WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Naudojant dujas, tepalus keisti reikia reciau
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=11701
Puslapis 22

Autorius:  gonzikas [ Bir 22 2007, 22:01 ]
Pranešimo tema: 

ta nuoroda ideta tam kad pamatytumet kaip isvalo o ne panaudojimas.
o del panaudojimo goole "used oil refining", kad ir sitas:
http://www.ciwmb.ca.gov/UsedOil/Rerefined/

p.s. yra ir zmoniu kurie domisi, o ne is lempos raso belenka

Autorius:  gonzikas [ Bir 22 2007, 22:14 ]
Pranešimo tema: 

arba cia: http://www.endtimesreport.com/cleaning_engine_oil.html
"Engine oil does not wear out. It becomes contaminated with grit and combustion residue"

arba cia http://www.pca.state.mn.us/oea/hhw/oil.cfm
"Used motor oil can be re-refined into lubricating oils that meet the same certifications and specifications as new or virgin motor oil. Recycling oil consumes less energy than pumping and refining oil from the ground, and buying recycled means helping reduce the need for foreign oil."

Autorius:  Sernas [ Bir 23 2007, 07:01 ]
Pranešimo tema: 

gonzikas rašė:
proffanas rašė:
Seniai žinoma, kad bandoma išvalyti ir vėl panaudoti panaudotą alyvą. Čia net nepriminsiu pėdkelnių :)
Ką tas turi bendro su "dujinukų" bandymu taikyti suretintus alyvos keitimo intervalus? :roll:


na bendro turbut nieko nera , tiesiog ishsirutuliojo tokia diskusija.


Kai buvau studentas mokinausi toki dalyka "Tribologija" teko girdeti, kad kiekvienas tepalo gamintojas turi naudoti iki 10 % "atrabotkiu" (aisku jas tinkamai paruosus)

Autorius:  old cat [ Bir 23 2007, 09:59 ]
Pranešimo tema: 

O man atrodo, kad abi puses kazkiek teisios. Jeigu tepalas uzsitersia - naturaliai pakinta jo spalva. Jei spalva beveik nepasikeite - logiska, kad ir tersalu jame maziau. Kiek cia kitos tepalo savybes nukencia, ar maziau nukencia, reiketu tyrima daryt, neisdiskutuosim.
Dar viena: ir pigiausi tepalai dabar zenklinami bent SJ, kai senesniems varikliams SE, SF specifikaciju uztenka. Tai kazkiek galima tiketis, kad ir "perlaikytas" tepalas dar nebus peilis varikliui. :)

O, del keitimo intervalu, tai irgi bene is mados iseinantis dalykas - tie patys 10 tukst gali but nuvaziuoti labai skirtingai. Ir pav. BMW jau seniai keitimas pagal uzsiziebusia serviso lempute. Kazkur gidejau, kad didziuosiuos sunkvezimiuos kazkas panasaus, ar bent zadama.

Autorius:  Evil [ Bir 23 2007, 10:28 ]
Pranešimo tema: 

old cat rašė:
O, del keitimo intervalu, tai irgi bene is mados iseinantis dalykas - tie patys 10 tukst gali but nuvaziuoti labai skirtingai. Ir pav. BMW jau seniai keitimas pagal uzsiziebusia serviso lempute. Kazkur gidejau, kad didziuosiuos sunkvezimiuos kazkas panasaus, ar bent zadama.


O kazin pagal ka ta lempute isiziebia? Turbut nera daviklio nustatancio tepalo kokybe. Bent jau senesniuose BMW tai ta lempute uzsidega pagal nuvaziuotus km (t.y nuvaziavus 10kkm ar pan).

O siaip kas liecia tepalo keitima, tai manau nera labai brangus dalykas. Ypac juokingi atrodo tie, kurie pila sintetika, bet intervalus praretina du - tris kartus. Man rodos geriau jau jei taupai tai pilk pusiau sintetika (kaip ir nurodo gamintojas), bet laikykis gamintoju nurodomu intervalu. Pvz maniskiam varikliukui kas 15kkm pakeisti tepala + filtra kainuoja 65Lt, tai sudaro 0,4ct/km kas yra tikrai juokingi pinigai norint uztikrinti variklio tvarkinga darba.

Kas liecia alyvos savybiu pasikeitima, tai jos pajuodimas nuo suodziu ir kito brudo yra tik vienas faktorius. Priedu veiksmingumo netekimas kitas faktorius, taciau alyva turi bloga savybe oksiduotis (senti, gesti) ir taip prarasti tepanciasias savybes, todel net nedaug pravaziuojant alyva vistiek reikia su laiku keisti (tiek passato tiek xantios manualuose - kasmet), galu gale zinant PSA varikliu pomegi gaminti majoneza, savaime akivaizdu jog tepalas uzsitersia pasaliniais junginiais, kuriu kosdamas per pedkelnes nepasalinsi. Kad panaudota tepala galima panaudoti antrasyk - net neabejotina, taciau tik po perdirbimo spec. irenginiais (kur pasalinamos priemaisos ir atstatoma pradine alyvos sudetis) - tikrai ne namu salygomis ir kiek zinau taip gaminti yra pigiau nei is naftos.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 23 2007, 10:50 ]
Pranešimo tema: 

BMW kompas ziuri ne vien kiek km prasuki, bet ir KAIP tu juos nuvaziuoji, pagal tai, o galbut dar ir koki davikli turi, apskaiciuoja kada jau laikas. Keletas pazistamu turi BMW neperseniausius, tai nors ir pila pastoviai Castrol RS, bet nuo nevisai identisko vaziavimo stiliaus, tepalu keitimo lempute uzsidega nuvaziavus skirtinga km kieki.


http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/Select.asp

sitame puslapyje maniskiam 2.0 16v XMui siulo tepala keisti kas 20000km arba kas metus. Rekomenduoja tris tepalu rusis, beabejo valvoline, nes cia valvoline puslapis. O suvedziau savo tevo carinos e duomenis, siule biski kitoki tepalo rusiu sarasa, bet ir citrui ir tojotai siule SynPower 5W-30, bet tojotai keitimo intervalas 10000km. nu tai ir keisiu gal ne kas 20000, nedrasu :lol: , bet kas kokiu 15-18k km.

Autorius:  Evil [ Bir 23 2007, 11:17 ]
Pranešimo tema: 

na maniskiam siulo tuos pacius tris variantus tik kas 15kkm (arba 12men) keisti. Manau taip ir darysiu tik tepala Total pusiau sintetika 10W40 pilsiu.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 23 2007, 11:22 ]
Pranešimo tema: 

as supyles Total Quartz Future 9000 5W30, pilnai sintetika.

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/