WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 29 2006, 20:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Va sedziu namie nosi krapstau ir galvoju toki dalyka.
Tarkim, imame turbinini varikli ir dedame seq lpg. Na, viskas butu ok. Saikingai uzkeliam turbinos slegi, kad nereiktu keisti kuro purkstuku. Variklio benzo kompas kaip ir turetu pats arba priverstinai prisitaikyti prie pasikeitusiu salygu? Tada logiskai galvojant- dujos taip pat dozuotu atitinkamai ?
Kitas variantas- chipas. Kaip suprantu- chipas valdytu ir duju purskala?
Skamba juokingai, bet kodel nepabandzius minimaliomis salutinemis investicijomis vaziuoti daug, pigiai, bet smagiai :) ?

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2006, 23:31 
Limited
Teoriskai ir as manyciau, kad tai imanoma. Ir mintis nebloga. Dar tai, kad LPG oktaninis skaicius didesnis nei benzo turetu iset i nauda siuo atveju. Tik praktiskai nezinau, kas tai padarytu. Kokia tiunigo firma - pinigu nulups atsakanciai; dujininkai (kiek ju teko matyt :) ) - kratos kaip velnias rozanciaus nestandartiniu darbu - nepelninga.
Iseitu - paciam konstruot, jei yr salygu, ziniu ir entuziazmo. Atskirus darbus tik pas meistrus atliekant - pats juk kazin turesi kuo ta slegi pamatuot, kiek sukelt; dujom suderint interfeiso kompui ir softo juk reikes...
Ir, visai neaisku, kas finale gausis, ar:
Cituoti:
minimaliomis salutinemis investicijomis vaziuoti daug, pigiai, bet smagiai

Ar kruvos problemu, derinimu-perderinimu, kurie uzknis tiek, kad galu gale numesi, laiko ir lesu nemazai idejes....
proffanas rašė:
bet kokiu visgi būdu ruošiamasi "saikingai pakelti turbinos slėgį"?

Man - turbinos "tamsus miskas" :) , bet kiek girdejau - paprasciausiai prisukant slegi ribojanti voztuva...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 30 2006, 08:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
Kad man Jusu problemas :lol:
Pas mane be turbinu,cipu ir kitu pribambasu variklis vandens atsigere tai net viduriai matosi-kazkas tokio panasaus gaunasi kai standartiniam varikliui uzkelia galinguma 50% turbinos ir cipo pagalba :)

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 30 2006, 16:18 
Jeigu sukelt tik tiek, kiek didesnis duju oktaninis skaicius leidzia - manau, taip blogai neatsitiktu. :wink: Tiek, kad ir "naudos" tesigautu tik keli-keliolika %, o tiek kazi ar ikveptu tikra cipo/turboentuziasta perdarymams! :lol:
Andrius rašė:
vandens atsigere

:shock: . Kaip cia isejo?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 30 2006, 20:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 18 2006, 15:49
Pranešimai: 130
Miestas: Kaunas,Dublin
:shock: . Kaip cia isejo?

Per potvyni neivertinau galimybiu :oops: ,staiga gylis padidejo....,per filtra pritrauke vandens i cilindrus bet variklis neuzgeso,siaip duslintuvas saude ir trauka sumazejo,po 100 metru uzgeso variklis.Rezultatas:nera puse karterio,nuo apacios variklio iki galvos 5cm plocio skyle,nutruko grandine,uzlinko voztuvai,apatinis velenas kaip po atominio sprogimo :)

Stai jums ir Citroen,trumpai,bet vandeniu vaziuoja :lol:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 8v
Volkswagen Golf GTI Turbo


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 30 2006, 22:29 
Ir taip dar atsitinka... Hmm... :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 01 2006, 16:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Gimes vazineti- neplaukios ;)

O siaip ziuresim, reikes pasisneketi su technikos entuaziastais del tokio varianto. Nematau dideles bedos varikliui uzkelti koki 10-20 % galios, rezervas visada yra... As taip pat apeliuociau i duju oktana. Esu tik girdejes apie tokius variantus, gal kada ir isbandysiu ;)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 02 2006, 11:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Kiek zinau sekvencine duju iranga tiesiog perima signala einanti is kompo i benzino purkstukus ir atitinkamai apdorojusi ta signala perleidzia i duju purkstukus, todel autoriaus ideja teoriskai turetu suveikti. Taciau yra vienas bet. Tie purkstukai irgi turi ribas ir jei tarkim jiems reikes purksti daugiau duju nei jie gali, tai gali nieko neiseiti.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 05 2006, 23:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 19:44
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas
taigi benziniam citroene su turbina ne taip paprastai tu ta slegi pakelsi, nes elektronikos stovi dar be veistgeito. Pas mane problemos su turbinos valdymu, tai ji dabar veikia tik avariniu rezimu, t.y. nepucia pakankamai. Tai jeigu sugalvosi uzkelti slegi, elektronika ji ispus atgal i filtra...ir taip be pabaigos...chipo reikia

_________________
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 06 2006, 00:27 
Petrucioo
Va tai kaip... Toliau i miska - daugiau partizanu...
Ar ne geriau (paprasciau) paprastam (gal ir turbininiam?) galva paslifuot ir suspaudima sukelt, kad sazine nuramint, jog ekonomiskiau dujom vaziuoji (ir galios juk dasideda kazkiek)? :roll:
Man irgi buvo tokiu ideju kile, ir slifuot, ir 16V galva prikonstruot.. Tik po neilgu pasvarstymu, kiek reikalu bus, ir ka gausi, ne viena ju nepribrendo iki plano, juolab konkreciu darbu... :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 06 2006, 05:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
prasidejo pasvarstymai apie galvos slifavima/zeminima... iskart pamirskit sia tema, o su turbo tokio dalyko geriau isvis nepraktikuoti... praktika yra praktika :roll:

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 06 2006, 08:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Turbininiams galvos slifavimas netinka, kiek zinau. Atvarksciai- degimo kamera didinama, nes prie didesnio turbinos slegio/ srauto prasideda detonacijos ir tt... O siaip, viska galima su turba padaryti, tik kitas klausimas- kiek tai kainuos... ;)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 06 2006, 10:10 
Limited rašė:
tik kitas klausimas- kiek tai kainuos... ;)

Butent. O, jei dar toliau ta linkme pagalvot - nachiera tas turbo? Del mazesnio suspaudimo laipsnio juk mazeja ekonomiskumas mazomis ir vidutinemis apkrovomis, katros realiai gyvenime dazniausiai naudojamos.
Gatves pilnos masinu, net uzmiesti vistiek velkies su visu srautu ~90, tam uztenka ir silpniausio variklio :) . Nebent, retkarciais, kad ka nors efektingai aplenkt, ar nuo sviesoforo startuot. Bet vien del to tiek apsunkint sau gyvenima? :roll:
Vienzo, apsimoket tikrai neapsimoka; nebent - daryt vien del proceso, jei tai teikia malonuma ir neskaiciuojant - tada jo, nieko nesakau...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 06 2006, 13:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Mes dabar kaip tik krapštomės prie nissan'o. Variklis 1.8l. Turbinos šaltoji dalis pakeista į galingesnę audi turbinos šaltąją dalį ir vietoj originalaus 0,8bar slėgio su galima kelti iki 1,2bar.
Taigi bandysiu nupasakoti kaip toks galios kėlimas atrodo teoriškai. kadangi mūsų turbina visiškai mechaninė, t.y. slėgį reguliuoja tik aktuatorius (vastegate), tai slėgis keliamas jį reguliuojant ir stebint slėgį, bet garažo sąlygomis tai dideslis vargas, nes pareguliavus sėdi už vairo ir tapkė-dugnas žiūri į manometrą ir taip iki reikiamo slėgio. Kitas dalykas yra tai, kad būtina nuridenti mašiną į normalų servisą pilnai variklio diagnostikai - juk (mūsų atvėju) slėgį keliame beveik 20proc. ir viskas gali išlėkti į orą. Apie turbiną į atmosferinį variklį galima pamiršti, jei piniginė kelnių žemyn netempia. Taip pat čipas pageidautinas, bet nebūtinas - kompas prisitaikys, tik nežinia iki kokių ribų. Dar reiktų nepamiršti, kad didinant slėgį daugiau darbo tenka intercooleriui (oro aušinimo radijatorius tarp turbinos ir kolektoriaus), tad jei jis labai menkas būtų neprošal jį pakeisti į didesnį, kas taip pat yra daug darbo pačiam, o servise kaina su 3 nuliais.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 07 2006, 20:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
aftercooleris siaip tai, chipas chipo korekcija irgi butina, dazniausiai sukelus slegi butinas naujai perprogramuotas chipas, legend'as keiciasi, vietoj standartiniu 8-12 daromas 8-12/12-16 t.y. pozicijos prie tam tikru apsuku tam tikras misinys, o del prisitaikymo, tai viskas turi savas ribas, jei kokiu 10-15% tai dar niekis, nors netoks jau tai niekis, turbavuose naujesniuose varikliuose turbo slegi reguliuoja ECU, tai tik per ECU ji ir kelsi, o jei tik turbo, tai misinio nevaldys preciziskai

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007