WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Apie 2.0Turbo C.T.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=7506
Puslapis 11

Autorius:  aris [ Bir 20 2006, 22:47 ]
Pranešimo tema:  Apie 2.0Turbo C.T.

Sveiki,

Biski lamerishkas klausimas, bet ar tikrai shitas variklis (2.0 Turbo C.T.) su turbina? Neaishku, nes variklio galia tokia pati kaip ir 2.0 16V. :roll:

Kiek sie varikliai yra kaprizingi? Kiek suprantu jie tik su Activom ejo, ar taip?

Dekui!

aris

Autorius:  old cat [ Bir 21 2006, 01:06 ]
Pranešimo tema: 

aris
Nu, tamstos zinios tai... :roll:
aris rašė:
Biski lamerishkas klausimas, bet ar tikrai shitas variklis (2.0 Turbo C.T.) su turbina? Neaishku, nes variklio galia tokia pati kaip ir 2.0 16V.

Paziurim:http://en.wikipedia.org/wiki/Citroen_XM#Engines. 135 ir 150AJ - tokia pati?! Skiriasi ir max. sukimo momentas - 179 ir 225Nm. Gaila, neradau "ant greituju" galios ir sukimo momento kreiviu, tada tikrai abejoniu neliktu...

P.S. Volvo ir SAAB seniau mego det zemo slegio - "soft turbo" - turbinas i palygint nedidelius 2; 2.3l variklius. Ju maksimali galia nebudavo labai ispudinga, bet del turbinos sukeliamo gan didelio sukimo momento placiame apsuku diapazone, nedideli varikliai, gana neblogai vezdavo siuos nemazus automobilius. Taip, kad, ne vien max. galia svarbu... :wink:
O, ismanantys zmones sako (as dar neisbandziau :( ), kad XM 2.0 Turbo C.T. ir 3.0V6 - panasiai vaziuoja, ir, deja :? , ju kuro sanaudos panasios... :(

Autorius:  xminde [ Bir 21 2006, 07:15 ]
Pranešimo tema: 

Kitoks tas V6 ir 2.0 turbo CT važiavimas, bet turbo CT pakankamai smagus ir eiklus variklis jau XMe, Xantijoje tai kaip raketa :).

Autorius:  Ramutis [ Bir 21 2006, 08:41 ]
Pranešimo tema: 

Smagus tas C.T. varikliukas. Nervinasi "huligankės" ir "petiorkos", kai sankryžoj tenka jiems atsilikti... :)
Na jeigu tubininių galia panaši su 3l. ir kuro sanaudos panašios, tai kam tada paleido 2,0 turbo C.T.? Ar tai dėl "menių" oaįvairinimo? :)

Autorius:  Paulius [ Bir 21 2006, 08:42 ]
Pranešimo tema: 

turbo C.T. ir V6 24v sanaudos panasios, o galia skiriasi.

Autorius:  Ramutis [ Bir 21 2006, 09:27 ]
Pranešimo tema: 

Gal kiek geriau yra tas turbo C.T., negu 3l., nes ir draudimas pigesnis,
ir dedant dujų įrangą daug pigiau negu į 3l. (tiesioginį įpurškimą)

Autorius:  Paulius [ Bir 21 2006, 09:40 ]
Pranešimo tema: 

dujas dedi viena karta, o draudimui ar tikrai didelis skirtumas?

Autorius:  raimiux [ Bir 21 2006, 09:41 ]
Pranešimo tema: 

Oficialios sąnaudos Xantia Turbo CT vs V6: mieste 13.9 / 17.2; užmiesty 7.6 / 8.4; kombinuotas 9.9 / 11.6. Man kombinuotas gaunasi 8,6. Stebėjau vasarą ir rudenį. Žiemą nežinau. Važinėju daugmaž normaliai, retkarčiais ir dugną tenka pamint, bet ne ant kiekvienos sankryžos. Važiuota pusiau mieste pusiau užmiesty, pusiau autostradoj, greičiai paprastai = leistinas + 10km/h. Pilu 98 ultima.
Dėl panašių sąnaudų spręskit patys, man tai jos nepanašios. Kai kurie sako kad V6 ekonomiški varikliai. Nu aš tai nežinau su kuo jie lygina, kad tokią išvadą padaro. Mano supratimu tai ekonomiški yra HDI (5l/100km), bet tik ne TurboCT ir ne V6.
Apie TurboCT dar verta čia pasiskaityt http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic. ... highlight= . Ir dar viena istorija: buvau sutikęs bachūrą, kuris į XM TurboCT įsidėjo ketvirtos kartos dujas (pačios krūčiausios). Rezultatas: mieste ryja 20 l/100km dujų. Sakė dėjo geroj firmoj, paskui bandė ir pas juos ir kitur reguliuoti ir niekas nerado priežasties, kodėl taip yr. Finale važinėja ant benzo, nes pigiau.
Kaip ten bebūtų, aš savo TurboCT labai patenkintas. Aišku būčiau labiau patenkintas jei Olandas nebūtų turbinos prideginęs, nu bet pirkdamas žinojau kad rizikuoju :).
Šiaip tai su turbina nepirkčiau ir tada neketinau. Per didelė rizika. Niekam nepaslaptis, kad vakariečiai ne per savaitę sugalvoja mašiną parduot, o nuo to laiko kai sugalvoja, jos visiškai neprižiūri, tepalų nekeičia ir panašiai. O turbinai chana jei laiku tepalų nekeiti. Saviškę pirkau tik todėl kad buvo labai papigiai ir labai geram stovy.
Imčiau V6 ir dujas dėčiau (o gal ir nedėčiau).

Autorius:  Petrucioo [ Bir 21 2006, 21:33 ]
Pranešimo tema: 

turiu as toki varianta tik XM'e.
Problemu su mano varikliu kyla pastoviai. Vis kasnors su turbinos valdymu. Dabar vel kazkas blogai, tik dar neaisku kas. Buvau "robidalyje" diagnostikai, tai sake, kad per senas kompas masinos ir jam apie turbinos daaila :( viklius, tipo, jokios informacijos neduoda. kad kazkas blogai su turbinos davikliais tai faktas, tik beda kad kaune nera padorios firmos kas turbinomis uzsiima ir gali patikrinti. Buvau "kauno skuboj", tai jie tik pacias turbinas siuncia i vilniu tvarkyti. Linksmakalnyje nebuvau, nes ieskojau kas tvarkytu tik penktadieni-sestadieni. Vienas skubos kientas patare nuvaziuoti pas sportininkus i kluba, esanti salia skubos. Sake ten turi galvas ant peciu ir aparatura normalia. :( gaila kad nedirbo. Gal kas zino turbo specu klaipedoje arba tame gale?

P.s.: Beje turbina cia valdosi, kaip kazkas sake, elektronika o ne mechanika (pvz dyzeliuose).

Autorius:  Das_Boot [ Rgp 11 2006, 14:41 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 Turbo C.T.

aris rašė:
Sveiki,

Biski lamerishkas klausimas, bet ar tikrai shitas variklis (2.0 Turbo C.T.) su turbina? Neaishku, nes variklio galia tokia pati kaip ir 2.0 16V. :roll:

Kiek sie varikliai yra kaprizingi? Kiek suprantu jie tik su Activom ejo, ar taip?

Dekui!

aris


Ne, pas mane 2.0 16V be Activos. Nekaprizingas, bet megsta benza labai ir dideles apsukas. Kaprizingi kiti variklio pricindalai, pvz. babinos ir pan.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/