WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Pamastymas apie turbo smurbo, chipus ir dujas ;) http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=8601 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Limited [ Rgs 29 2006, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | Pamastymas apie turbo smurbo, chipus ir dujas ;) |
Va sedziu namie nosi krapstau ir galvoju toki dalyka. Tarkim, imame turbinini varikli ir dedame seq lpg. Na, viskas butu ok. Saikingai uzkeliam turbinos slegi, kad nereiktu keisti kuro purkstuku. Variklio benzo kompas kaip ir turetu pats arba priverstinai prisitaikyti prie pasikeitusiu salygu? Tada logiskai galvojant- dujos taip pat dozuotu atitinkamai ? Kitas variantas- chipas. Kaip suprantu- chipas valdytu ir duju purskala? Skamba juokingai, bet kodel nepabandzius minimaliomis salutinemis investicijomis vaziuoti daug, pigiai, bet smagiai ![]() |
Autorius: | old cat [ Rgs 29 2006, 23:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Limited Teoriskai ir as manyciau, kad tai imanoma. Ir mintis nebloga. Dar tai, kad LPG oktaninis skaicius didesnis nei benzo turetu iset i nauda siuo atveju. Tik praktiskai nezinau, kas tai padarytu. Kokia tiunigo firma - pinigu nulups atsakanciai; dujininkai (kiek ju teko matyt ![]() Iseitu - paciam konstruot, jei yr salygu, ziniu ir entuziazmo. Atskirus darbus tik pas meistrus atliekant - pats juk kazin turesi kuo ta slegi pamatuot, kiek sukelt; dujom suderint interfeiso kompui ir softo juk reikes... Ir, visai neaisku, kas finale gausis, ar: Cituoti: minimaliomis salutinemis investicijomis vaziuoti daug, pigiai, bet smagiai Ar kruvos problemu, derinimu-perderinimu, kurie uzknis tiek, kad galu gale numesi, laiko ir lesu nemazai idejes.... proffanas rašė: bet kokiu visgi būdu ruošiamasi "saikingai pakelti turbinos slėgį"?
Man - turbinos "tamsus miskas" ![]() |
Autorius: | Andrius [ Rgs 30 2006, 08:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Kad man Jusu problemas ![]() Pas mane be turbinu,cipu ir kitu pribambasu variklis vandens atsigere tai net viduriai matosi-kazkas tokio panasaus gaunasi kai standartiniam varikliui uzkelia galinguma 50% turbinos ir cipo pagalba ![]() |
Autorius: | old cat [ Rgs 30 2006, 16:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Jeigu sukelt tik tiek, kiek didesnis duju oktaninis skaicius leidzia - manau, taip blogai neatsitiktu. ![]() ![]() Andrius rašė: vandens atsigere
![]() |
Autorius: | Andrius [ Rgs 30 2006, 20:34 ] |
Pranešimo tema: | |
![]() Per potvyni neivertinau galimybiu ![]() ![]() Stai jums ir Citroen,trumpai,bet vandeniu vaziuoja ![]() |
Autorius: | old cat [ Rgs 30 2006, 22:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Ir taip dar atsitinka... Hmm... ![]() |
Autorius: | Limited [ Spa 01 2006, 16:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Gimes vazineti- neplaukios ![]() O siaip ziuresim, reikes pasisneketi su technikos entuaziastais del tokio varianto. Nematau dideles bedos varikliui uzkelti koki 10-20 % galios, rezervas visada yra... As taip pat apeliuociau i duju oktana. Esu tik girdejes apie tokius variantus, gal kada ir isbandysiu ![]() |
Autorius: | Saulius [ Spa 02 2006, 11:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Kiek zinau sekvencine duju iranga tiesiog perima signala einanti is kompo i benzino purkstukus ir atitinkamai apdorojusi ta signala perleidzia i duju purkstukus, todel autoriaus ideja teoriskai turetu suveikti. Taciau yra vienas bet. Tie purkstukai irgi turi ribas ir jei tarkim jiems reikes purksti daugiau duju nei jie gali, tai gali nieko neiseiti. |
Autorius: | Petrucioo [ Spa 05 2006, 23:19 ] |
Pranešimo tema: | |
taigi benziniam citroene su turbina ne taip paprastai tu ta slegi pakelsi, nes elektronikos stovi dar be veistgeito. Pas mane problemos su turbinos valdymu, tai ji dabar veikia tik avariniu rezimu, t.y. nepucia pakankamai. Tai jeigu sugalvosi uzkelti slegi, elektronika ji ispus atgal i filtra...ir taip be pabaigos...chipo reikia |
Autorius: | old cat [ Spa 06 2006, 00:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Petrucioo Va tai kaip... Toliau i miska - daugiau partizanu... Ar ne geriau (paprasciau) paprastam (gal ir turbininiam?) galva paslifuot ir suspaudima sukelt, kad sazine nuramint, jog ekonomiskiau dujom vaziuoji (ir galios juk dasideda kazkiek)? ![]() Man irgi buvo tokiu ideju kile, ir slifuot, ir 16V galva prikonstruot.. Tik po neilgu pasvarstymu, kiek reikalu bus, ir ka gausi, ne viena ju nepribrendo iki plano, juolab konkreciu darbu... ![]() |
Autorius: | KrypT][on [ Spa 06 2006, 05:58 ] |
Pranešimo tema: | |
prasidejo pasvarstymai apie galvos slifavima/zeminima... iskart pamirskit sia tema, o su turbo tokio dalyko geriau isvis nepraktikuoti... praktika yra praktika ![]() |
Autorius: | Limited [ Spa 06 2006, 08:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Turbininiams galvos slifavimas netinka, kiek zinau. Atvarksciai- degimo kamera didinama, nes prie didesnio turbinos slegio/ srauto prasideda detonacijos ir tt... O siaip, viska galima su turba padaryti, tik kitas klausimas- kiek tai kainuos... ![]() |
Autorius: | old cat [ Spa 06 2006, 10:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Limited rašė: tik kitas klausimas- kiek tai kainuos...
![]() Butent. O, jei dar toliau ta linkme pagalvot - nachiera tas turbo? Del mazesnio suspaudimo laipsnio juk mazeja ekonomiskumas mazomis ir vidutinemis apkrovomis, katros realiai gyvenime dazniausiai naudojamos. Gatves pilnos masinu, net uzmiesti vistiek velkies su visu srautu ~90, tam uztenka ir silpniausio variklio ![]() ![]() Vienzo, apsimoket tikrai neapsimoka; nebent - daryt vien del proceso, jei tai teikia malonuma ir neskaiciuojant - tada jo, nieko nesakau... |
Autorius: | assembled [ Spa 06 2006, 13:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Mes dabar kaip tik krapštomės prie nissan'o. Variklis 1.8l. Turbinos šaltoji dalis pakeista į galingesnę audi turbinos šaltąją dalį ir vietoj originalaus 0,8bar slėgio su galima kelti iki 1,2bar. Taigi bandysiu nupasakoti kaip toks galios kėlimas atrodo teoriškai. kadangi mūsų turbina visiškai mechaninė, t.y. slėgį reguliuoja tik aktuatorius (vastegate), tai slėgis keliamas jį reguliuojant ir stebint slėgį, bet garažo sąlygomis tai dideslis vargas, nes pareguliavus sėdi už vairo ir tapkė-dugnas žiūri į manometrą ir taip iki reikiamo slėgio. Kitas dalykas yra tai, kad būtina nuridenti mašiną į normalų servisą pilnai variklio diagnostikai - juk (mūsų atvėju) slėgį keliame beveik 20proc. ir viskas gali išlėkti į orą. Apie turbiną į atmosferinį variklį galima pamiršti, jei piniginė kelnių žemyn netempia. Taip pat čipas pageidautinas, bet nebūtinas - kompas prisitaikys, tik nežinia iki kokių ribų. Dar reiktų nepamiršti, kad didinant slėgį daugiau darbo tenka intercooleriui (oro aušinimo radijatorius tarp turbinos ir kolektoriaus), tad jei jis labai menkas būtų neprošal jį pakeisti į didesnį, kas taip pat yra daug darbo pačiam, o servise kaina su 3 nuliais. |
Autorius: | KrypT][on [ Spa 07 2006, 20:29 ] |
Pranešimo tema: | |
aftercooleris siaip tai, chipas chipo korekcija irgi butina, dazniausiai sukelus slegi butinas naujai perprogramuotas chipas, legend'as keiciasi, vietoj standartiniu 8-12 daromas 8-12/12-16 t.y. pozicijos prie tam tikru apsuku tam tikras misinys, o del prisitaikymo, tai viskas turi savas ribas, jei kokiu 10-15% tai dar niekis, nors netoks jau tai niekis, turbavuose naujesniuose varikliuose turbo slegi reguliuoja ECU, tai tik per ECU ji ir kelsi, o jei tik turbo, tai misinio nevaldys preciziskai |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |