Hmm... Siaip, nesidomejau, bet idomus cia variantas. Tik, va, del jo praktinio veikimo tai teismastau viena: ECU gal ir vyks apgaut, bet nuo per riebaus misinio greit turetu issilydyt katalizatorius.
Jei taip lengvai varikli vienu benzinu galetum sert, tai nieks nesivargintu su turbinom, keliais voztuvais cilindrui, ar kintamo ilgio kolektoriais. Jo galima nesunkiai bet kiek "iliet". Va, oro "pripust" - jau sunkiau. O, kad islaikyt lambda normos ribose - priseina "liet" ribotai. Taip, kad cia jau panasiau i amzina varikli

, arba, i dar karbiuratoriu laikais panasiai populiaru benzino srauto ribotuva, tik su anuo zadejo baisia ekonomija.
Nors, dar kita vertus, vistiek varikliuos bent kazkoks technologinis rezervas yr, ir jei ji protingai isnaudot, kelis % gal ir islostum.
Cituoti:
teigiama, kad tai prideda 15-25AG
Jei variklis 300-500AG, +5% - tiek ir gaunasi!
