WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Trūkčioja esant karštam varikliui
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=5709
Puslapis 11

Autorius:  Anonymous [ Sau 19 2006, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Trūkčioja esant karštam varikliui

Pakeitus Xantia termostata variklio temperatura jau pakyla iki 90 laipsniu, taciau automobilis pradejo juntamai trukcioti ties 2500-3000 aps. Vazineju dujomis, bet, kiek pastebejau, tas pat vyksta ir su vaziuojant benzinu. Anksciau, kai temperatura nepakildavo auksciau 60-ties, to (taip ryskiai) nebuvo.

Antras daklykas - trauka taip pat kazkur ties 3000 aps. riba baigiasi, siandien per salcius apskritai ne daugiau 60km/h i seskines kalna (trecia pavara...) Kuriasi gerai, dirba lygiai, kame gi gali buti beda?

Autorius:  Aidas1 [ Sau 20 2006, 08:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia 1.8 trukcioja karstu varikliu

nasu rašė:
Pakeitus Xantia termostata variklio temperatura jau pakyla iki 90 laipsniu, taciau automobilis pradejo juntamai trukcioti ties 2500-3000 aps. Vazineju dujomis, bet, kiek pastebejau, tas pat vyksta ir su vaziuojant benzinu. Anksciau, kai temperatura nepakildavo auksciau 60-ties, to (taip ryskiai) nebuvo.

Antras daklykas - trauka taip pat kazkur ties 3000 aps. riba baigiasi, siandien per salcius apskritai ne daugiau 60km/h i seskines kalna (trecia pavara...) Kuriasi gerai, dirba lygiai, kame gi gali buti beda?



gal tiesiog prisuktos dujos.? ar cia ir su benzu trauka baigiasi ?

Autorius:  Anonymous [ Sau 20 2006, 08:57 ]
Pranešimo tema: 

Duju dar nespejau paziureti - bet trauka nekokia ir benzinu. Neturiu su kuo palyginti, gal tokiu varikliu Xantia taip ir turi vaziuoti. Tiesiog vakarykstis kalnas buvo jau per daug :)

O kurioje vietoje Vilniuje Citroenui patartumete pasitikrinti ir pareguliuoti degimo kampa?

Autorius:  grumlinas [ Sau 20 2006, 18:43 ]
Pranešimo tema: 

xamas rašė:
Gal zinai kaip elektroninis degimas reguliuojasi? Bent jau kurioj vietoj?

po vairu apačioje yra trys didoki pedalai. elektroninį degimą reguliuoja dešiniausias - kuo labiau spaudi - tuo daugiau apsukų. paspaudi su pagaliu iki optimalių apsukų, tada pridedi plytų, kad laikytųsi stabiliai ir psio. ko čia nesuprast? :roll: :wink:

Autorius:  auksinis [ Sau 20 2006, 21:18 ]
Pranešimo tema: 

:)

reguliuojasi :) bet tik su servisiniu kompu :D, programiniu budu.
na, pas mane +4 laipsniai padaryta. nezinau, kodel tiksliai, bet meistras uzkele, del dujines irangos. gal ir nevertejo, bet vaziuoja gerai... gal tik kuro sanaudos didokos, bet trauka nesiskundziu.

Autorius:  XRemis [ Sau 20 2006, 21:55 ]
Pranešimo tema: 

siaip pas mane ir karstas trukcioja o su dujom gesta kai automato begi ijunges ant stabdziu laikau buna iskart uzgesta nzn dujas reguliavau bet iki maximumo davariau nepadeda reikia degima reguliuot manau

Autorius:  Aidas1 [ Sau 21 2006, 07:38 ]
Pranešimo tema: 

nasu rašė:
O manajam varikly degimas elektoniskai ar mechaniniu budu reguliuojamas?


elektroniskas............. :P ir nieks ten nesireguliuoja ir net pas Auksini nesireguliuoja pagal jokias ten programas ( na nebent konkreciai jo xantijoje )....................... :P

Autorius:  auksinis [ Sau 21 2006, 23:54 ]
Pranešimo tema: 

Gerb. nasu,

jei tu nerimauji del degimo reguliavimo tai be reikalo. Situose gudriuose automobiliuose reguliavimo nera, tai atlieka kompas. Manojo marke MagnettiMarelli P8 ar kazkas panasaus. As cia tik siaip pasakiau del reguliavimo - man reguliavo, tas tiesa, bet tai absoliuciai ner butina ir vargu ar duoda kokios naudos. Jeigu tavo auto vaziuoja per siuos salcius (manoji "nureguliuota" - niekaip ne :) ), tai vaziuok ir dziaukis. Jei ne - ilsekis, kaip as :)

Sekmes!

Autorius:  Andrienis [ Sau 22 2006, 14:22 ]
Pranešimo tema: 

nasu rašė:
O tai trukciojimas nuo ko? Laidai, zvakes, rite(s), majonezas ir t.t. viskas is eiles? :) Riedeti tai riedam, nu bet nevaziuoja Xantia... kaip noretusi.

Trukciojimas galimas del to, kad duju reduktorius neisyla ir negarina duju kaip reikia (kai variklis isyla- ziurek reduktoriaus temperatura- jei saltas- vadinasi taip ir bus). Teko matyti toki varianta, kad isijungus peciuka iki galo- masina visai uzgesta,o reduktorius pasidengia serksnu.Cia priklauso nuo to kaip pajungtas reduktorius i sistema (ar nuosekliai ar lygegreciai)
Traukos nebuvimas Ant duju, nes duju voztuvas ant storos zarneles prisuktas (paemi ir atsuki kokius puse apsisukimo pries laikrodzio rodykle- ir bandai pralekt, jei nieko- bandai dar. Nesuk daugiau nei po puse apsisukimo.Siaip patariama sukti po ketvirti). Ant benzo netraukimas- gaimas del ilgalaikio nevazinejimo ant benzo (jei ilgai lakstei tik ant duju) Pas mane taip ir buvo. Pravazineji kokius 50 km. (geriausia stradoj) ir turetu susinormalizuot aisq jei niekas neuzsilenke (liambda zondas, purkstukai ir t.t.)

Autorius:  Andrienis [ Sau 23 2006, 20:27 ]
Pranešimo tema: 

grumlinas rašė:
šeip profesionalai pataria kas 10kkm "ant dujų" pravažiuot 1kkm tik "ant benzo". ale kas ryšis tokiai glupstvai, kai dujos pigu, o benzas brangu... ;-)

Nu tadum ir verkt del to, kad netraukia, ant benzo nevaziuoja... purkstukai sudege, lambda zondas brangus... :wink: neverta

Autorius:  Andrienis [ Sau 24 2006, 11:54 ]
Pranešimo tema: 

arix'as rašė:
grumlinas rašė:
šeip profesionalai pataria kas 10kkm "ant dujų" pravažiuot 1kkm tik "ant benzo". ale kas ryšis tokiai glupstvai, kai dujos pigu, o benzas brangu... ;-)

Aš dabar važinėju "ant benzo" :oops: , nes statistiškai dujinėms mašinoms 66% daugiau problemų dėl majonezo, ir šiaip, pvz., lygiu plentu pralėkdavau benzinu. Pastebėjimai: po pavažiavimo benzinu mašina žymiai gražiau kuriasi ir lygiau dirba.

Na pasirodo ne veltui tos rekomendacijos :wink:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/