WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

keistas trakstelejimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=24457
Puslapis 22

Autorius:  Saulynas [ Bal 06 2016, 14:35 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

Vilimantas rašė:
Saulius rašė:
Įeina tik guoliai, ir nauji varžtai pagal taisykles turėtų dėtis, tie kurie apačioje amortizatorių prispaudžia, nebent lupsi lauk amortizatoriaus stovą su visa stebule atjungęs granatą.
Reikės spyruoklių suspaudėjų. Keičiausi aš praėjusią vasarą lužusią spyruoklę, tai su tuo suspaudimu tokie niuansai, kad gerų suspaudėjų reik. Aš trumpokus turėjau teko perdedinėti suspaudimo ir atleidimo eigoje, tai neypač malonus jausmas jaust kaip tą spyruoklė nuo įtampos akmeniu virsta :). Antros pusės spyruoklę nuvežiau pirmam pasitaikiusiam servisui ir pakeitė gal už 17 eurų.

Aš galvojau suspausiu spyruoklę (turiu kažkokius suspaudėjus, reiks dar patikrint ar tikrai geri) tada pasikelsiu mašiną, atleisiu amortizatorių su guoliais iš viršaus ir turėtų ten tie guoliai prakrist kaip suprantu :)
Beje, o pačios atramos nereikia keisti? Man kažkodėl patikros lape užrašė, kad guolius ir dar atskirai atramos keitimas :?:

Kiek atsimenu eina komplekte guoliai su atrama ,o suspaudėjų tikrai reikia ilgų ir gerų ,nes xsaros spyruoklė neturi daug vijų ,tai normaliai suspausti yr kas veikt

Autorius:  tadas1991 [ Bal 06 2016, 14:43 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

Atramines gumas apžiūrėk ir gal bus dar geros.
Būtų senoviškas, kur keičiasi tik gumos, o lėkštutės eina atskirai, tai ten tos gumos po kelis eurus, keičiu visada, o pas ZX ir Xsara yra bendras gumos/metalo liejinys, kur jau mažiau pigu.
Nors irgi ne koZmosas, SKF komplektą guolių ir atraminių gumų abiem pusėm už 40eur galima nukalti, kai vien guoliai po pitaką už vieną, taip pat SKF. Nu tai gaunas atramos po 15euriukų.
Žiūrėk, mąstyk, ar reikia, nes jei dar geri, tai originalai būna dirba dar geriau už naujas, kad ir gerų gamintojų. IR, aišku, daug smagiau montuot į naujas atramas, nes jei Lietuvoj ilgiau pavažinėta, tai tuos guolius iš lėkštučių reikia išdaužyti tiesiog, o paskui rūdis gerai iššveisti, užbitumuoti viską ir t.t.

Autorius:  Vilimantas [ Bal 09 2016, 20:12 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

Na ką gi, pasikeičiau šiandien atraminius guolius. :mrgreen: Teko pavargti ir improvizuoti su amortizatoriaus suspaudimu ir pan. Anyway. Guoliai buvo sandarūs, bet visiškai užrudyję (pridedu foto).http://postimg.org/image/dy3z7sd9j/ Ta prasme jeigu naujas kaip per ledą sukiojasi, tai senas, ten iš visų jėgų sukant, vos vos juda. Pasikeičiau, susirinkau, bet, tačiau deje, toliau stuksi lėtai važiuojant... :bum: Nors kai tikrino pakabą, sakė problema atraminiuose guoliuose... Pliusą matau tik tą, kad pagal guolių būklę ar taip ar taip, buvo laikas keisti ir pasikeitus vairas šiek tiek lengviau sukasi. Tai va reziume - sailentblokai keisti, stabilizatoriaus traukes taip pat, atraminiai guoliai irgi, granatos irgi. Dabar tas stuksėjimas pasikeitė, stuksi tik važiuojant lėtai, darant posūkį per duobę. Ir beveik garantuoju, kad tai vyksta kairėje pusėje. Beieškodamas internete tokios problemos aprašymo, radau žmogų, kuris puikiai apibūdina mano problemą: "prieky pakaboj stuksi. Bet kazkaip keistai: pravaziuok uzsimirses ir nepristabdes pro gulinti menta, ar vaziuok iki 20 km/h grindiniu - neisgirsi ne garso. Issukinek letai i gatve nuo kokio nors nuvaziavimo, ar pravaziuok pirmu bėgiu sukdamas, pro nekaltai atrodanti kanalizacijos sulini - stuksi"
Tai va. Dabar galvoju apie vairo traukių antgalius? Jie keisti prieš keturis metus. (tik nežinau, kodėl darant patikrą nieko nematė) Vairo kolonėlę atmetu, nes garsas sklinda iš kairės pusės ir atrodo labai toks "pakabinis". :roll:

Autorius:  Saulynas [ Bal 09 2016, 20:49 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

Vilimantas rašė:
Na ką gi, pasikeičiau šiandien atraminius guolius. :mrgreen: Teko pavargti ir improvizuoti su amortizatoriaus suspaudimu ir pan. Anyway. Guoliai buvo sandarūs, bet visiškai užrudyję (pridedu foto).http://postimg.org/image/dy3z7sd9j/ Ta prasme jeigu naujas kaip per ledą sukiojasi, tai senas, ten iš visų jėgų sukant, vos vos juda. Pasikeičiau, susirinkau, bet, tačiau deje, toliau stuksi lėtai važiuojant... :bum: Nors kai tikrino pakabą, sakė problema atraminiuose guoliuose... Pliusą matau tik tą, kad pagal guolių būklę ar taip ar taip, buvo laikas keisti ir pasikeitus vairas šiek tiek lengviau sukasi. Tai va reziume - sailentblokai keisti, stabilizatoriaus traukes taip pat, atraminiai guoliai irgi, granatos irgi. Dabar tas stuksėjimas pasikeitė, stuksi tik važiuojant lėtai, darant posūkį per duobę. Ir beveik garantuoju, kad tai vyksta kairėje pusėje. Beieškodamas internete tokios problemos aprašymo, radau žmogų, kuris puikiai apibūdina mano problemą: "prieky pakaboj stuksi. Bet kazkaip keistai: pravaziuok uzsimirses ir nepristabdes pro gulinti menta, ar vaziuok iki 20 km/h grindiniu - neisgirsi ne garso. Issukinek letai i gatve nuo kokio nors nuvaziavimo, ar pravaziuok pirmu bėgiu sukdamas, pro nekaltai atrodanti kanalizacijos sulini - stuksi"
Tai va. Dabar galvoju apie vairo traukių antgalius? Jie keisti prieš keturis metus. (tik nežinau, kodėl darant patikrą nieko nematė) Vairo kolonėlę atmetu, nes garsas sklinda iš kairės pusės ir atrodo labai toks "pakabinis". :roll:

Kolonėlės traukės abuoliuko neatmesk :wink:

Autorius:  Vilimantas [ Bal 09 2016, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

saulynas rašė:
Vilimantas rašė:
Na ką gi, pasikeičiau šiandien atraminius guolius. :mrgreen: Teko pavargti ir improvizuoti su amortizatoriaus suspaudimu ir pan. Anyway. Guoliai buvo sandarūs, bet visiškai užrudyję (pridedu foto).http://postimg.org/image/dy3z7sd9j/ Ta prasme jeigu naujas kaip per ledą sukiojasi, tai senas, ten iš visų jėgų sukant, vos vos juda. Pasikeičiau, susirinkau, bet, tačiau deje, toliau stuksi lėtai važiuojant... :bum: Nors kai tikrino pakabą, sakė problema atraminiuose guoliuose... Pliusą matau tik tą, kad pagal guolių būklę ar taip ar taip, buvo laikas keisti ir pasikeitus vairas šiek tiek lengviau sukasi. Tai va reziume - sailentblokai keisti, stabilizatoriaus traukes taip pat, atraminiai guoliai irgi, granatos irgi. Dabar tas stuksėjimas pasikeitė, stuksi tik važiuojant lėtai, darant posūkį per duobę. Ir beveik garantuoju, kad tai vyksta kairėje pusėje. Beieškodamas internete tokios problemos aprašymo, radau žmogų, kuris puikiai apibūdina mano problemą: "prieky pakaboj stuksi. Bet kazkaip keistai: pravaziuok uzsimirses ir nepristabdes pro gulinti menta, ar vaziuok iki 20 km/h grindiniu - neisgirsi ne garso. Issukinek letai i gatve nuo kokio nors nuvaziavimo, ar pravaziuok pirmu bėgiu sukdamas, pro nekaltai atrodanti kanalizacijos sulini - stuksi"
Tai va. Dabar galvoju apie vairo traukių antgalius? Jie keisti prieš keturis metus. (tik nežinau, kodėl darant patikrą nieko nematė) Vairo kolonėlę atmetu, nes garsas sklinda iš kairės pusės ir atrodo labai toks "pakabinis". :roll:

Kolonėlės traukės abuoliuko neatmesk :wink:

Galimas variantas :!: Bandysiu ryt tai patikrinti...

Autorius:  tadas1991 [ Bal 10 2016, 14:47 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

Pati kolonėlė gali būti, įvorė arba pusmėnulis. O kolonėlės klibėjimo neranda niekada, bent negirdėjau, kad nors vienam būtų radę.

Autorius:  Saulynas [ Bal 10 2016, 16:07 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

tadas1991 rašė:
Pati kolonėlė gali būti, įvorė arba pusmėnulis. O kolonėlės klibėjimo neranda niekada, bent negirdėjau, kad nors vienam būtų radę.

Negirdėjau ir aš ,ot tikrintojai :?

Autorius:  Vilimantas [ Bir 13 2016, 14:40 ]
Pranešimo tema:  Re: keistas trakstelejimas

Biški "update" padarysiu. :) :) Tai va, mašina buvau apardęs, patikrinau vairo traukes, nu sukiok jas kaip nori, tampyk, kratyk, jokio ten laisvumo nėra. Bet vairo traukių antgaliai pasirodė, gal jau ant ribos, tad antgaliukus pasikeičiau, padarė važiuoklės suvedimą. Tačiau vis tiek stuksi ir nors tu ką. Dabar į galvą atėjo mintis, pasikeisti stabilizatoriaus gumas... Ryt žadu tai padaryti. Keli žmonės patarė - sako pigi smulkmena, bet dažnai tai būna neaiškių bildėjimų priežastis ir autoservisai to niekad nemato.
Po mašina dar nebuvau lindęs žiūrėt, bet kaip ten priėjimas prie tų gumų Xsaroje? Šitame forume, kažkas rašė, kad autoservisas picasui pasakė, kad keičiasi guma su visu stabilizatoriaus vamzdžiu? :| Kas čia per biesas, daugumoje auto, kiek mačiau fotkėse, tos gumos labai lengvai dviem varžtais atsisuka ir nusimauna, ar čia PSA kitaip sugalvojo padaryt? :?:

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/