WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 21:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Slėgis padangose
StandartinėParašytas: Lap 02 2004, 13:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 22:04
Pranešimai: 100
Miestas: Vilnius
Normalus slegis Xantia r14 175/70 padangos - 2,3 priekyje ir 2,1 gale.
O koks turi but slegis r15 205/50 padanguose?

Girdejau kad didesnis bet kiek? Ant padangu buna uzrasytas max slegis - bet max tai nera normalus?

pakomentuokit.

_________________
09 Citroen C5 2,0 Hdi exclusive
99 Citroen Xantia 2,0 HDi break exclusive (ex)
93 Citroen Xantia 1,8i - gražiausia GM 2004 citrina (ex)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 02 2004, 15:29 
na pas mus r15 195/85 tai puciame priekines iki 2.5 o galines iki 2.3


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 03 2004, 09:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Kiek teko susidurt visur raso ta pati priekiui 2.2, galui 1.9 ir nesvarbu kokia auto. Tik vat darbiniam uzkrautam daugiau turi but. O nuo padangu ismieru nepriklauso bent jau mano praktikoje, aisku jei tai ne RF ar C .

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 03 2004, 10:52 
Xantia 1993-02
Rim size Tyre size Model Front bar(psi) Rear bar(psi)
5,5x14 175/70 R 14 H/T 2,3 (33) 2,1 (30)
5,5x14 185/65 R 14 H 2,3 (33) 2,1 (30)
6x15 195/55 R 15 H/V 2,4 (34) 2,2 (31)
6x15 205/55 R 15 V 2,3 (33) 2,1 (30)
6x15 205/55 R 15 87V 2,3 (33) 2,1 (30)

Xantia Estate 1995-02
Rim size Tyre size Model Front bar(psi) Rear bar(psi)
5,5x15 185/65 R 15 2,3 (33) 2,1 (30)
6x15 185/65 R 15 2,3 (33) 2,1 (30)
1,9D Turbo 2,4 (34) 2,2 (31)
6x15 205/60 R 15 2,4 (34) 2,2 (31)

Na ne lentele bet gal suprasit :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 16 2004, 21:02 
Vytis rašė:
Ai kokie tie palyginimai saunus 8)

O tos masinos:
A80'80, Golf II'86, Primera universalas'93.

Pirmuju manualai jau neissilaike, o va japoskes tai galesiu tiksliai pacituoti, jei kam idomu, bet esme prieky 2.1, gale 2.3.


pvz. japoshkes tai beveik visos priekiu varomos, reishkias nera nei diferencialio, nei dar kokio sh, tai nesuprantu tolko, kam pusti prieki mazhiau nei gala, kai tuo tarpu priekyje yra toks irenginys - gal teko girdet - vuriklius :)

Vyti, davai pavaryk info kokiom ten japsahkem puchiasi taip kaip tu sakai

respecta


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 18 2004, 08:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Niu tai va manualus skaityti visada naudinga :wink:

Primera'93:
Prieky: 2.2
Gale: 2.6
Visiems tinkamiems padangu dydziams, visiems pakrovimo lygmenims.

Mondeo'93:
1-3 keleiviai:
Prieky: 2.1
Gale: 2.1

>3 keleiviai
Prieky: 2.4
Gale: 2.8
Visiems tinkamiems padangu dydziams.

Bet aisku pries ekspertu nuomones tai tie manualai beverciai :)

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 18 2004, 09:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Vyti, o tu ne Breakus ziuri? Jiems taip tai, pilnai krautiems svoris didesnis.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 18 2004, 13:25 
Vytis rašė:
Primera tai break'as.
o mondeo tai ne - Limousine.

Bet idomiausia, kad xantiai tai nesvarbu break ar berline, pilnas krovimas ar ne - prieky daugiau puciasi uz gala.

Nurasysim i hidropakabos "ypatumus" :?


jei Primera breakas tai normalu kad gale daugiau, nes nesha daugiau ir realaus ir potencialaus svorio.

Kadangi Monedo sedanas, tai pagal jo padangu priputimo lygi, galima butu spresti, kad jo svoris idealiai paskirstytas, tipo 50/50 - ko ash nelabai tikiuosi ish Fordo
Bendrai su Mondeo kox tai bajeris, tipo jei 1 keleivis gale tai vienodai puti, o jei pora kamynkiu dar i gala iseda, tai ka leki i degaline dasipust galiniu ratu ? :)

O shiaip logishka butu manyti, kad visos mashinos, kuriose ant priekio yra daugiau realaus ir potencialaus svorio bus prieki puchiama daugiau. Kadangi dauguma auto su varikliu priekyje - tai citroenas tikrai neturi jokiu pakabos ipatumu shioje sferoje


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 19 2004, 15:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Vo tame ir kampas, kad gamintojas noretu, kad vairuotojas pasisodines bendradarbiu pilna auto vaziuodamas pietauti uzsuktu i degaline pasipusti padangas, o grizdamas namo jau vienas slegi nuleistu :)

Realiai tai imi vidurki, ir puti Mondeo atveju i prieki 2.2, i gala 2.4-2.5, apie ka as ir kalbu nuo pat savaites pradzios :) O pas Citrusus nera ka vidurkinti - jiems visiems i prieki puciasi daugiau, net ir breakams.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 20 2004, 00:03 
beje dedu galva, kad pvz. pas RWD galas turbut puchiasi kiek ir priekis nes gi kardanas, reduktorius, pusashiai...


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007