WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Greiciu dezes tepalo dapilimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=17834 |
Puslapis 3 iš 4 |
Autorius: | Saulynas [ Spa 31 2012, 08:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
proffanas rašė: Na, vyručiai, čia viskas šakėm ant vandens... Jeigu subyrės guolis... Jeigu nepragriauš diskatoriaus... Jeigu niekas neužklynys ir išvis nenuės veleno šlicų... O jeigu... Bijai vilko- neik į mišką! ![]() Bet kas dėl išminamojo- kaliegos visiškai teisūs; norint pratęsti jo gyvastį, sankabą reikia naudoti kuo rečiau ir kuo trumpiau; bėgius galima permetinėtinėti ir kas antrą. Tasai "kūrimasis ant bėgio" beigi bėgių šaudymas be sankabos nėra sveikas nei diržams, nei dėžei, o jei akumas leisgyvis- tai ir neįmanomas. Nerekomenduoju. Suprantama nesveika bet kai grabuka reik parsivaryt -tada galima ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Spa 31 2012, 08:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
saulynas rašė: kai grabuka reik parsivaryt -tada galima Primenu, kad dėžės remontas dažniausiai atsieina brangiau, nei iš Zarasų Klaipėdon tralą išsikviesti... ![]() ![]() |
Autorius: | Svetnas [ Spa 31 2012, 17:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
siandien treniravausi jei sankaba sugestu vaziuoti ![]() ![]() ![]() Daba iskilo man abejoniu biski del to guolio is tikro: perjungti begiui uztenka iminti 30%-40% pedala sankabos, o man jis pradeda girgzdeti (garsas kaip einant per salta sniega tik garsiau) nuo mazdaug 85% - gal ten mazu siaip kokio tepaliuko kazkur truksta purkstelet? ![]() |
Autorius: | proffanas [ Spa 31 2012, 18:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
Tam guoliui tepaliukas padės gal netgi daugiau, nei nabašnykui kompresas ![]() O tavieji įtarimai dėl įmynimo gylio greičiausiai reiškia, kad kirdyk ir diskatoriui- sankaba tai atvikštinė... |
Autorius: | Svetnas [ Spa 31 2012, 18:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
puikumelis tada =) Ryt i taurage minu ir atgal - gal atlaikys, sestadieni i danija darbuotis 3im savaitem, grizes turesiu atliekamu lt pasikeisiu viska ![]() Suvazinejes i taurage, jei nesubyru, statau masina i kiema kol negrisiu is komandiruotes, bet va zmona lieka viena ir nores vazinetis kart nuo karto po miesta gal net pas tevukus i taurage, ar imanoma butu is visu mano anksciau sakytu simptomu nustatyti kiek tarnaus dar ta sankaba, kiek proc kad atlaikys kokius 400km kol manes nebus? Ar is vis tegu nejudina |
Autorius: | Saulynas [ Spa 31 2012, 20:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
Cia tau nieks tiksliai neatspes ir garantijos neduos ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Spa 31 2012, 20:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
atvaziavo zmogus pasidaryt sferas. tuo paciu pakeitem 6vamzdukus (pajudejo sen bei ten ir kirdyk-lasa). 3is ju ilgieji. taipkad niekad negali zinot kada bus ta akimirka kai nebeatlaikys... |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 01 2012, 00:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
Matau, įsibėgėjo tema apie sankabą. Įkišiu savo trigrašį ne į temą su klausimu apie reguliavimą. Yra problema, kad nesimeta normaliai antras bėgis (reikia išmynus pedalą numesti motoro apsukas ir tik tada grūsti) ir tai prasidėjo buvusiam šeimininkui pakeitus originalų plastmasinį angalį savadarbiu metaliniu iš vamzdelio, nes anas vis lūžinėjo. Bandžiau šiandien tempti trosą, bet ne visai gaunas. Šiek tiek pasitempė, turėjo laisvės - įdėjau veržlę vietoj kelių plonų šaibų, nes jau baigės sriegis, bet norisi dar, nes jaučiu, kad tų kelių mm neužteks, reikia bent centimetriuko. Toliau jau pradeda judėt svirtelė. Nors pedalą galima dar kelti gana daug (koks skirtumas, kai reikalinga tik trumpam), bet trosas nejuda. Man atrodo, tas gali būti dėl per ilgo padaryto antgalio, kuris remiasi į kėbulo skylę ar pan, bet dar išsiaiškinsiu tai, nes nelabai gerai matosi nenusiardžius visko. Ties kuria vieta reikia baigti tempti trosą? Ar galima iš vietos pajudinti sankabos svirtelę, ar ties ta vieta, kai ji pajuda, jau pradeda tempti diskatoriaus plunksnas ir pradeda atkabinti diskatorių nuo disko ir tuo pačiu guolis pradeda gauti savo tikrąją apkrovą? Paprastoj sankaboj, kiek suprantu, yra taip, kad nepaspaudus tos svirties normaliai, guolis prie diskatoriaus net nesiliečia arba liečiasi labai lengvai. Šian čiupinėjau tikrą atvirkštinę Xantios sankabą ir joje guolis, atrodo, kartu su diskatorium (na, gal ir galima nuimti, bet padėtis natūraliai prikabinta), kas reiškia, kad jis sukasi pastoviai. Vadinasi ant įtemptos (bet dar nepajudintos) svirties jau turimas rimtas guolio darbas. O gal klystu? Gal ant štoko viduje stovi papildoma spyruoklė? Prieš dvi sav. nuėminėjom kito citroeno dėžę, tiesa ten paprasta sankaba, bet nesuspėjau normaliai visko išsiaiškinti. Bet ir tai labai gerai, nes prieš tai net nežinojau tikrojo sankabos veikimo ir kad kita disko pusė trinasi į smagratį. Žodžiu, kaip sureguliuoti Citroen Xantia trosu tempiamą atvirkštinę sankabą? ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Lap 01 2012, 08:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
i smagrati sankaba nesitrina!! |
Autorius: | Saulynas [ Lap 01 2012, 08:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
tadas1991 rašė: Matau, įsibėgėjo tema apie sankabą. Įkišiu savo trigrašį ne į temą su klausimu apie reguliavimą. Yra problema, kad nesimeta normaliai antras bėgis (reikia išmynus pedalą numesti motoro apsukas ir tik tada grūsti) ir tai prasidėjo buvusiam šeimininkui pakeitus originalų plastmasinį angalį savadarbiu metaliniu iš vamzdelio, nes anas vis lūžinėjo. Bandžiau šiandien tempti trosą, bet ne visai gaunas. Šiek tiek pasitempė, turėjo laisvės - įdėjau veržlę vietoj kelių plonų šaibų, nes jau baigės sriegis, bet norisi dar, nes jaučiu, kad tų kelių mm neužteks, reikia bent centimetriuko. Toliau jau pradeda judėt svirtelė. Nors pedalą galima dar kelti gana daug (koks skirtumas, kai reikalinga tik trumpam), bet trosas nejuda. Man atrodo, tas gali būti dėl per ilgo padaryto antgalio, kuris remiasi į kėbulo skylę ar pan, bet dar išsiaiškinsiu tai, nes nelabai gerai matosi nenusiardžius visko. Ties kuria vieta reikia baigti tempti trosą? Ar galima iš vietos pajudinti sankabos svirtelę, ar ties ta vieta, kai ji pajuda, jau pradeda tempti diskatoriaus plunksnas ir pradeda atkabinti diskatorių nuo disko ir tuo pačiu guolis pradeda gauti savo tikrąją apkrovą? Paprastoj sankaboj, kiek suprantu, yra taip, kad nepaspaudus tos svirties normaliai, guolis prie diskatoriaus net nesiliečia arba liečiasi labai lengvai. Šian čiupinėjau tikrą atvirkštinę Xantios sankabą ir joje guolis, atrodo, kartu su diskatorium (na, gal ir galima nuimti, bet padėtis natūraliai prikabinta), kas reiškia, kad jis sukasi pastoviai. Vadinasi ant įtemptos (bet dar nepajudintos) svirties jau turimas rimtas guolio darbas. O gal klystu? Gal ant štoko viduje stovi papildoma spyruoklė? Prieš dvi sav. nuėminėjom kito citroeno dėžę, tiesa ten paprasta sankaba, bet nesuspėjau normaliai visko išsiaiškinti. Bet ir tai labai gerai, nes prieš tai net nežinojau tikrojo sankabos veikimo ir kad kita disko pusė trinasi į smagratį. Žodžiu, kaip sureguliuoti Citroen Xantia trosu tempiamą atvirkštinę sankabą? ![]() Nieko doro tu ten nepribursi ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 01 2012, 14:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
Reguliuoti, žinau, kad išbandytas variantas. Bet aš planuoju išsiardyti ir normaliai išsiaiškinti, kaip pakelti dar pedalą, nes lyg ir turėtų jis pats leisti dar tai padaryti. Gal tą antgalį reik sutrumpint gerokai ar dar ką pachimičint nesudėtingai. Bus pedalas aukščiau, daugiau išsimins juk ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 01 2012, 14:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
Dominykas rašė: i smagrati sankaba nesitrina!! Ar Xanti'oj kažkas kitaip, gal papildomas metalo šmotas dedasi ant smagračio? ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Lap 01 2012, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
tadas1991 rašė: Reguliuoti, žinau, kad išbandytas variantas. Bet aš planuoju išsiardyti ir normaliai išsiaiškinti, kaip pakelti dar pedalą, nes lyg ir turėtų jis pats leisti dar tai padaryti. Gal tą antgalį reik sutrumpint gerokai ar dar ką pachimičint nesudėtingai. Bus pedalas aukščiau, daugiau išsimins juk ![]() ![]() Geriausiadet viska nauja ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 01 2012, 19:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
Bet kad va šiandien pabandžiau paprastai - pedalą pakėlus ranka, troso po kapotu pasidavė dar geras puscentrimetris, gal ir visas comas. Sureguliavus tada trosą pagal tai, turėtų būti jau žymiai geriau. Tik kad tą pedalą keliant vienoj vietoj yra toks kaip nedidelis strigtelėjimas ir jis truputį sulaiko pedalą. Todėl sureguliavus taip pakėlus pedalą lyg ir viskas gerai, bet trosas truputį ant įtampos, ne laisvas, nors svirtis ir savo vietoje. Patraukus stipriau už troso po kapotu arba pakėlus pedalą salone, atsilaisvina. Manau, tikrai galima kažką padaryti. Supraskit, kad tas ne man reikalinga (gali to bėgio ir visai nebūt), o žmogučiui, kuris dar teisių neturi ![]() |
Autorius: | auksinis [ Lap 16 2012, 13:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Greiciu dezes tepalo dapilimas |
Sveiki, Nebeatidaro senu paveikslėlių. O kaip keičiamas manualinės greičių dėžės tepalas? Ar reikalingi spec įrankiai? Žinau, kad kvaili klausimai, nepykit ![]() Automobilis 1999 Xantia 2,0HDI 80kW |
Puslapis 3 iš 4 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |