WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 23 2024, 05:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 15 2012, 12:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
virai rašė:
Vycius rašė:
Tai tau greitis nesireguliuoja visiskai?

su vienu ventiliatorium dirba visą laiką su kitu visai nedirba. noriu sužinoti kur turi būti štampa. Ant dviejų storų laidų ateina 12 V Tik nesakykit kad bėda spynelėje ten lidai atjungti nuo spynelės ir sujungti tarpusavyje

Pasikeisk tranzistorius, ten ju 2vnt yra...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 15 2012, 13:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
virai rašė:
Vycius rašė:
Tai tau greitis nesireguliuoja visiskai?

su vienu ventiliatorium dirba visą laiką su kitu visai nedirba. noriu sužinoti kur turi būti štampa. Ant dviejų storų laidų ateina 12 V Tik nesakykit kad bėda spynelėje ten lidai atjungti nuo spynelės ir sujungti tarpusavyje


Žmogus lyg ir lietuviškai rašo, bet bent jau aš nesuprantu, ką jis čia nori pasakyt. Kokiu dar "vienu" ir "kitu" ventiliatorium? Salono tik vienas ventiliatorius tėra. Ar čia apie aušinimo ventiliatorius kalbama?

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 15 2012, 18:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 24 2008, 15:05
Pranešimai: 8
Awriux rašė:
virai rašė:
Vycius rašė:
Tai tau greitis nesireguliuoja visiskai?

su vienu ventiliatorium dirba visą laiką su kitu visai nedirba. noriu sužinoti kur turi būti štampa. Ant dviejų storų laidų ateina 12 V Tik nesakykit kad bėda spynelėje ten lidai atjungti nuo spynelės ir sujungti tarpusavyje


Žmogus lyg ir lietuviškai rašo, bet bent jau aš nesuprantu, ką jis čia nori pasakyt. Kokiu dar "vienu" ir "kitu" ventiliatorium? Salono tik vienas ventiliatorius tėra. Ar čia apie aušinimo ventiliatorius kalbama?

Lietuviškai , man reikia elektros schemos, Citroen Xantia su kondicionierium,1997 m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 09:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Šiek tiek prikelsiu temą. Pas mane problema panaši kaip ir čia daug kas rašė, tik klausimas būtų kaip sutvarkyti :)
Žodžiu ventiliatorius gyvena savo gyvenimą. Kartais įjungiu jį aš ir jis pučia pvz ant max kokias 5 min, tada lėtėja, lėtėja ir kol visais sustoja. Tada po sakykim kažkiek laiko ar geresnės duobės vėl įsijungia ir vėl tas pats. Reguliuot eina pačiam, mažint ir didint, bet jis vistiek po kurio laiko užgesta. Kai užgesta, kartais padeda spyris iš kojos po bardačioku ir jis vėl sukas, tai gerai, tai lėtai, bet esmė, kad po kurio laiko vėl stoja. Nors imk ir :microvawe:
Gyvenu klaipėdoje, tai žinau, kad lis kažkada ir jo tikrai reikės. Vieną iš būdų padarysiu pats, tai valysiu kontaktus prie reguliavimo ir prie venteliatoriaus, bet įdomu būtų ir jei įmanoma su vaizdu, kaip įstatyi rėlę prie spynelės. Elektronikoj esu žalias, bet įdomu, tad nevengiu sužinot kažką. Nes kaip čia buvo kalbėta, tai ir pas mane, galinio lango šildymas neveikia.
Xantia X2 Break. 1998m. :)

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 09:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Neradau kaip redaguoti :D Bet pamiršau paminėt, kad dar kartais reaguoja ir į važiavimą. Sakykim nustatau pusti max greičiu ir stoviu ant laisvų apsukų, tai pučia gerai, bet kai tik pradeda važiuot atleidinėju sankabą jis taip prislobstą lyg į pirmą antrą padėtį. Jei išminu sankabą vėl pučia max.

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 10:10 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Mano Xantijoj tokia liga jau praeitas etapas. Isvalyk valdymo konsolej 3 mazus potenciometrus ir 1 ventiliatoriaus greicio reguliavimo sliauziklini perjungikli. Tik NEPURKSK WD-40. I mazus potenciometrus ilasink buitines alyvos po lasa, jei neturi tiks ir 10W40. Sliauziklini perjungikli sutepk solidolu. Paciam ventiliatoriui nelabai ka rasi, nebent profilaktiskai angliuku lizdus gali isvalyti ir asies ivores sutepti skysta alyva.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 13:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Kaip tie maži potenciometrai atrodo? :?:

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 14:24 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=42628 kazkas tokio. Ne toks, kaip nuorodoj, bet panasus.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 14:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Jie čia pačioje valdymo konsolėje yra ? Nes tą šliaužiklį tai radau ir nuvaliau, o daugiau ką valyt nelabai mačiau ten. Tai surinkau viską atgal. Ir dabar išsiardžiau patį ventiliatorių. Kaikurie kontaktai tikrai pažaliavę, tai juos valysiu, bet paskaitinėjau ir su AurisKo pakalbėjau, tai išsiardęs ventliatoriaus mechanizmą, radau, kad ir pas mane greičiausiai šepetėliai savo funkcijos jau nebelabai atlieka, nes sudrožti tai nehu....ai :) Tik klausimas, kokie būtent statos ar rasiu aš jų :/

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 14:49 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 30 2012, 20:23
Pranešimai: 167
Miestas: Ramygala
Kas del angliniu sepeteliu - nusiperki platesnius (nei negauni reikiamu ismatavimu) ir su dilde nusigalandi tiek, kiek reikia. Noriu pastebeti, kad ne labai greitai tie angliukai dyla. Pries 2 metus issiardes ventiliatoriu ir gi norejau keisti sepetelius, bet po ranka tinkamu neturejau. Surinkau viska atgal, uzsirasiau ismatavimus, bet.... pameciau lapeli :oops: Taip praejo 2 metai. Pries 2 ar 3 savaites ieskodamas kodel ventiliatorius sukasi pagal savo mistini logaritma, vel issiardziau ventiliatoriu. Ir ka gi - angliuku like principe tiek pat, kiek pries 2 metus.
P.s. pakaks tik sepeteliu lizdus gerai isvalyti, kad nestrigtu sepeteliai juose.

_________________
1993 Xantia 2.0 8v LPG :pop:
1998 Xantia 2.0 16v LPG (9,0/100 km) :pop:
2004 C8 2.2 16v LPG (11,0/100 km)
2006 C5 2.0 16v LPG (9,0/100 km)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 16:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Na, bet jei labai netolygiai sudilę. Vienas išvis trumpas, gal pora mm, o kitas išvis sudilęs taip istržai, kad dabar dyla tik milimetras vieno kražtuko. Nu vienu žodžiu, belekas :) Tai bandysiu juos keist, vistiek labai brangiai nekainuoja, o ir perlytuot nėra didelė dilema.

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 16:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Jūsų teismus. Lytuoklį laikau gal 4 kartą rankose :D Tai labai tikiuosi, kad neperkaitinau ko nors ir jis apskritai po šio remonto veiks :D:D Nors nuotraukoj ir su telefonu darytos, bet negalėjau nepasigirti :D Jūsų teismui ir priežastis kodėl nusprendžiau pakeisti :)

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 19:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Veikia! :) Nebeišsijunginėja, dirba pastoviai, tolygiai, gražiai :)

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 21:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Maladiec :appl:

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007