WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dundejimas gale
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=24098
Puslapis 24

Autorius:  Aidas1 [ Bal 16 2011, 05:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Vycius rašė:
Taip, apie ji, gali but issimale skyles esancios tilte, tam varztui...



manyciau kad greiciau varztas issimals nei tos skyles :lol: juk skyles varztams tai ir yra GUOLIU SKYLES :!:

Autorius:  Saulynas [ Bal 16 2011, 08:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Aidas1 rašė:
Vycius rašė:
Taip, apie ji, gali but issimale skyles esancios tilte, tam varztui...



manyciau kad greiciau varztas issimals nei tos skyles :lol: juk skyles varztams tai ir yra GUOLIU SKYLES :!:

Ne apie guoliu skyles sneka eina o apie skyles tilto sitoj skardoj ,aisku tai mazai tiketina bet imanoma,ypac kauno keliais :( pavazinejus,po vakar keliones diska itariu lygint reikes jau :x ,o jei kiekviena diena taip-apsaugok ir apsviesk :)

Autorius:  Vycius [ Bal 16 2011, 08:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Del tos skyles ismalimo realus variantas,nes buvo dar smugis nemazas i ta rata....zodziu,kai isardysiu viskas pasimatys,dabar nera ka speliot labai :)

Autorius:  proffanas [ Bal 16 2011, 10:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Kaip, suėdus šakių guolius, sudyla pats tiltas, yra aprašyta viewtopic.php?f=23&t=10388 Gaila, kad nusprogo fotkių servas ir neišlikę tos nuotraukos, bet elipsinė skylė tilte atrodo va taip:

Paveikslėlis

Autorius:  Saulynas [ Bal 16 2011, 12:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

proffanas rašė:
Kaip, suėdus šakių guolius, sudyla pats tiltas, yra aprašyta viewtopic.php?f=23&t=10388 Gaila, kad nusprogo fotkių servas ir neišlikę tos nuotraukos, bet elipsinė skylė tilte atrodo va taip:

Paveikslėlis

Nu va realus pavyzdys

Autorius:  Aidas1 [ Bal 16 2011, 17:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

na cia tai tiketinas dalykas del ko gali barsketi per astresnius daiktus vaziuojant, pilnai ymanoma bet kas toliau :?: keisti tilta ? o gal deti kokias yvores :roll: o gal tiesiog pabandyti varzta stipriau suverzti......... :?:

Autorius:  Vycius [ Bal 16 2011, 17:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

varzto suverzimas iskart atkrenta,tikrai nepanaikins varzto judejimo ismaltoje skyleje...

Autorius:  proffanas [ Bal 16 2011, 18:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Fotkes visgi radau. Išsprendžiau va taip.
Yra tekę tą patį daryti ir vienai, tiesiai iš Fokietijos parvažiavusiai Xantijai. Bet šiaip čia labiau XMų, ir ypač breikų su sunkiais galais problema; pas juos ir tilto sienelės ties varžtu plonesnės (XMo 4mm, Xantijos- 6mm). Tačiau elipsinį išdilimą gali paskatinti ne tik suėsti šakių guoliai, bet ir besimalantis po jų keitimo nepakankama jėga užveržtas varžtas. O gali būti ir paprasčiausia tilto deformacija dėl nuolatinių smūgių važinėjant kiauromis sferomis, ar esant perkrovoms, pvz. su 8-iais bulvių maišais bagažinėje įšokus į duobę :) Įvorės su tuo puikiausiai susitvarko.


Paveikslėlis
Viršuje matosi, kiek iš tikrųjų teko pažeminti ašies centrą (matosi varžto ribos). Priežastis buvo ne vien išdilusioje elipsėje, bet ir paties tilto deformacijose.

Paveikslėlis
Viršuje matosi, kad įvorių centrai skirtingose vietose.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Iš išorės, nesiskiria nuo originalo (įvorės "padas" atlieka šaibos vaidmenį).

Autorius:  proffanas [ Bal 16 2011, 18:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

A va ir Xantijos tiltas. Mašinai tuomet buvo 9 metai, ir vos 80kkm ant spidometro. Guoliai dar nė karto nekeisti ir pakirmiję; spėju, dėl to tiltas dešinėje pusėje ir parėjo. Bet buvo ir paties tilto deformacija; teko dėti įvorę su dideliu ekscentricitetu. Tai buvo chečas su HDI varikliu. Bet nemanau, kad pastaroji informacija turi nors kokią reikšmę.
Prikabintas failas:
08sau2 105.jpg
08sau2 105.jpg [ 37.9 KiB | Peržiūrėta 1897 kartus(ų) ]

Autorius:  Saulynas [ Bal 16 2011, 18:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

proffanas rašė:
A va ir Xantijos tiltas. Mašinai tuomet buvo 9 metai, ir vos 80kkm ant spidometro. Guoliai dar nė karto nekeisti ir pakirmiję; spėju, dėl to tiltas dešinėje pusėje ir parėjo. Bet buvo ir paties tilto deformacija; teko dėti įvorę su dideliu ekscentricitetu. Tai buvo chečas su HDI varikliu. Bet nemanau, kad pastaroji informacija turi nors kokią reikšmę.
Prikabintas failas:
08sau2 105.jpg

Ojeigu parasciausiai saiba privirint su tikslia skyle kokiu8mm storio ,nelaikytu :roll: ,man atrodo turetu laikyt,o ir varzto ilgio tikrai uzteks,nes galas tai virs cm islindes

Autorius:  proffanas [ Bal 16 2011, 18:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

O jeigu šaibos centro iškart nepataikysi, ką tada?- keisi tiltą? Sau įvores tiksliai parinkau tik iš trečio karto, vis keisdamas centrą po pusę milimetro. Stebėjau, kaip vyksta padangų dilimas, kaip užpakalį nešioja ant ledo ir ant duobių posūkiuose, kas darosi į galą pakrovus pusę tonos ir t.t., kol mašinos galas bet kokiomis sąlygomis ėmė eiti kaip bėgiais. Įvorę į kitą pakeisti, kai skylė tilte jai jau padaryta- 10min reikalas (visų jų išorės dydis visiškai vienodas, ir šakės išiminėti nebereikia), o ką daryti su netiksliai privirinta šaiba? Nupjaustinėti ir iš naujo ją virinti tol, kol nebeliks prie ko virinti? Šaibos centrą pagauti bus dar sunkiau nei stačiakampės įvorės. Plius, virinant kažkiek silpnėja ir deformuojasi pats metalas; ir kaskart virinant tektų išiminėti šakę, kad neišlydyti salniko.
Centravimo problema ir buvo pagrindine toje temoje viewtopic.php?f=23&t=10388 . Vienintelis paprastas ir tikslus sprendimas buvo įvorės su kintamu centru. O ir dabar, berods, nieko geresnio nesugalvočiau. Visi kiti metodai turi visokių minusų, ir pagrindinis- centravimas.

Autorius:  Saulynas [ Bal 16 2011, 20:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

proffanas rašė:
O jeigu šaibos centro iškart nepataikysi, ką tada?- keisi tiltą? Sau įvores tiksliai parinkau tik iš trečio karto, vis keisdamas centrą po pusę milimetro. Stebėjau, kaip vyksta padangų dilimas, kaip užpakalį nešioja ant ledo ir ant duobių posūkiuose, kas darosi į galą pakrovus pusę tonos ir t.t., kol mašinos galas bet kokiomis sąlygomis ėmė eiti kaip bėgiais. Įvorę į kitą pakeisti, kai skylė tilte jai jau padaryta- 10min reikalas (visų jų išorės dydis visiškai vienodas), o ką daryti su netiksliai privirinta šaiba? Nupjaustinėti ir iš naujo ją virinti tol, kol nebeliks prie ko virinti? Šaibos centrą pagauti bus dar sunkiau nei stačiakampės įvorės. Plius, virinant kažkiek silpnėja ir deformuojasi pats metalas.
Centravimo problema ir buvo pagrindine toje temoje viewtopic.php?f=23&t=10388 . Vienintelis paprastas ir tikslus sprendimas buvo įvorės su kintamu centru. O ir dabar, berods, nieko geresnio nesugalvočiau. Visi kiti metodai turi visokių minusų, ir pagrindinis- centravimas.

Nu taip logiska,puse mm, per sakes ilgi rate tai jau tikriausia puse cm jei ne daugiau,o tas jau daug,vo tik tik skyle kaip keturkampe ispjaut tiksliai cia man dar biski nedaeina,kaip tokias saibas padaryt tai aisku teko truputi tekintoju -megeju pabut :)

Autorius:  proffanas [ Bal 17 2011, 08:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Ta stačiakampė skylė 6mm storio plieno plokštelėje- išpjauti sunkoka, bet patikėk, tai tik dielo techniki... Pagrindinis hemorojus laukia, kai ant deformuoto tilto reikia pagauti varžto centrą milimetro tikslumu. Nes jei pradinė paklaida bus didesnė, padanga susidroš momentaliai.

Autorius:  Vycius [ Geg 07 2011, 20:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Tai va,truputis ziniu,siandien pakeiciau visa galine sake praktiskai nauja,stabdziu diskas kaip naujas,guoliai praktiskai nauji dar ir visa kita.....ratas kuris buvo kreivas po smugio stovi jau kaip ir gerai, PAGALIAU :!: :!: :!: bet pastebejau viena dalyka,ikisus ilgaji sakes tvirtinimo varzta i tilte esancias skyles jis turi laisvuma ir gali pasukt sake truputi kaip nori...taigi ar taip turi but ar varztas turi but idealus pagal skyle ir neturet jokio laisvumo??? :?: :?: :?:

Autorius:  proffanas [ Geg 08 2011, 07:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Dundejimas gale

Šioks toks liuftas turi būti, bet ten turi būti kampinių minučių, o ne laipsnių dydžio liuftas. T.y. nepriveržta šakė judėti turi, bet ne tiek, kad ratas pastebimai imtų plaukioti tuda-siuda. Jei yra kokių įtarimų dėl per didelio liufto, jami slankmatį ir bent dviem kryptimis ("kryžium") matuoji varžto skylės diametrą. Ypač išorinės tilto (kur eina varžto galva) pusės.

Puslapis 24 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/