WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 13 2024, 07:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Kov 18 2013, 18:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
zinau pats is savo patirties. bet visi savi, nera kam vairo perkelia per danti. (pas mane be jokiu airbagu vairas)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Kov 18 2013, 23:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Kazkas ne taip suprato matau, as tik sakiau, kad nejudinsi koloneles-nereikes daryt suvedimo. o kad vairas galimai kreivai stoves tai galima kaip sake, ji pati perstatyt jau paskuj. Esme posto ta, kad jeigu reikia perrinkti reduktoriu,juk nera butina isimineti visos koloneles

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 14:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
as savoka suvedimas suprantu taip kad paleidus tiesiai vaira is ranku, masina vaziuoja tiesiai. i tai ieina tiesus vairas (kuri jus judinsit) ir antgaliai (nejudinsit).

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 15:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
...taip kad paleidus tiesiai vaira is ranku, masina vaziuoja tiesiai. i tai ieina tiesus vairas (kuri jus judinsit)....

Čia, Dominykai, žinok, citroligos požymiai :doom: Kai turi vairą, kurio visa masė vienam gale (vienšpikis), tikrai traukia vien nuo vairo masės, ypač, kai yra stiprintuvas. O dvišpikiai, trišpikiai vairai ne taip jaučiasi.
Su tokiu http://www.holden.co.uk/productImageslT ... 90.052.jpg išvis jokio skirtumo nesijaustų.

Beje, kas čia rašė apie vairo perkėlimą. Vairą perkelt visada galima, tik reikia žiūrėt, kad šlicai nebūtų per stambūs, būna, kad neina pataikyt :) Man rimtai taip buvo su BX, tai bičas suvedime dar kartą taisė antgalius po vairo perkėlimo.
Šiaip tas vairo tiesumas keliais laipsniais tai buvo nebuvo, ypač kai važiuoju su senaisiais bolidais. Bile labai į šoną netemptų, o jei šiek tiek vairą prilaikyt reikia - irgi nesiparinu. Tuo man ir žavios senosios mašinos, kad ten išsprendus visas problemas pasidaro nebe taip įdomu vairuot :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Kov 19 2013, 15:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
man labai neidomu kai pasidejus rankas ant vairo is sonu tam 1 spikiui reikia persikrept kad tiesiai vaziuot.
bet seip fantastika toks vairiukas (y)
nenukrypstam nuo temos.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 20 2013, 12:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 13 2012, 13:44
Pranešimai: 132
Miestas: Klaipėda
Sveiki. Jei jaučiasi toks laisvumas vaire, važiuojant tiesiu keliu, šiek tiek galima judinti vairą į abi puses, tačiau automobilis nelabai reaguoja.

Tai kokia čia problema? :)

_________________
Citroen Xantia 2.0i 8v 1994 m. (EX)
Citroen Xantia 1.8i 16v 1998m. (EX)
Peugeot 605 2.1TD 12v 1997-1998m. (Dokumentuose 2000m. :D)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 20 2013, 18:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
kryzme,traukes,antgaliai.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 20 2013, 20:06 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
insain rašė:
Sveiki. Jei jaučiasi toks laisvumas vaire, važiuojant tiesiu keliu, šiek tiek galima judinti vairą į abi puses, tačiau automobilis nelabai reaguoja.

Tai kokia čia problema? :)

didele tikimybe kryzhmes. vienam peu peu keiciau kolonele stai kryzhmes ten nebebuvo :) buvo tik vardas, laiku kaip sakoma kolonele keiciau ir pamaciau. atsukus kryzhme ta ir nurkito pasidalinusi i 2 dalis :) laikesi tik ant rudzhiu.

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 21:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2013, 20:03
Pranešimai: 75
Padėkit diagnozuoti. Pasikeitus ratus nuo žieminių ant vasarinių, labai išryškėjo vienas momentas. Vairas, stovėdamas ties viduriu yra labai sunkus, praktiškai nesijaučia, kad būtų vairo stiprintuvas. Pasukus į bet kurią pusę, t.y. kairę ar dešinę jis žymiai "palengvėja", tačiau vėl ištiesinus ratus pasidaro "sunkus". Kryžmė ?
Tiek žieminiai, tiek vasariniai ratai vienodo pločio, tik žieminiai buvo R15, o vasariniai R16. Bet spėju tai įtakos neturėtų turėti :roll:
Dar pamaniau HA galbūt, nes pastovėjus mašinai kartais pasėda šiek tiek galas. Šaltą užvedus visada galas pradžiai sėda, tada keliasi, nors priekis praktiškai nepakinta. Kai užvedinėju šiltą, tada tik užvedus suklumpa priekis kokius 3-5cm, tačiau galas lieka vietoje.
P.S. Xantia II HDI
Patarkit :)

_________________
Ex Xantia HDI
Now C8 2,2HDI exclusive mamytei
Man Lancia Zeta 2JTD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 00:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Gali būti ir kryžmė, bet tuomet jaustųsi tas sunkumas ne vien ištiesinus ratus, o ir apsukus vairą ratu į tą pačią vietą, arba net kas pusę ar kas ketvirtį pasukimo (nebepamenu, o naktį tingiu logiškai galvot). Lygiai tas pats būtų ir stringant kolonėlės vožtuvui, pasukus vairą per vieną apsisukimą būtų tas pats.
Jei tikrai tik ištiesinus ratus, reikia ieškoti problemų kolonėlės mechaninėje dalyje, arba net važiuoklėje. Žodžiu visur, kur priklausomybė yra nuo ratų pasukimo kampo, nes kryžmė, vairo guolis, vožtuvas - viskas tas dirba pagal sinusoidės grafiką.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 06:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
sukit vaira letai delnu uzkurtai masinai vietoje. jajgu strigimas kartojasi periodiskai-kryzme. neatmeskim galimybes kad ivaziavot i duobe ir sulenket liniuote.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 18:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2013, 20:03
Pranešimai: 75
Vadinas remontas buvo toks: užvažiavau ant duobės, palindau po mašinėle, žiūriu labai aprūdijusi kryžmė. Pasiėmiau WD40 ir iš apačios kiek pasiekiau pripurškiau, kad net pradėjo bėgti nuo tos kryžmės. Pasukinėjus vairą vietoje, labai greitai jis "atsigavo" ir dabar sukasi vėl labai lengvai. Spėju žiemą, kol buvo šlapia, kažkiek "tepėsi" vandeniu ta vieta, dabar išdžiuvus pradėjo strigti, už tai ir kaip ir sutapo su ratų pasikeitimu.
Reiktų kažkokio rimtesnio purškalo tai vietai apdirbti, tik va kažin kas padėtų ilgesniam laikui užkoncervuoti tą vietą normaliai ?
Keisti kryžmę ten reikaliukų būtų :), priėjimas tai nekoks :lol:

_________________
Ex Xantia HDI
Now C8 2,2HDI exclusive mamytei
Man Lancia Zeta 2JTD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 18:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
sveikinu papurskus WD. beje, jajgu jau strigo ir nebestringa tai jai nedaug beliko. pakeist kryzme ten reikaliuku labai mazai-atsukt 2 varztus...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 19:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2013, 20:03
Pranešimai: 75
Dominykas rašė:
sveikinu papurskus WD. beje, jajgu jau strigo ir nebestringa tai jai nedaug beliko. pakeist kryzme ten reikaliuku labai mazai-atsukt 2 varztus...

Gali būti....
kita vertus kodėl kryžmei turėtu būti pabaiga, jei ji praktiškai neturi juntamo laisvumo ? Netgi nedaug judinant baronką ratai reaguoja į judesius, tai logiškai mąstant jei jau kryžmė turėtu laisvumo, tai jai neturėtu būti xaraxiri ?
Va priėjimas prie tų varžčiukų ne pats geriausias :lol:
Dar žiemą priekyje įlindo bildesiukas ir daba važiuojant per duobes pabilda, tai radau laisvesnę stabilizatoriaus traukutę, spėju iš ten ir bus tas bildesiukas :?:

_________________
Ex Xantia HDI
Now C8 2,2HDI exclusive mamytei
Man Lancia Zeta 2JTD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Del vairo koloneles
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 20:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
powermotors rašė:
Vadinas remontas buvo toks: užvažiavau ant duobės, palindau po mašinėle, žiūriu labai aprūdijusi kryžmė. Pasiėmiau WD40 ir iš apačios kiek pasiekiau pripurškiau, kad net pradėjo bėgti nuo tos kryžmės. Pasukinėjus vairą vietoje, labai greitai jis "atsigavo" ir dabar sukasi vėl labai lengvai. Spėju žiemą, kol buvo šlapia, kažkiek "tepėsi" vandeniu ta vieta, dabar išdžiuvus pradėjo strigti, už tai ir kaip ir sutapo su ratų pasikeitimu.
Reiktų kažkokio rimtesnio purškalo tai vietai apdirbti, tik va kažin kas padėtų ilgesniam laikui užkoncervuoti tą vietą normaliai ?
Keisti kryžmę ten reikaliukų būtų :), priėjimas tai nekoks :lol:

Sveikinu ir aš jeigu normaliai papurškei ir pateko ant koloneles reduktoriaus -ruoškis salnika keist :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007