WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: V6 24v. veluoja akseleracija
StandartinėParašytas: Sau 17 2007, 16:04 
Sveiki,

Situacija, kuri gyvent lyg ir netrukdo, taciau noretusi isspresti. Nes nors ir pripratau, bet kartais to staigaus reagavimo norisi.

Paieska forume naudojausi, taciau rezultatu jokiu.
Tad nusprendziau paklausti, gal kam nors teko susidurti, Xamai, gal tau ?

Taigi, nesvarbu ar saltam ar siltam varikliui, staigiai paspaudus akseleratoriu, sureaguoti jis sugalvoja tik uz ~1s
Vienok akseleratoriu spaudziant is leto jokiu problemu nekyla, apsukos tvarkingai lipa i virsu.
Atleidus akseleratoriu, i laisvas apsukas variklis sugrizineja tvarkingai, laisvos nesvyruoja ir nekrecia jokiu pokstu.
Trosas ir sklende vaiksto laisvai, niekur nestringa. Sankaba tvarkinga, nors ji cia ir ne prie ko.

Labai aciu uz bet koki patarima :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2007, 16:45 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
pabandyk pasitikrinti elektrinę dalį (laidai, žvakės...)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2007, 16:57 
pasikeisk kuro ir oro filtrus ,patikrink liambda zonda


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2007, 17:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ne tame ten bėdos, bus koks nors pranagus komutatorius ar vakuminė varlė pastipusi... Kaina tokio remonto beveik jau žinoma - keli šiktai litų :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2007, 17:09 
kuro, oro filtrai keisti, del liamp( :idea: )da zondo negarantuoju :) netikrinau.
Laidai tikrai tvarkingi, zvakiu itaka jaustusi turbut ne momentiskai, o daugiau pastoviai ? na jei zvakes blogos, tai problemu butu ir kitur :?
Xminde, komutatoriu (nors ir nezinau pranagus jis ar apnagus) dar pazystu, o vakumines varles urvas variklyje kur ? nors speju, kad savo jegom as vistiek jos nepatikrinsiu ?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2007, 19:50 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
shtirlic rašė:
Laidai tikrai tvarkingi, zvakiu itaka jaustusi turbut ne momentiskai, o daugiau pastoviai ? na jei zvakes blogos, tai problemu butu ir kitur :?



Nori su mano pralėkt? ;) Pas mane laidai nesutvarkyti :oops: simptomai beveik tokie patys ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 18 2007, 08:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Na su 24v tokiu bedu nebuvo, su 12v buvo. ACS ilgai vargo su potenciometru, be to pas tave 2 sklendes stovi, gal didelis laisvumas tarp ju nes jos veikia sinchroniskai, pirma prasidaro viena , o po kita....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 16:51 
Zinot siandien pastebejau, turbut su aprasytu nesklandumu susijusi laaabai jau keista reiskini.
Taigi, stovejau prie sankryzos ir del kazkokiu priezasciu, stovedamas vietoje laisvu begiu taip kaip sumaheris iki dugno nuspaudziau akseleratoriu, bet labai staigia. Ir po kapotu kaip poooooookštelėjo :shock: :shock: :shock:
konkretumo delei - duju nera ir nebuvo.
Galvoju sakes - nebepajudesiu, bet variklis negesta, lemputes nedega, sau ramiai ir nuvaziavau zaliai sviesai uzsidegus.
sustojes aiksteleje prie darbo bajeri pakartojau, pokstelejimas pasikartojo. tikrint kur poksi reikia dvieju zmoniu, o as sededamas viduje tik girdziu kad po kapotu, gal kiek labiau i vairuotojo puse.
garsas panasus i sutrenkiamu masyviu metaliniu detaliu, o ne i oro srauto ciaudejima :roll:
tai nutinka tik staigiai ir iki galo nuspaudus akseleratoriu.
bukle po papoksejimo ta pati, niekas nesikeicia... :?
staigios (staiga nuspaudus gaza) apsukos veluoja apie sekunde, pries tai vos pridususios, tarytum "prisimena" kad turi kilt, ir rauna kaip priklauso.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 17:27 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
shtirlic rašė:
Zinot siandien pastebejau, turbut su aprasytu nesklandumu susijusi laaabai jau keista reiskini.
Taigi, stovejau prie sankryzos ir del kazkokiu priezasciu, stovedamas vietoje laisvu begiu taip kaip sumaheris iki dugno nuspaudziau akseleratoriu, bet labai staigia. Ir po kapotu kaip poooooookštelėjo :shock: :shock: :shock:




Tvarkyk elektrą ;) skierka į šoną eina ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 18:32 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
shtirlic rašė:
tu nori pasakyt, kad skierka gali toooki garsa, kaip is gero kerzo spyrus i masinos sona, isgaut :shock: ?


degimas blogai dirba. pramušinėja į šoną ir garsas ne nuo skierkos, o dėl blogai dirbančio cilindro.

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 21 2007, 19:09 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
shtirlic rašė:
Istorijos pabaiga (tikiuosi):
Aciu Juliui ir citroligoninei, pakeite zvakes, isvale paskirstymo dangteli ir problema kazkur dingo :shock: :lol:
YES :!:


nu ir skierka pabėgus buvo? ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2007, 08:42 
pas mane ir jauciamas velavimas, biski knisa kai pradedant vaziuoti susilagina kazkas.. arba riedi riedi ant pirmos saibos, numini tapke ir po ~sekundes tik traukt pradeda.. del tos priezasties labai padideja tikimybe kad uzgesi staigiai bestartuodamas. bet pripratau.. seip nzn net ka ce reiktu tvarkyt. variklis tai 2l 16v, be duju


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 11:22 
Hi,

Apsukas jis kelia laaabai gerai, bet kaip ir minejau, isivaizduok situacija: stovi prie sankryzos ant laisvo, imeti pirma begi, staigiai mini per akseleratoriaus pedala ir atleidi sankaba - mano atveju - uzgesi.

O jeigu pries atleisdamas sankaba as laikau is anksto truputeli numynes akseleratoriu - viskas ok, rauna kaip reikalas.

Stovint vietoje labai gerai jauciasi, dirba variklis ant laisvu, mini staigiai per pedala - pridusta gerokai, o tada jau surenka apsukas pavyzdingai.
Jei vos vos pradzioje nuspaudi gaza, ir tada giliau jau kerti - viskas ORE.

As itariu laisvos eigos varikliuka, reikes prasyt Juliaus kad paziuretu prie progos, gal ji pravalyt uztektu ar dar ka....

tai va.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 03 2007, 19:49 
Tragikomiska istorijos pabaiga:

Savaitgali ivyko planinis duslintuvo remontas, keiciausi galini bakeli, taip pat gofra, tarpines tarp ismetimo kolektoriaus ir kelniu ir dar ten kazka.

Ateinu as pasiimt masinos, uzvedu ja, ir to dar niekada nera buve - apsukos sokteli iki ~2k rpm, pasilaiko 5-10s ir nukrenta iki stabilios ~800 ribos. Lieku apakes :shock: , apsukos stabilios. Spusteliu akseleratoriu - apsukos kyla kaip isprotejusios be jokio pavelavimo, kaip kokiam naikintuve.
Zodziu pasirodo ten pries gofra stovejo toks maziukas maziukas katalizatorius vamzdyje, kuris buvo pabyrejes ir pasikimses, chebra ji ispjove lauk ir ivirino paprasta vamzduka, uz jo vistiek dar du dideli katalizatoriai stovi. Ismetimo sistema atsigavo, variklis pradejo dirbti kaip bitute...
gryzau va katik is kauno i vilniu, tai visa kelia issisiepes vaziavau, isjunges maga, klausiau variklio garso, kuris vos vos girdejosi, nes ismetimo sistema dabar ideali 8) zodziu radau problema ten kur visiskai nesitikejau jos rast ir issprendziau taip pat netiketai.

Aciu visiems burusiems is kavos tirsciu ;) pajutau ka reiskia is tiesu 24v... :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 15 2007, 07:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Teko bendraut su zmogeliuku kuris porino apie ismetimo sistemas (jis jas keicia), neretai padidejusios kuros sanaudos ir sumazejusi trauka - ismetimo sistemos pasikisimas t. y. katalizatoriaus uzsikisimas. Dazniausiai yra iskaltuojama keramika is pacio katalizatoriaus, o i ji ivirinamas vamzdelis su skylutemies, kad neatsirastu nemalonus garsas, kai per tuscia katalizatoriu eina ismetamosios dujos.

Kadaise as savo tautoveziui buvau katalizatoriu issioperaves, tai po operacijos tarsi atgimimas buvo, tiek trauka tiek kuro sanaudos pasistume i geraja puse, bet kadangi vazinejau dujomis, atsirado nelabai malonus kvapas.

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007