WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Paprasta Xantia - TurboD Break 1997
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=28768
Puslapis 111

Autorius:  tadas1991 [ Gru 18 2012, 18:42 ]
Pranešimo tema:  Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Sveiki, čia klausiu įvairių klausimų apie Xantios remontą arba nuomonių bei dalinsiuos savo patirtimi ir reikalais apie tą patį, eksploatacijos patirtimis...

Taigi,

Jei įjungus šilto oro pūtimą, pirmomis minutėmis salone labai stipriai jaučiamas antifrizo kvapas, nors stiklas nerasoja, nusitraukia normaliai, garų ir kitų Š nėra (kaip būna visai kiauru pečiuku), ar jau pradėti galvoti apie pečkos keitimą?

Gale šlapia viena hidrocilindro sfera. Pabandžiau ranka paveržti, nesiveržia - laikas bus pasikeisti tarpinę?

Pūtikas su kondicionierium ir auto padėtimi, matyt ta vadinama mechaninė klima? Esmė, kad tas pūtimas turėtų būti tolygiai stiprėjantis ar mažėjantis, o turi gal maždaug tris padėtis (nepučia, pučia stipriai, pučia labai stipriai). Bus pabėgę tranzai? Kur jų Xantijoj ieškot?

Labai šlapiuoja variklis. Tą spręsiu vėliau, bet tik noriu pasiklausti, kas nusimato. Dangtelio tarpinė tikrai kiaura, bet per ją tiek neišbėgtų. Atrodo, šlapia ir ties pavarų dėže. Sankabą manau vistiek keisiu, salnyką permest vaikų darbas, tik dabar klausimas, ar šis ar šis variklis (1.9TD XUD9TE) turi tas legendines vėliavėles?

Mašina be HA, bet turi po tris sferas tiltui ir sėda tik ribotą kiekį, pasui sustoja. Matyt, su antisinku ir reikia truputį dapildyti sferytes ar pavalyti vožtuvus, kad nebesėstų visai. Tai klausimas, ar automobilis su antisinku turi nereaguoti į aukščio rankenėlė sukinėjimą užgesintu varikliu?

Radau visiškai mirusį priekinį dešinės pusės šakės sailentą. Kokiu pakeisti grįžus, kad laikytų ? (girdėjau, kad Xantijoms tai panaši bėda, kaip ir su stabilniko traukėmis)

Po galine sėdyne ne tai, kad drėgna, bet tiesiog balos, sėdynės pelyja. Išsemiu po puslitrį litrą vandens. Jau kaupiasi ir po kojomis (tik gale). Mašina nėra labai surudijusi, nenoriu, kad tai atsitiktų. Gal kas turit kokių minčių? Galima ieškoti pačiam per visur, bet viską ardytis labai ilga procedūra.
Liuko nėra, tik bėgiai ant stogo ragams.

Autorius:  Kostas [ Gru 18 2012, 19:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Užgesintam varikliui esant nereaguoja į rankenėlės judinimą, jei užgesinta ne prieš penkias minutes.
Sailentai nėra Xantijų bėda. Mana jau beveik šimtą nuvažiavo su komplektu - jokių išdilimų. Svarbus tik vienas niuansas - reik dėt originalius. O jie kainuoja... :)

Autorius:  Dominykas [ Gru 18 2012, 19:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

ir reik moketet sudet ;) xantia tai ne xm ar bx :D ventiliatoriaus tranzai keleiviui po kojom (ten jau matysi). o del vandens salione tai gal dureliu gumos kiauros???bagazines guma???

Autorius:  Vycius [ Gru 18 2012, 20:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

1. Del peciaus.....pas mane tas pats,kvapa kazkoki jausdavau,bet nezinau ar del to paskui pakeiciau peciuka,bet tai nera geras pozymis.

2.Nusuk sfera ir pasikeisk manzeta.

3.Del tranzu abejoju....pas mane niekad tolygiai nemazejo ir nestiprejo,staigiai pasikeisdavo putimo greitis,ju mazdaug 3,manau bedu sitoj vietoj neturi.

4. Mano rankenele niekad neregavo uzgesintam varikliui. Su activa jau kitaip,smagu ir uzgesinus varikli :mrgreen:

5.Sailentu vaziuok i ACS, jie turi geru,susiderink ir nusipirk,vienetas apie 80lt kainuos ir reikia nepamirst kad pagrindinis dalykas yra teisingas idejimas :!: kitu atveju isplys greit....as pakeites sailentu da*****... Beje paminek kuris mires,didysis ar mazasis....su mazuoju jokiu ten ziniu nereikia.

6. Mano zaliukej irgi dregdavo po sedyne galine,neieskojau,nutariau patikrint citroeno korozija,kolkas jokiu blogybiu toj vietoj nesimato :mrgreen:

Autorius:  Dominykas [ Gru 18 2012, 20:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

zinojimas nesibaigia tuo kad reikia zinot kaip didijy idet ;) ir sake nebetkaip isimsi kaip bx ar xm...

Autorius:  Vycius [ Gru 18 2012, 21:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

pakeiciau savo zaliajai pats,laiko jau kazkur 3 menesiai,ziuresim kiek atlaikys....bet idetas sudas.....

Autorius:  tadas1991 [ Gru 18 2012, 21:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Išsiaiškinsiu, nesijaudinkite, kaip ten išimt ir sudėt, juk galvą turiu, internetą ir manualus irgi :)
Žinau, kaip citroenui reikia užveržti sailentus, o jei sudrošiu - bus pačio patirtis, klaida ir detalės kaina.
Išsibaladojęs priekinis sailenblokas. Tas kur be kronšteinų, paprasto senovinio stiliaus. Bet įtariu, kad taip važiuojant nemažai kilometrų gali išplyšti ir galinis, nes ratas gan nemažai laisvumo turi ir bilda.

Vadinasi, Sasic'ai po dvacoką netinka?
Dėti būtinai originalą ar galimi nukrypimai prie kitokių prekinių ženklų?

Trys mėnesiai... Nežinau, kaip čia taip yra, bet mano BXo TD sailentai nekeisti bent jau nuo 2002ųjų. Nuo to laiko jis beveik tris metus stovėjo, bet vistiek tai 6-7metai kasdienio darbo. Su šarnyrais lygiai tas pats, pakeičiau tik profilaktiškai, nes turėjau originalus naujus, o anie jau laisvai sukosi, nors ir neklibėjo. Vairo traukių antgaliai, stabliniko traukės buvo ledinės, vieną vairo traukę dar pasikeičiau... Va tokia mano nuomonė apie Citrovažiuokles.

Autorius:  Vycius [ Gru 18 2012, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Sasicas slamstas....mindaugas man parekomendavo varyt i ACS sailentu nes jie ten sau atsirinke kazkokius ir zino kurie laiko....

Autorius:  Saulynas [ Gru 18 2012, 21:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Vycius rašė:
Sasicas slamstas....mindaugas man parekomendavo varyt i ACS sailentu nes jie ten sau atsirinke kazkokius ir zino kurie laiko....

Amžino nieko nera,o nuo mokejimo idet tikrai daug kas priklauso,pirmieji ir man nelabai pavyko :( ,tik 25 t. km atlaike :?

Autorius:  tadas1991 [ Sau 08 2013, 02:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Kitas klausimas - ties tam tikromis apsukomis, tiksliau diapazone ir gan nemažam vibruoja gazo pedalas. Pvz, penktu bėgiu maždaug 85-95kmh, apsukų jau nepamenu, net pasiekus šimtą iškart nuima ir vėl ramybė. Vibruoja ir gan smarkiai, labai nemalonu koją laikt. Kame čia gali būti reikalas? :?
Juk tas pedalas su varikliu tik trosu sujungtas, o pati mašina nevibruoja tuo metu išskirtinai. Variklio pagalves žiūrėt ar kokį velnią?

Beje, čiūda nutiko. Salone besimaldamas su galva tikrai lengvai užkabinau centrinį veidrodėlį ir finale jis liko rankoje :D Esu nulaužęs plastmasiuką bet čia ėmė ir atsiklijavo nuo stiklo. Kokiais klijais klijuot? O gal pigiau nuvežt, kad priklijuotų?

Autorius:  tadas1991 [ Kov 03 2013, 12:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Keisiu sankabą netolimoj ateity.
Dėžę galima numaut, nejudinant dešinio pusašio, tiesiog kartu maunant nuo variklio numaut ir nuo jo?
Baisiai nesinori ten su tais pakabinamais ir t.t. krapštytis.

Autorius:  Dominykas [ Kov 03 2013, 12:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

galima numaut bet poto daugiau reikalu buna negu pakabinama ishkabint... kairi tai neapseisi neistraukes nes dezes nepatrauksi. zodziu nesidaryk sau problemu ;) pagalvok kaip turesi imaut teisingai poto pusasi, pataikyt sankabos centra, dezes slicus ir dar kreipianciasias. kai galetum taikyt tik dezes slicus...

Autorius:  Saulynas [ Kov 03 2013, 14:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Dominykas rašė:
galima numaut bet poto daugiau reikalu buna negu pakabinama ishkabint... kairi tai neapseisi neistraukes nes dezes nepatrauksi. zodziu nesidaryk sau problemu ;) pagalvok kaip turesi imaut teisingai poto pusasi, pataikyt sankabos centra, dezes slicus ir dar kreipianciasias. kai galetum taikyt tik dezes slicus...

Jokiu problemu,tik svarbu centra pataikyt,reikia geros apravkes,su isimtu is kitos dezes velenu gaunasi sunkiai

Autorius:  Dominykas [ Kov 03 2013, 23:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

as tai nesivarginciau ten tien. man paprasciau 4 verzles atsukt negu ~25kg makaluot aplink smagrati...

Autorius:  tadas1991 [ Kov 04 2013, 01:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Keturias veržles, tai čia kurias? Šarnyro, pusašio ir abi guolio? Smagiausios dalys man ir yra pačio guolio iškalimas, bei šarnyro išmušimas. Pas jus servise gal yra sjonmikas šarnyrui, bet aš jo neturiu - kaip papuola, būna ir labai lengvai, bet pvz paskutinįkart BXui daužiau gal pusvalandį su 2kg kuvalda, kol atšoko.
Sankabos komplektas originalus. Valeo, bet įpakavimas Citroen su viskuo, kas priklauso. Centravimo strypas irgi yra, tai gal nebus su tuo didelių problemų?
Dėžė dėjau tik vieną kart ir tai išimtam varikliui bei su žmogum, kuris tą darė jau kokį šimtąjį kartą, tad gavos lengvai. Todėl ir klausiu patyrusių, kaip ten realiai patogiau. Beje, kaip ten tą stebuklingą atvirkštinę sankabą surinkt? Girdėjau, kad yra reikalo šakutę į guolį įkabinant?

Puslapis 111 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/