WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Tuning: modulis tarp AFM'o ir ECU
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=9354
Puslapis 11

Autorius:  assembled [ Gru 05 2006, 00:46 ]
Pranešimo tema:  Tuning: modulis tarp AFM'o ir ECU

Sveiki, panaršiau internete ir radau keliolika begales arklių pridedančių moduliukų tarp AFM'o (oro srauto matuoklio) ir ECU (variklio kompo). Visų jų esmė yra ECU apgaudinėjimas, kad oro srautas didesnis nei yra. Visur teigiama, kad taip ECU į mišinį "pila" daugiau kuro ir teigiama, kad tai prideda 15-25AG, kad yra abejotina.
Gal kas tuo domėjosi? Kiek tiesos yra visuose šiuose prietaisėliuose?

Autorius:  old cat [ Gru 05 2006, 04:31 ]
Pranešimo tema: 

Hmm... Siaip, nesidomejau, bet idomus cia variantas. Tik, va, del jo praktinio veikimo tai teismastau viena: ECU gal ir vyks apgaut, bet nuo per riebaus misinio greit turetu issilydyt katalizatorius. :)
Jei taip lengvai varikli vienu benzinu galetum sert, tai nieks nesivargintu su turbinom, keliais voztuvais cilindrui, ar kintamo ilgio kolektoriais. Jo galima nesunkiai bet kiek "iliet". Va, oro "pripust" - jau sunkiau. O, kad islaikyt lambda normos ribose - priseina "liet" ribotai. Taip, kad cia jau panasiau i amzina varikli :) , arba, i dar karbiuratoriu laikais panasiai populiaru benzino srauto ribotuva, tik su anuo zadejo baisia ekonomija.
Nors, dar kita vertus, vistiek varikliuos bent kazkoks technologinis rezervas yr, ir jei ji protingai isnaudot, kelis % gal ir islostum. :)
Cituoti:
teigiama, kad tai prideda 15-25AG

Jei variklis 300-500AG, +5% - tiek ir gaunasi! :lol:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/