai tepalo,kuri matyt ir sunkėsi lauk.Antkaklio sandūras su bloku “2” manau atmečiau.Žinoma perhermetinti ten būtų patogiausia dabar-kai nuimta dėžė.Ką Jūs manot apie tai? Nuplovęs dar užsandarinau šitaip: ![]() Toki pavyzdį mačiau viename britų BX 16 V klubo nario puslapyje.Manau-nepakenks,nors gal ir juokingai atrodo. Kadangi atsivėrė daug erdvės,nuėmus dėžę,darysiu dar kai kuriuos darbus:šalinsiu klibėsius iš pavarų perjungimo mechanizmų,sandarinsiu hidrauliką,nes kai kur sunkiasi LHM ir kt.,bet tai jau ne šiam variklių skyriui. |
Autorius: | old cat [ Sau 03 2007, 16:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Toks didelis nora gilintis i savo auto tikrai kelia susizavejima, kolega! ![]() Parasysiu ir as keleta savo patebejimu siais klausimais ta proga. Pirma paklausiu: ar teko tamstai kada anksciau susidurt su kamsciu kaip medziaga tarpinei? Klausiu todel, kad VW galvutes dengtalio (irgi skardinis) tarpine is sitos medziagos. Ir, turiu pasakyt, nelaiko ne velnio! Pakeiti nauja - max pumetis, ir variklis vel slapias! ![]() ![]() Vienzo, kiek siekia mano patirtis siuo klausimu - tikrai nerekomenduociau. ![]() ![]() Va, kas tikrai manes nesykio nepavede - paprastas paronitas. Turiu jo ivairiu storiu, daznai darau storesnes "tiuningines" tarpines vietoj gamykliniu kur besilieciantys pavirsiai parudije ar siaip nelygus. Visad juo keiciu plono kartono tarpines is detaliu komplektu (pav, vandens pompai, termostato dangteliui). O, su karterio tarpine buvo man syki toks ivykis: buvau neseniai nusipirkes Passat'a ir viska jame tvarkiau "kaip sau" (uztat ir vazineju vienuolikti(!) metai). Karteris stipriai "rasojo", rekejo keist tarpine. Turguj radau tokia gudria - paronitas su metaliniu tinkleliu viduje. Aisku, nupirkau, idejau. Tai islaike gal pusmeti - vel paradejo leist! Tada pakeiciau paprasta paronitine, irgi is turgaus - ner problemu jau kokie devyni metai! Beje, dar mano poziuri i tepalo leidima biski pakoregavo pokalbis su vienu meistru. Jis pasakojo: "Zinai, yr dvieju rusiu klientai - vieni savo masinom labai rupinasi, reguliariai tvarko tepalo prasisunkimus, plauna. Kiti gi ne variklio dangcio metais nepakelia, viska ten tepalu, purvais apeje. Bet kai reikia ka taisyt, tai antruju karterio ir kiti varztai puikiai atsisuka purva nuvalius, kai pirmuju dazniausiai nutrukineja! Taip, kad nereik persistengt." Dar vienas dalykas, irgi is asmenines patirties: hermetiko tepimas ant virsaus visiskai beprasmiskas. Nuo silumos ir tepalo jis atsoka... Va, detaliu tarpuose, vienas be tarpines, laiko kazkiek. Ir tarpines juo tept neverta. Nebent - laikinai, trumpam laikui gaivint sena. Jeigu ji laiko, laiko be nieko, jei leis - "kose" nepades. ![]() Va, tiek pastebejimu. Sekmes darbuose! ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Sau 03 2007, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | BX 19GT,1905cc,1985m.variklio ypatumai |
Velnioniškai ačiū už pastebėjimus ![]() Na,o kas dėl auto priežiūros.Manau kiekvienam savo.Kad ir su automobilių gendamumu-yra žmogiškasis faktorius.Jei atliktume bandymą(praktiškai tą būtų sunku padaryt)su vienu ir tuo pačiu automobiliu-duokim jį metams ar ilgiau skirtingiems žmonėms tuo pačiu metu,kai automobiliai identiški-žmonių nuomonės gali skirtis visiškai-vienam jis gali būti labai blogas,kitam geras ir negendantis.Nekalbu jau apie skonį.Kai servise dirbau Fiat-u dugninės prarūdydavo kiaurai ir tik todėl,kad šeimininkai jas prižiūrėdavo ir nebūdavo apsitepalavęs variklis ir karteris.Net stebėjomės itališko metalo neatsparumu korozijai.Na man žiauriai nepatinka,kai varva.Ne todėl,kad gaila pasipildyt:atrodo gi pripyldei,kiek išlašėjo ir važiuoji toliau.Tiesiog nepatinka,kai skysčiai tepa ne tą,ką jiems priklauso tept ![]() ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Sau 27 2007, 21:16 ] |
Pranešimo tema: | BX 19GT,1905cc,1985m.variklio ypatumai |
Surinkau varikli,sujungiau su deze-tepalai nesisunkia ikaitinus varikli iki darbines temperaturos ![]() ![]() |
Autorius: | Marijonas [ Sau 27 2007, 21:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX 19GT,1905cc,1985m.variklio ypatumai |
deimantukas rašė: Surinkau varikli,sujungiau su deze-tepalai nesisunkia ikaitinus varikli iki darbines temperaturos Fantastinis vaizdelis, noreciau ir as tokio ![]() http://i114.photobucket.com/albums/n253 ... 000010.jpg ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Sau 27 2007, 21:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX 19GT,1905cc,1985m.variklio ypatumai |
Cituoti: Fantastinis vaizdelis, noreciau ir as tokio
![]() Aciu,miela girdeti ![]() ![]() |
Autorius: | Edma [ Sau 27 2007, 21:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Prisidesiu.Tikrai saunuolis. ![]() |
Autorius: | Citrusas [ Sau 30 2007, 14:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Big big respect ! ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |