WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
BX 19 GTI 16V http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=7774 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | deimantukas [ Lie 17 2006, 08:03 ] |
Pranešimo tema: | BX 19 GTI 16V |
.Savaitgali pradejom visapusiska auto taisyma.Pradejom nuo variklio nes III cil.kompresija buvo 2.Kituose 9,9,8.Negarantuoju uz kompresimetro parodymu tiksluma.Nusukom galva ir radom IV stumokli 1,3mm zemiau uz visus kitus ![]() Voztuvus uzpylem,tai is IV skystis dingo gan greit.Tvarkysim galva.Ir viska,kas labai apleista visoj masinoj ![]() Kam kas idomu,mielai pasidalinsiu ispudziais ir techniniu patyrimu ![]() |
Autorius: | Kostas [ Lie 18 2006, 06:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Lauksim naujienu ![]() |
Autorius: | Sernas [ Lie 18 2006, 07:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX 19 GTI 16V |
deimantukas rašė: .Savaitgali pradejom visapusiska auto taisyma.Pradejom nuo variklio nes III cil.kompresija buvo 2.Kituose 9,9,8.Negarantuoju uz kompresimetro parodymu tiksluma.Nusukom galva ir radom IV stumokli 1,3mm zemiau uz visus kitus
![]() Voztuvus uzpylem,tai is IV skystis dingo gan greit.Tvarkysim galva.Ir viska,kas labai apleista visoj masinoj ![]() Kam kas idomu,mielai pasidalinsiu ispudziais ir techniniu patyrimu ![]() BX 19 GTI 16V mano svajoniu automobilis. Imesk nuotrauka, kaip atrodo, kai sutvarkysit atleksiu apziureti ![]() Dideles sekmes. |
Autorius: | deimantukas [ Lie 18 2006, 19:18 ] |
Pranešimo tema: | BX 19 GTI 16V |
Dziugu,kad atsiliepet.Jauciau,kad ir tu Serne,nepraeisi pro sal.Siandien isskerdem galva:voztuviukai apzele,bet ka noret,kai ten ir dujom ir benzu ir misinio kokybe neaiski buvo,truputi daugokai voztuvai makaluojasi ivorese.Galva jau buvo kazkieno lupta:puse rieboksliu raudonu,kita puse juodu,bet nesuakmeneje ![]() Darbo ten ir su hidraulika pakaks. Nuotrauka jo yra 2001m.saskrydzio Traku sleny,archyve ![]() |
Autorius: | malgis [ Lie 18 2006, 21:22 ] |
Pranešimo tema: | |
deimantuk, as tau berods siunciau bx kataloga daliu. ten kaipsyk yra visos detales 16v - pasiziurek pries eksperimentuodamas |
Autorius: | Sernas [ Lie 18 2006, 21:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX 19 GTI 16V |
deimantukas rašė: Dziugu,kad atsiliepet.Jauciau,kad ir tu Serne,nepraeisi pro sal.Siandien isskerdem galva:voztuviukai apzele,bet ka noret,kai ten ir dujom ir benzu ir misinio kokybe neaiski buvo,truputi daugokai voztuvai makaluojasi ivorese.Galva jau buvo kazkieno lupta:puse rieboksliu raudonu,kita puse juodu,bet nesuakmeneje
![]() Darbo ten ir su hidraulika pakaks. Nuotrauka jo yra 2001m.saskrydzio Traku sleny,archyve ![]() Voztuvai su hidrokompensatoriais, ar paprastai reguliuojami ? |
Autorius: | deimantukas [ Lie 19 2006, 07:02 ] |
Pranešimo tema: | BX 19 GTI 16V |
Hidrokompensatoriai.Kubatura skirtingai nuo taviskes,berods:BX-e 1905,o taviskej ko gero 1998.Nors del galvu analogiskumo-nezinau. |
Autorius: | old cat [ Lie 19 2006, 09:35 ] |
Pranešimo tema: | |
deimantukas Turiu klausima tamstai, biski ne itema, bet irgi apie galvas ir 16V: ar but imanoma 2.0l 16V galva uzdet ant 8V bloko? Gal dar kas esat susidure, man sis variantas vis neduoda ramybes, kada nors, prie progos sau pamegint... |
Autorius: | Sernas [ Lie 19 2006, 10:05 ] |
Pranešimo tema: | |
old cat rašė: deimantukas
Turiu klausima tamstai, biski ne itema, bet irgi apie galvas ir 16V: ar but imanoma 2.0l 16V galva uzdet ant 8V bloko? Gal dar kas esat susidure, man sis variantas vis neduoda ramybes, kada nors, prie progos sau pamegint... Geras noras, menau investavus didelius pinigus butu galima. Variklius kuria konstruktoriu biurai (n vienas ir ne du), pamatytum tu varikliu kinematinius ir stiprumo skaiciavimus... o tu nori paimti ir pakeisti, manau kad tai neimanoma ir neapsimoka, uzdet gal ir uzdesi, bet dirza koki desi, stumokliu eiga al skiriasi, ir t.t. O ir trauka nera tokia didele pas 2,0 16V. Manau geriausias variantas deti 3,0 V6+LPG, nes bet kokiu atveju ir su 2,0 LPG vazinesi. Benzino kainos paskutinius trusikus baigia numauti. |
Autorius: | deimantukas [ Lie 19 2006, 10:20 ] |
Pranešimo tema: | |
old cat rašė: deimantukas
Turiu klausima tamstai, biski ne itema, bet irgi apie galvas ir 16V: ar but imanoma 2.0l 16V galva uzdet ant 8V bloko? Gal dar kas esat susidure, man sis variantas vis neduoda ramybes, kada nors, prie progos sau pamegint... Siaip to musu BX-o blokas tas pats,berods,kai 8V ir galva manau tu uzdetum,bet toliau irgi viska turi turet:kolektoriai,virsutine pagalve,elektros sistema,plius,dar neziurejau,bet atrodo skiriasi siu varikliu alkuniniai velenai.Vien zod-yr ka veikt ![]() |
Autorius: | old cat [ Lie 19 2006, 12:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Sernas rašė: Geras noras, menau investavus didelius pinigus butu galima. Na, as tikiuosi be dideliu pinigu apseit... ![]() deimantukas rašė: Siaip to musu BX-o blokas tas pats,berods,kai 8V ir galva manau tu uzdetum,bet toliau irgi viska turi turet:kolektoriai,virsutine pagalve,elektros sistema Va, tai ir svarbiausia - kad bloko ir galvutes varztai, tepimo ir ausinimo skyles atitiktu. Galvute su visais kolektoriais, siaip juk, imanoma gaut... Cituoti: dar neziurejau,bet atrodo skiriasi siu varikliu alkuniniai velenai
![]() ![]() ![]() ![]() As, siaip, kolkas tik nagrineju teoriskai, ar tai imanoma. Zinau, ir kad uzdegimo/ipurskimo sistema netiks pilnai, (nors vazineju LPG )- uzdegimo ankstinimo kreives skirsis... Bet jei buciau garantuotas, kad galva pilnai tinka, ir pasitaikytu proga "nurinkt" koki uzkalusi 16V motora - gal ir susigundyciau, vien del sportinio intereso turet 16V! ![]() Dekingas uz informacija komentarus! ![]() |
Autorius: | malgis [ Lie 19 2006, 12:39 ] |
Pranešimo tema: | |
gaidzio 16v uzdegimo rites keturios, isiurbimo kolektorius kintamo turio su vakuuminem membranom, degimo valdymas visiskai kitoks ir pan. sekmes eksperimentuojant. |
Autorius: | deimantukas [ Lie 19 2006, 12:43 ] |
Pranešimo tema: | |
malgis rašė: gaidzio 16v uzdegimo rites keturios, isiurbimo kolektorius kintamo turio su vakuuminem membranom, degimo valdymas visiskai kitoks ir pan.
sekmes eksperimentuojant. malgi,manau tu kalbi apie nauja 16V varikli(99m.).Maniskis yyy 90m.,tai truputi paprastesnis,be kintamos geometrijos ir be 4 uzdegimo riciu ir daug be ko.... ![]() |
Autorius: | malgis [ Lie 19 2006, 12:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai as kiek supratau zmones cia jau apie xm/xantios 93-95 m 2,0 16v varikli kalba. As butent ji ir turejau galvoje. Naujesnis dar mandresnis. O bx 16v tai zveris, tik sakau pazek atsarginiu daliu kataloga ir nereikes svarstyti, tinka ar netinka. Nes matmenys gali buti tokie pat, o medziaga kita. |
Autorius: | deimantukas [ Lie 21 2006, 07:15 ] |
Pranešimo tema: | BX 19 GTI 16V |
Tai istraukus stumokli pasirode,kad svaistiklis S formos.Gal hidrosmugis(greiciausiai),gal voztuvai buvo kazkada linke,bet,man rodos,kad pastarasis atvejis ne toks galimas,nes stumoklis neturi voztuvu "buciniu",o jei ir pakeistas,tai kuriu velniu nekeite svaistiklio?Nebent nemate ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |