WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 23 2024, 03:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 08:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
proffanas rašė:
Na, vyručiai, čia viskas šakėm ant vandens... Jeigu subyrės guolis... Jeigu nepragriauš diskatoriaus... Jeigu niekas neužklynys ir išvis nenuės veleno šlicų... O jeigu... Bijai vilko- neik į mišką! :D O jei jau žiauriai baugu, tai vienai kelionei gal verčiau pasiskolinti mašiną iš kokio draugelio ar kaimyno.

Bet kas dėl išminamojo- kaliegos visiškai teisūs; norint pratęsti jo gyvastį, sankabą reikia naudoti kuo rečiau ir kuo trumpiau; bėgius galima permetinėtinėti ir kas antrą. Tasai "kūrimasis ant bėgio" beigi bėgių šaudymas be sankabos nėra sveikas nei diržams, nei dėžei, o jei akumas leisgyvis- tai ir neįmanomas. Nerekomenduoju.

Suprantama nesveika bet kai grabuka reik parsivaryt -tada galima :lol: ,šiaip jauciant bet koki negeruma reik tvarkyt iš karto,nes po to :cry:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 08:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
kai grabuka reik parsivaryt -tada galima :lol:
Primenu, kad dėžės remontas dažniausiai atsieina brangiau, nei iš Zarasų Klaipėdon tralą išsikviesti... ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 17:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 25 2011, 15:13
Pranešimai: 149
Miestas: Klaipeda
siandien treniravausi jei
sankaba sugestu vaziuoti :mrgreen: :lol: jungiau kas antra begi, i neutrala be sankabos - lengvai pagazavus ikrenta, pabandziau igrusti begi -TRRRRR...!! tai daugiau nebandziau :) pradzioj neramiai darydavau posukius be begio, po to pripratau kaip ir - bet ziema taip nevaziuociau geriau visai.
Daba iskilo man abejoniu biski del to guolio is tikro: perjungti begiui uztenka iminti 30%-40% pedala sankabos, o man jis pradeda girgzdeti (garsas kaip einant per salta sniega tik garsiau) nuo mazdaug 85% - gal ten mazu siaip kokio tepaliuko kazkur truksta purkstelet? :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 18:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tam guoliui tepaliukas padės gal netgi daugiau, nei nabašnykui kompresas ;) . Kad iki jo prieiti, reikia nuimti greičių dėžę- pagrindinė kaina yra čia, o ne guolyje.
O tavieji įtarimai dėl įmynimo gylio greičiausiai reiškia, kad kirdyk ir diskatoriui- sankaba tai atvikštinė...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 18:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 25 2011, 15:13
Pranešimai: 149
Miestas: Klaipeda
puikumelis tada =) Ryt i taurage minu ir atgal - gal atlaikys, sestadieni i danija darbuotis 3im savaitem, grizes turesiu atliekamu lt pasikeisiu viska :)

Suvazinejes i taurage, jei nesubyru, statau masina i kiema kol negrisiu is komandiruotes, bet va zmona lieka viena ir nores vazinetis kart nuo karto po miesta gal net pas tevukus i taurage, ar imanoma butu is visu mano anksciau sakytu simptomu nustatyti kiek tarnaus dar ta sankaba, kiek proc kad atlaikys kokius 400km kol manes nebus? Ar is vis tegu nejudina


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 20:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Cia tau nieks tiksliai neatspes ir garantijos neduos :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 31 2012, 20:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
atvaziavo zmogus pasidaryt sferas. tuo paciu pakeitem 6vamzdukus (pajudejo sen bei ten ir kirdyk-lasa). 3is ju ilgieji. taipkad niekad negali zinot kada bus ta akimirka kai nebeatlaikys...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 00:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Matau, įsibėgėjo tema apie sankabą. Įkišiu savo trigrašį ne į temą su klausimu apie reguliavimą.

Yra problema, kad nesimeta normaliai antras bėgis (reikia išmynus pedalą numesti motoro apsukas ir tik tada grūsti) ir tai prasidėjo buvusiam šeimininkui pakeitus originalų plastmasinį angalį savadarbiu metaliniu iš vamzdelio, nes anas vis lūžinėjo. Bandžiau šiandien tempti trosą, bet ne visai gaunas. Šiek tiek pasitempė, turėjo laisvės - įdėjau veržlę vietoj kelių plonų šaibų, nes jau baigės sriegis, bet norisi dar, nes jaučiu, kad tų kelių mm neužteks, reikia bent centimetriuko. Toliau jau pradeda judėt svirtelė. Nors pedalą galima dar kelti gana daug (koks skirtumas, kai reikalinga tik trumpam), bet trosas nejuda. Man atrodo, tas gali būti dėl per ilgo padaryto antgalio, kuris remiasi į kėbulo skylę ar pan, bet dar išsiaiškinsiu tai, nes nelabai gerai matosi nenusiardžius visko.
Ties kuria vieta reikia baigti tempti trosą? Ar galima iš vietos pajudinti sankabos svirtelę, ar ties ta vieta, kai ji pajuda, jau pradeda tempti diskatoriaus plunksnas ir pradeda atkabinti diskatorių nuo disko ir tuo pačiu guolis pradeda gauti savo tikrąją apkrovą?
Paprastoj sankaboj, kiek suprantu, yra taip, kad nepaspaudus tos svirties normaliai, guolis prie diskatoriaus net nesiliečia arba liečiasi labai lengvai. Šian čiupinėjau tikrą atvirkštinę Xantios sankabą ir joje guolis, atrodo, kartu su diskatorium (na, gal ir galima nuimti, bet padėtis natūraliai prikabinta), kas reiškia, kad jis sukasi pastoviai. Vadinasi ant įtemptos (bet dar nepajudintos) svirties jau turimas rimtas guolio darbas. O gal klystu? Gal ant štoko viduje stovi papildoma spyruoklė? Prieš dvi sav. nuėminėjom kito citroeno dėžę, tiesa ten paprasta sankaba, bet nesuspėjau normaliai visko išsiaiškinti.
Bet ir tai labai gerai, nes prieš tai net nežinojau tikrojo sankabos veikimo ir kad kita disko pusė trinasi į smagratį.
Žodžiu, kaip sureguliuoti Citroen Xantia trosu tempiamą atvirkštinę sankabą? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 08:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
i smagrati sankaba nesitrina!!

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 08:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Matau, įsibėgėjo tema apie sankabą. Įkišiu savo trigrašį ne į temą su klausimu apie reguliavimą.

Yra problema, kad nesimeta normaliai antras bėgis (reikia išmynus pedalą numesti motoro apsukas ir tik tada grūsti) ir tai prasidėjo buvusiam šeimininkui pakeitus originalų plastmasinį angalį savadarbiu metaliniu iš vamzdelio, nes anas vis lūžinėjo. Bandžiau šiandien tempti trosą, bet ne visai gaunas. Šiek tiek pasitempė, turėjo laisvės - įdėjau veržlę vietoj kelių plonų šaibų, nes jau baigės sriegis, bet norisi dar, nes jaučiu, kad tų kelių mm neužteks, reikia bent centimetriuko. Toliau jau pradeda judėt svirtelė. Nors pedalą galima dar kelti gana daug (koks skirtumas, kai reikalinga tik trumpam), bet trosas nejuda. Man atrodo, tas gali būti dėl per ilgo padaryto antgalio, kuris remiasi į kėbulo skylę ar pan, bet dar išsiaiškinsiu tai, nes nelabai gerai matosi nenusiardžius visko.
Ties kuria vieta reikia baigti tempti trosą? Ar galima iš vietos pajudinti sankabos svirtelę, ar ties ta vieta, kai ji pajuda, jau pradeda tempti diskatoriaus plunksnas ir pradeda atkabinti diskatorių nuo disko ir tuo pačiu guolis pradeda gauti savo tikrąją apkrovą?
Paprastoj sankaboj, kiek suprantu, yra taip, kad nepaspaudus tos svirties normaliai, guolis prie diskatoriaus net nesiliečia arba liečiasi labai lengvai. Šian čiupinėjau tikrą atvirkštinę Xantios sankabą ir joje guolis, atrodo, kartu su diskatorium (na, gal ir galima nuimti, bet padėtis natūraliai prikabinta), kas reiškia, kad jis sukasi pastoviai. Vadinasi ant įtemptos (bet dar nepajudintos) svirties jau turimas rimtas guolio darbas. O gal klystu? Gal ant štoko viduje stovi papildoma spyruoklė? Prieš dvi sav. nuėminėjom kito citroeno dėžę, tiesa ten paprasta sankaba, bet nesuspėjau normaliai visko išsiaiškinti.
Bet ir tai labai gerai, nes prieš tai net nežinojau tikrojo sankabos veikimo ir kad kita disko pusė trinasi į smagratį.
Žodžiu, kaip sureguliuoti Citroen Xantia trosu tempiamą atvirkštinę sankabą? :)

Nieko doro tu ten nepribursi :( ,bandytas variantas,kol kas važiuok -grįši tada nusiimsi ir žiurek,apie ta strigima ir antgaliuku laužyma aš jau metus laiko žinau :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 14:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Reguliuoti, žinau, kad išbandytas variantas.
Bet aš planuoju išsiardyti ir normaliai išsiaiškinti, kaip pakelti dar pedalą, nes lyg ir turėtų jis pats leisti dar tai padaryti. Gal tą antgalį reik sutrumpint gerokai ar dar ką pachimičint nesudėtingai. Bus pedalas aukščiau, daugiau išsimins juk :) Sistema ten paprasta, kaip du kart du, man tik kabliukas, kad nežinau, kaip tiksliai turi būti reguliuojamas trosas. Atsiverčiau Haynes'ą, tai ten su kažkokiu matavimu atstumo iki vairo ir procentų skaičiavimu aprašyta, kas visiškai nesuprantama. Gal tai tinka nustatyti pedalą į teisinga aukštį, bet tas neaktualu, aktualu nesupėlint pačios sankabos dar kolkas :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 14:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
i smagrati sankaba nesitrina!!

Ar Xanti'oj kažkas kitaip, gal papildomas metalo šmotas dedasi ant smagračio? :drunk:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 14:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Reguliuoti, žinau, kad išbandytas variantas.
Bet aš planuoju išsiardyti ir normaliai išsiaiškinti, kaip pakelti dar pedalą, nes lyg ir turėtų jis pats leisti dar tai padaryti. Gal tą antgalį reik sutrumpint gerokai ar dar ką pachimičint nesudėtingai. Bus pedalas aukščiau, daugiau išsimins juk :) Sistema ten paprasta, kaip du kart du, man tik kabliukas, kad nežinau, kaip tiksliai turi būti reguliuojamas trosas. Atsiverčiau Haynes'ą, tai ten su kažkokiu matavimu atstumo iki vairo ir procentų skaičiavimu aprašyta, kas visiškai nesuprantama. Gal tai tinka nustatyti pedalą į teisinga aukštį, bet tas neaktualu, aktualu nesupėlint pačios sankabos dar kolkas :)

Geriausiadet viska nauja :wink: ,nereiks kojos kelt iki paneles,dar kart sakau tadai -nieko nepribursi jei diskatoriaus plunksnos ištampytos ir išminamas tiek ištrintas kad strigineja

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2012, 19:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Bet kad va šiandien pabandžiau paprastai - pedalą pakėlus ranka, troso po kapotu pasidavė dar geras puscentrimetris, gal ir visas comas. Sureguliavus tada trosą pagal tai, turėtų būti jau žymiai geriau. Tik kad tą pedalą keliant vienoj vietoj yra toks kaip nedidelis strigtelėjimas ir jis truputį sulaiko pedalą.
Todėl sureguliavus taip pakėlus pedalą lyg ir viskas gerai, bet trosas truputį ant įtampos, ne laisvas, nors svirtis ir savo vietoje. Patraukus stipriau už troso po kapotu arba pakėlus pedalą salone, atsilaisvina.
Manau, tikrai galima kažką padaryti.
Supraskit, kad tas ne man reikalinga (gali to bėgio ir visai nebūt), o žmogučiui, kuris dar teisių neturi :love:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 16 2012, 13:38 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 09 2012, 16:11
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sveiki,

Nebeatidaro senu paveikslėlių. O kaip keičiamas manualinės greičių dėžės tepalas? Ar reikalingi spec įrankiai? Žinau, kad kvaili klausimai, nepykit :)
Automobilis 1999 Xantia 2,0HDI 80kW

_________________
Suzuki SV650 Juodis žirgelis
Volvo XC70'2005 D5 autotankas
ex Xantia'99 Break HDI Exclusive Wicked Red
ex Xantia'95 Break SX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007