Tragikomiska istorijos pabaiga:
Savaitgali ivyko planinis duslintuvo remontas, keiciausi galini bakeli, taip pat gofra, tarpines tarp ismetimo kolektoriaus ir kelniu ir dar ten kazka.
Ateinu as pasiimt masinos, uzvedu ja, ir to dar niekada nera buve - apsukos sokteli iki ~2k rpm, pasilaiko 5-10s ir nukrenta iki stabilios ~800 ribos. Lieku apakes

, apsukos stabilios. Spusteliu akseleratoriu - apsukos kyla kaip isprotejusios be jokio pavelavimo, kaip kokiam naikintuve.
Zodziu pasirodo ten pries gofra stovejo toks maziukas maziukas katalizatorius vamzdyje, kuris buvo pabyrejes ir pasikimses, chebra ji ispjove lauk ir ivirino paprasta vamzduka, uz jo vistiek dar du dideli katalizatoriai stovi. Ismetimo sistema atsigavo, variklis pradejo dirbti kaip bitute...
gryzau va katik is kauno i vilniu, tai visa kelia issisiepes vaziavau, isjunges maga, klausiau variklio garso, kuris vos vos girdejosi, nes ismetimo sistema dabar ideali

zodziu radau problema ten kur visiskai nesitikejau jos rast ir issprendziau taip pat netiketai.
Aciu visiems burusiems is kavos tirsciu

pajutau ka reiskia is tiesu 24v...
