WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
V6 24v. veluoja akseleracija http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=9806 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | shtirlic [ Sau 17 2007, 16:04 ] |
Pranešimo tema: | V6 24v. veluoja akseleracija |
Sveiki, Situacija, kuri gyvent lyg ir netrukdo, taciau noretusi isspresti. Nes nors ir pripratau, bet kartais to staigaus reagavimo norisi. Paieska forume naudojausi, taciau rezultatu jokiu. Tad nusprendziau paklausti, gal kam nors teko susidurti, Xamai, gal tau ? Taigi, nesvarbu ar saltam ar siltam varikliui, staigiai paspaudus akseleratoriu, sureaguoti jis sugalvoja tik uz ~1s Vienok akseleratoriu spaudziant is leto jokiu problemu nekyla, apsukos tvarkingai lipa i virsu. Atleidus akseleratoriu, i laisvas apsukas variklis sugrizineja tvarkingai, laisvos nesvyruoja ir nekrecia jokiu pokstu. Trosas ir sklende vaiksto laisvai, niekur nestringa. Sankaba tvarkinga, nors ji cia ir ne prie ko. Labai aciu uz bet koki patarima ![]() |
Autorius: | Vovka [ Sau 17 2007, 16:45 ] |
Pranešimo tema: | |
pabandyk pasitikrinti elektrinę dalį (laidai, žvakės...) |
Autorius: | gonzikas [ Sau 17 2007, 16:57 ] |
Pranešimo tema: | |
pasikeisk kuro ir oro filtrus ,patikrink liambda zonda |
Autorius: | xminde [ Sau 17 2007, 17:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Ne tame ten bėdos, bus koks nors pranagus komutatorius ar vakuminė varlė pastipusi... Kaina tokio remonto beveik jau žinoma - keli šiktai litų ![]() |
Autorius: | shtirlic [ Sau 17 2007, 17:09 ] |
Pranešimo tema: | |
kuro, oro filtrai keisti, del liamp( ![]() ![]() Laidai tikrai tvarkingi, zvakiu itaka jaustusi turbut ne momentiskai, o daugiau pastoviai ? na jei zvakes blogos, tai problemu butu ir kitur ![]() Xminde, komutatoriu (nors ir nezinau pranagus jis ar apnagus) dar pazystu, o vakumines varles urvas variklyje kur ? nors speju, kad savo jegom as vistiek jos nepatikrinsiu ? |
Autorius: | Vovka [ Sau 17 2007, 19:50 ] |
Pranešimo tema: | |
shtirlic rašė: Laidai tikrai tvarkingi, zvakiu itaka jaustusi turbut ne momentiskai, o daugiau pastoviai ? na jei zvakes blogos, tai problemu butu ir kitur
![]() Nori su mano pralėkt? ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | xamas [ Sau 18 2007, 08:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Na su 24v tokiu bedu nebuvo, su 12v buvo. ACS ilgai vargo su potenciometru, be to pas tave 2 sklendes stovi, gal didelis laisvumas tarp ju nes jos veikia sinchroniskai, pirma prasidaro viena , o po kita.... |
Autorius: | shtirlic [ Vas 07 2007, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Zinot siandien pastebejau, turbut su aprasytu nesklandumu susijusi laaabai jau keista reiskini. Taigi, stovejau prie sankryzos ir del kazkokiu priezasciu, stovedamas vietoje laisvu begiu taip kaip sumaheris iki dugno nuspaudziau akseleratoriu, bet labai staigia. Ir po kapotu kaip poooooookštelėjo ![]() ![]() ![]() konkretumo delei - duju nera ir nebuvo. Galvoju sakes - nebepajudesiu, bet variklis negesta, lemputes nedega, sau ramiai ir nuvaziavau zaliai sviesai uzsidegus. sustojes aiksteleje prie darbo bajeri pakartojau, pokstelejimas pasikartojo. tikrint kur poksi reikia dvieju zmoniu, o as sededamas viduje tik girdziu kad po kapotu, gal kiek labiau i vairuotojo puse. garsas panasus i sutrenkiamu masyviu metaliniu detaliu, o ne i oro srauto ciaudejima ![]() tai nutinka tik staigiai ir iki galo nuspaudus akseleratoriu. bukle po papoksejimo ta pati, niekas nesikeicia... ![]() staigios (staiga nuspaudus gaza) apsukos veluoja apie sekunde, pries tai vos pridususios, tarytum "prisimena" kad turi kilt, ir rauna kaip priklauso. |
Autorius: | Vovka [ Vas 07 2007, 17:27 ] |
Pranešimo tema: | |
shtirlic rašė: Zinot siandien pastebejau, turbut su aprasytu nesklandumu susijusi laaabai jau keista reiskini.
Taigi, stovejau prie sankryzos ir del kazkokiu priezasciu, stovedamas vietoje laisvu begiu taip kaip sumaheris iki dugno nuspaudziau akseleratoriu, bet labai staigia. Ir po kapotu kaip poooooookštelėjo ![]() ![]() ![]() Tvarkyk elektrą ![]() ![]() |
Autorius: | Vovka [ Vas 07 2007, 18:32 ] |
Pranešimo tema: | |
shtirlic rašė: tu nori pasakyt, kad skierka gali toooki garsa, kaip is gero kerzo spyrus i masinos sona, isgaut
![]() degimas blogai dirba. pramušinėja į šoną ir garsas ne nuo skierkos, o dėl blogai dirbančio cilindro. |
Autorius: | Vovka [ Kov 21 2007, 19:09 ] |
Pranešimo tema: | |
shtirlic rašė: Istorijos pabaiga (tikiuosi):
Aciu Juliui ir citroligoninei, pakeite zvakes, isvale paskirstymo dangteli ir problema kazkur dingo ![]() ![]() YES ![]() nu ir skierka pabėgus buvo? ![]() |
Autorius: | Dzytaras [ Kov 28 2007, 08:42 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mane ir jauciamas velavimas, biski knisa kai pradedant vaziuoti susilagina kazkas.. arba riedi riedi ant pirmos saibos, numini tapke ir po ~sekundes tik traukt pradeda.. del tos priezasties labai padideja tikimybe kad uzgesi staigiai bestartuodamas. bet pripratau.. seip nzn net ka ce reiktu tvarkyt. variklis tai 2l 16v, be duju |
Autorius: | shtirlic [ Geg 28 2007, 11:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Hi, Apsukas jis kelia laaabai gerai, bet kaip ir minejau, isivaizduok situacija: stovi prie sankryzos ant laisvo, imeti pirma begi, staigiai mini per akseleratoriaus pedala ir atleidi sankaba - mano atveju - uzgesi. O jeigu pries atleisdamas sankaba as laikau is anksto truputeli numynes akseleratoriu - viskas ok, rauna kaip reikalas. Stovint vietoje labai gerai jauciasi, dirba variklis ant laisvu, mini staigiai per pedala - pridusta gerokai, o tada jau surenka apsukas pavyzdingai. Jei vos vos pradzioje nuspaudi gaza, ir tada giliau jau kerti - viskas ORE. As itariu laisvos eigos varikliuka, reikes prasyt Juliaus kad paziuretu prie progos, gal ji pravalyt uztektu ar dar ka.... tai va. |
Autorius: | shtirlic [ Bir 03 2007, 19:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Tragikomiska istorijos pabaiga: Savaitgali ivyko planinis duslintuvo remontas, keiciausi galini bakeli, taip pat gofra, tarpines tarp ismetimo kolektoriaus ir kelniu ir dar ten kazka. Ateinu as pasiimt masinos, uzvedu ja, ir to dar niekada nera buve - apsukos sokteli iki ~2k rpm, pasilaiko 5-10s ir nukrenta iki stabilios ~800 ribos. Lieku apakes ![]() Zodziu pasirodo ten pries gofra stovejo toks maziukas maziukas katalizatorius vamzdyje, kuris buvo pabyrejes ir pasikimses, chebra ji ispjove lauk ir ivirino paprasta vamzduka, uz jo vistiek dar du dideli katalizatoriai stovi. Ismetimo sistema atsigavo, variklis pradejo dirbti kaip bitute... gryzau va katik is kauno i vilniu, tai visa kelia issisiepes vaziavau, isjunges maga, klausiau variklio garso, kuris vos vos girdejosi, nes ismetimo sistema dabar ideali ![]() Aciu visiems burusiems is kavos tirsciu ![]() ![]() |
Autorius: | Rimvis [ Bir 15 2007, 07:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Teko bendraut su zmogeliuku kuris porino apie ismetimo sistemas (jis jas keicia), neretai padidejusios kuros sanaudos ir sumazejusi trauka - ismetimo sistemos pasikisimas t. y. katalizatoriaus uzsikisimas. Dazniausiai yra iskaltuojama keramika is pacio katalizatoriaus, o i ji ivirinamas vamzdelis su skylutemies, kad neatsirastu nemalonus garsas, kai per tuscia katalizatoriu eina ismetamosios dujos. Kadaise as savo tautoveziui buvau katalizatoriu issioperaves, tai po operacijos tarsi atgimimas buvo, tiek trauka tiek kuro sanaudos pasistume i geraja puse, bet kadangi vazinejau dujomis, atsirado nelabai malonus kvapas. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |