WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Išvirto galiniai ratai
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=13049
Puslapis 17

Autorius:  Karutis [ Lap 04 2007, 09:50 ]
Pranešimo tema:  Išvirto galiniai ratai

Sveiki, montuojant zemines padangas pastebejau kad vasarines galines padangos vos nenutarkuotos iki velu is vidines puses. Nuvaziuju daryti ratu suvedima o jie sako kad gale ratai isvirte ir suvedimas nesidaro, vaziuok pas citroen daktarus, tai pastaciau masinyte kieme ir laukiu kol svenes pasibaigs , nes gaila padangu nauju. Gal kas esat susidure su tokia problema? kas ten susidevi kad ratai isiskecia ir kiek tai gali kainuot?
Aciu is anksto

Autorius:  Haris [ Lap 04 2007, 09:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Galiniai ratai Xantia

Anksciau ar veliau taip nutinka visiems citroenams.
Nusibaige galiniu sakiu guoliai ir ratai isvirto.
Pasiieskok Citrodaktaru skiltyje, kas Kaune remontuoja (pvz.: dr. Alvydas, Mindaugas, ACS'asi ir t.t.) Kainuos apie 400Lt, tikslia suma pasakys meistrai.
Sekmes!

Autorius:  proffanas [ Lap 04 2007, 10:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Galiniai ratai Xantia

Karutis rašė:
pastebejau kad vasarines galines padangos vos nenutarkuotos iki velu is vidines puses.

Garantuotai subyrėję galinių svirčių guoliai.

Jei tas išvirtimas itin didelis, gali būti suėstos iš pačios svirtys (t.y. jas teks keisti); gali būti ir ašinio varžto išėstas galinis tiltas. Jei bus jau visa ši puokštė problemų, remontas gali pakainuoti ir 800-1000lt. Šiaip, kuo anksčiau pradėsi tvarkyti, tuo pigiau kainuos; nereiks kas sezoną padangas naujomis keisti, o ir galinė važiuoklė ims dirbti normaliai, o ne su traškesiais ir bildesiais kaip dabar.

Autorius:  Raimis.P [ Lap 04 2007, 21:34 ]
Pranešimo tema: 

Iskilo klausimukas beskaitant. Kaip patikrinti ar geri galiniu sakiu guoliai? Ar ratai neisvirte? Nes kiek supratau kuo anksciau pastebesi, tuo pigiau bus remontuoti.

Autorius:  Robertas-G [ Lap 04 2007, 21:38 ]
Pranešimo tema: 

i sita klausima man kazkada dave atsakyma Arunas/ACS: "ziurek is akies, jei issiskete - laikas taisyti" :D

Autorius:  Raimis.P [ Lap 04 2007, 21:40 ]
Pranešimo tema: 

Bet tai nera tikslu. Is akies dauguma masinu galiniai ratai issikete ir ypac tuscios masinos. kai pasikrauna pilnai atrodo normaliai...

Autorius:  Evil [ Lap 04 2007, 21:58 ]
Pranešimo tema: 

paprastai paprastos masinos issiskecia butent kai pakrauni. Citroenas neturetu. Geriausia ziureti iskelus i max auksti - jei vizualiai issiskete jau blogai. Tiksliai tai gali buti isvirtimas ~1,5 laipsnio, ne daugiau. O jei jau tiek, kad padangas eda - tai jau labai blogai.

Autorius:  proffanas [ Lap 05 2007, 03:57 ]
Pranešimo tema: 

Raimis.P rašė:
Iskilo klausimukas beskaitant. Kaip patikrinti ar geri galiniu sakiu guoliai? Ar ratai neisvirte? Nes kiek supratau kuo anksciau pastebesi, tuo pigiau bus remontuoti.

Pirmoj eilėj, vizualiai žiūri galinių ratų išvirtimą, pakėlęs į max. Gamintojo numatyto pusės laipsnio išvirtimo vizualiai nė nepastebėsi; jei jau matosi-gali kažką įtarti. Šioje stadijoje dar tik padilę guolių ritinėlių briaunos.
Vėliau besivartydami jau nebetaisyklingi ritinėliai pradeda ėsti guolio įmautę ir separatorių. Šioje stadijoje jau garantuotai matosi nedidelis ratų suvirtimas, matosi kiek netolygus padangos dilimas, o normal aukštyje spaudant mašinos galą, girdisi tylus girgždėjimas. Vėliau, kai galutinai sudyla guolio separatorius ir keli ritinėliai stoja "kantu" vienas kito atžvilgiu, tas girgždėjimas tampa nebe tyliu, o rėžiančiu ausį, ir pastebimai suprastėja galo amortizacija. Šioje stadijoje dar užtenka tik pakeisti guolius, prikraunant tepalo; jei riebokšliai nepažeisti, itin taupant (jų kaina iki 25lt/vnt), juos dar galima panaudoti ir senus.

Jei nieko nedaroma, toliau laisvi ritinėliai sudrasko riebokšlius, ir guolin patenka vanduo. Trintis padidėja daug kartų, greitai sudyla guolių įmautės, ir jos su ritinėliais įsiėda į svirtį. Ritinėliai tampa nebe ritinio, o elipsoido ar net artimos sferai formos. Amortizacijos lieka tik pavadinimas, o girgždėjimas tampa labiau rėžiančiu ausį, nei nekaltų našlaičių aimanos. Šioje stadijoje svirties keitimas nebeišvengiamas.

Nieko nedarant ir toliau, dėl pakankamos amortizacijos nebuvimo didelė dalis kelio nelygumų persiduoda jau nebe amortizatoriui, o ašiniam svirties varžtui, kuris, ypač jei buvo nepakankamai užveržtas, dėl pastovių smūgių ima ėsti tiltą; labiau išorinę jo pusę. Ratų išvirtimas jau viršija ir penkis laipsnius, padangos dilimo netolygumas pasiekia centimetrą. Nebeišvengiamas tilto keitimas arba kapitalinis remontas.

P.S. guolius labai sėkmingai užmuša važinėjimas su tuščiomis galinėmis sferomis, kaip ir pastoviai sunkiai prikrauta bagažinė, bet ir idealiomis sąlygomis (be 60ltr baliono ir 40kg subvuferio dėžės bagažinėje) jų resursas ne daugiau 100kkm. Įpusėjus antrai dilimo stadijai guoliai ir svirtis atrodo kaip nuotraukose. Čia C5 ir BX svirtys, bet esmės tai nekeičia: daugumos citrų svirtinės galinės pakabos konstrukciškai vienodos.
PaveikslėlisPaveikslėlis

Autorius:  Karutis [ Lap 07 2007, 08:41 ]
Pranešimo tema:  Sutvarke Kaune Sargenuose

aciu uz informacija, pas mane keleivio puses ratas buvo isvirtes 11 milimetru o vairuotojo 8 ( taip pasake uzdeja ratu suvedimo yranga), kadangi vilniuj nieko neprisiprasiau skubiai , o ziem padangu su minksta guma gaila, nuvaziavau i Kauna, pakeite guolius, atreguliavo auksti ir masina vel kaip nauja, kainavo viskas 530lt., suremontavo per kokias 2val.
Ir vaziavimas kitas ir masina kitaip atrodo :D o jau buvau isigandes kad teks paklot koki 1000lt, nes matesi akivaizdziai isvirtimas.

Aciu uz informacija.

Autorius:  scaniagt [ Gru 11 2007, 22:49 ]
Pranešimo tema: 

Xantia break sunku pakeisti guolius? Tokie pat guoliai, kaip kitų Xantijų? Nieko išpjauti nereikia, kaip XM?

Autorius:  proffanas [ Gru 17 2007, 23:11 ]
Pranešimo tema: 

Bemaž tas pats, kaip ir XM Break. Guoliai-tokie patys, tik berods dvigubai didesnis reguliavimo tarpelis, ir šakė-špižinė, o ne silumininė.

Autorius:  scaniagt [ Gru 20 2007, 22:21 ]
Pranešimo tema: 

XM Break paprastai svirtys neišsitraukia, reikia arba išpjauti tiltą, arba nuardyti cilindro gumą. Ech, BX mašina! Viskas ardoma ore :) Dėl fotoreportažo, jei jau teks ardyti, tai nebent mobiliu kiek papliauškinsiu.
Tarp kitko, tai guolius reguliuoju senoviniu būdu - surenku sausas svirtis, suveržiu tarp ,,šaibų'' ir pirštais sukdamas tikrinu guolių įvaržą. Iki šiol pavykdavo be problemų :)

Autorius:  proffanas [ Gru 22 2007, 21:34 ]
Pranešimo tema: 

Ne į temą jau, bet XM Break galinė svirtis išsiima per 15min; be jokių pjaustymų. Aišku, užpuvusių varžtų ir štucerių atveju, šis laikas gali prailgti ir ligi poros val. Bet nieko pjaustyti ar smaukyti tikrai nereikia.

Nuorodą į XM svirčių guolių keitimo procedūrą su nuotraukomis (analogiška ir Xantijoms) jau seniai davė deimantukas "Naudingose nuorodose"; respect už tai jajam.

Inete radau dar nuotraukėlę temon; kad būtų aiškiau, kas toje svirtyje vyksta (gavusių vandens ir sudrožtų separatorių atvejis, esant bemaž sveikiems ritinėliams; t.y. nesandarus riebokšlis).
Paveikslėlis

Autorius:  Raimis.P [ Vas 17 2008, 19:23 ]
Pranešimo tema: 

Gal kas zino tiksliai svirciu guoliu SKF firmos marke Xantia Brake 1999metu?

Autorius:  m_m [ Vas 22 2008, 21:31 ]
Pranešimo tema: 

Ar reikia keiciant tuos guolius nuimti galini tilta? Xantijai paprastai, ir kokios mazdaug tu guoliu kainos. Dekingas uz atsakymus

Puslapis 17 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/