WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Paprasta Xantia - TurboD Break 1997
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t=28768
Puslapis 1011

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 28 2017, 00:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Dominykas rašė:
ate xsiusa

:labas: ate ate

Autorius:  Saulynas [ Rgs 28 2017, 12:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Nu tai musėt abidvi paimsma :D

Autorius:  tadas1991 [ Spa 28 2017, 02:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Ai mano tai dar ne ATE.
Ponas D perrinko reguliatorių, nebekapsi. Kadangi pats suvairavau O-ringų komplektą, ir ten visiškai paprasti NBR O-ringai, tai įdomu, ar laikys. Siurbliui musėt netiktų, o čia gal laikys. Kažkokią ten dar magiją su šaibom po plastikiniu dangteliu pabūrė ir intervalas pasidarė apie pusė minutės. Na, jis būdavo apie 15s gal, ir tai neblogai, bet va dabar jau artėja BXų stebuklams.
Pasikėliau kažkurią dieną.
Uždėjau vamzdelių apsauginę plastmasę, kurią sesė buvo kažkada nuplėšus.
Moldingą durelių priklijavau su hermetiku, nes tingėjau ieškoti nupirkti tų originalių klipsų. Irgi sesė buvo nuplėšus. Gerai, kad abudu laiku sustojo ir pasiėmė. Ai, dar sesė buvo kieme į dujų vamzdį įvairavus. Bamperiui nieko neatsitiko, o dujų vamzdis netrūko, tpfu tpfu. Bet rūdys nuo jo nubyrėjo :D Kur tik ta sesė neįvairuoja...
Pakeičiau guolį SKF, skirtą BX, atgal į fafliaką EGT, kuris jau matęs važiavimo nepriveržus. Bet užtat su ABS žiedu. Tai ABS vėl veikia, o ratas pradėjo truputį klibėti, bet labai menkai, kaip seno VW kūginio adatinio guolio sistemai paliekamas laisvumas. Subyrės?.. pakeisim dar. Bet jaučiu visai nemažai jis prieš tai dar nuvažiuos.

Dar važiavau kažkurią dieną padangų priekinių montuot ir žiūriu, kad keleiviui po kojom mėtosi atsarginis galinio vaizdo veidrodėlis. Paskui reikėjo pažiūrėt atgal ir supratau, kad ne atsarginis. Teks vėl klijuot. Buvau priklijavęs, tai keturis metus atlaikė. Tada brolis kažkaip nulupt vėl sugebėjo, ir priklijuot taip, kad pusės metų neatlaikė ir samatioku nukrito. Teks priklijuot kažkaip, gi didelis trūkumas.

Autorius:  Saulynas [ Spa 28 2017, 07:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Išbraukt iš giminių sąrašo :lol: :D mašinų gadintojus

Autorius:  Dominykas [ Spa 28 2017, 07:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Is giminiu perzostkai bet is testamento tai tikrai...

Autorius:  tadas1991 [ Lap 09 2017, 02:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Nieko niekas niekur nebrauks. Žmonėm gi iki lemputės ant tos mašinos buvo ir bus ant visų kitų, kurias dar turės, lygiai kaip man visiškai pofig ant šaldytuvo ar dujinės viryklės, o mamai ir sesei nė iš tolo, nes jom tai teikia džiaugsmą. Tai viskas visiškai suprantama ir pateisinama :)

Autorius:  Saulynas [ Lap 09 2017, 09:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

tadas1991 rašė:
Nieko niekas niekur nebrauks. Žmonėm gi iki lemputės ant tos mašinos buvo ir bus ant visų kitų, kurias dar turės, lygiai kaip man visiškai pofig ant šaldytuvo ar dujinės viryklės, o mamai ir sesei nė iš tolo, nes jom tai teikia džiaugsmą. Tai viskas visiškai suprantama ir pateisinama :)

Tai va ,tas pats duktė ir žentas ,numeta xantijas ir taisyk ,tipo tau priklauso :doom: ,reiks pradėt varyt servisan-sužinos kiek kainuoja :D

Autorius:  tadas1991 [ Lap 17 2017, 20:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Tai panašu su atsisluoksniavusiu triplexu bus jau ir trečia TA. Bent per pirminę neįrašė. Labai ilgai ieškojo, iš kur bėga tepalas ties aukščio mechanizmais abiem (stringa biškel, tai pripurškiau daug šmiero ir buvo viskas tepaluota), bet nerado, nors mano aiškinimais taip ir nepatikėjo, kas ten per sistema ir kad ten niekas nebėga, tik primozota.
Ant variklio matėsi tepalas per dugno apsaugos kraščiuką. Labai aukštai ir seniai išdžiuvęs, nes nebėga, bent toje vietoje, tikrai. Kažkada labai bėgo per dangtelio tarpinę, tai taip ir liko tepaluota. Bet galiausiai papildomai apžiūrėję priėmėm kompromisą, kad rimtų nuotėkių nėra, tik iki galo nebuvo viskas nuplauta, nes pasiūliau nuimti apsaugą ir pažiūrėti į švarią variklio apačią.
Dešinės pusės vairo kolonėlės maukšlė paplyšus, teks pakeist.
Kairės pusės antgalio gumytė paplyšus, pats parodžiau pirštu, nors ir nekliba, bet buvo geras sprendimas, kadangi patys rūpinamės automobilio būkle ir tik va dabar pakėlus pamatėm (tikrai seniau nemačiau, tai į naudą ir pačiam, prieš suvedimą pasikeist kas blogai) :)
Dar kažkaip žmogui nepavyko gražiai ištraukti matuoklės ir sutrupėjo rankoj plastmasiukas (per kelias pastarąsias savaites naudojausi ja gal dešimt kartų, bet galima tikrai suprasti, nes jos tikrai mėgsta lūžti, tiesiog aš įpratęs gerbti senas matuokles, o jie mažai dirba su senoliais), tai labai nenorėjo tikėti, kad tepalo pakanka, bet įtikinau, kad prieš išvažiuodamas tikrinau tepalą ir netgi dapyliau, nes matuoklė dar prieš pusę minutės nebuvo sulūžusi, o jei įrašys trūkumą ir nematuos dūmingumo, tai nuvažiuosiu ir iš bagažinės pasiimsiu tą matuoklę, nes namuose ZX bagažinėje mėtosi gal kokios penkios NAUJOS.
Na, bet, žodžiu, stabdžiai OK, važiuoklė OK, dūmingumas šiaip taip pralindo (keista, nes visad prieš tai būdavo 0,0-0,3, o dabar 2,8..), šviesas pareguliuot teks vietoj darkart, nes atsivežiau netinkamą įrankį. Ir kaip ir viskas. Gale buvo ilgai išskleisti diržai, nuleistom sėdynėm stovėjo, tai vėl atlenkus į vietą, vienas diržas sunkiai sulenda į špūlę. Nebuvo priekabio, bet tikiuosi susitvarkys savaime, nes ten viskas vandeny po sėdyne ir tiesiog pridrėkęs pats diržas. Teks turbūt pragręžt skylutę po sėdyne galine, nes pabodo ten ta bala kiekvieną rudenį :)

Antgalį jau pakeičiau. Dominykas pakeis maukšlę dešinę (guminę kažkaip užtempsim, traukę ir cilindrą nuėmę) arba pats pasikeisiu ir pasiimsiu tinkamą įnagį šviesoms pasukinėt. Dar reiks suvedimo po to, ir turbūt viskas.

Oras buvo lietingas ir purvinas - labai dėkingas prastos būklės stiklams :)

Ai, dar vakar vietoj prikišto vielų ir išpjaustyto katalizatoriaus bakelio buvo įvirintas rimto vamzdžio gabalas, tai gavau intriguojantį klausimą ir pateikiau intriguojantį atsakymą.
"Dabar, kur yra katalizatorius?"
"Nėra ir nebuvo nuo tada, kai nupirkau prieš penkis metus, buvo tik supjaustytas ir vielų prikištas bakiukas, kurį vakar išmetėm, nes užsikimšo galutinai".
Automobilis Lietuvoj pirmą kartą įregistruotas 2009tais metas ir tas katalizatorius iki lemputės :)

Taigi, manau viskas puikiai :)

Autorius:  tadas1991 [ Lap 24 2017, 03:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Nuo pirmadienio turim TA

Autorius:  Saulynas [ Lap 24 2017, 08:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

tadas1991 rašė:
Nuo pirmadienio turim TA

:good: ,o pavasarį pas mane?,nes ponas D sukniso protą ,viena jau neatvažiuos kaip supratau,reikia kažką galvot :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Lap 26 2017, 14:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Nuo pirmadienio turim TA

:good: ,o pavasarį pas mane?,nes ponas D sukniso protą ,viena jau neatvažiuos kaip supratau,reikia kažką galvot :roll:

Kaip aš pats supratau, tai ten dar neaišku pas juos niekas, nes žmones kankina sentimetai seniem surūdijusio metalo gabalam, kaip ir kai kuriuos kitus iš mūsų (rodo pirštu į save) :)
Bandysim pavasarį, tik gal ne patį ankstyviausią, o į antrą pusę. Reikia per žiemą ZXą pasidaryti ir BXą apsitvarkyti, kad iki Lapkričio, kol jo TA baigsis, dar davažinėt, ir bus galima su šita atsisveikinti :labas:

Autorius:  Saulynas [ Lap 27 2017, 19:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

tadas1991 rašė:
Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Nuo pirmadienio turim TA

:good: ,o pavasarį pas mane?,nes ponas D sukniso protą ,viena jau neatvažiuos kaip supratau,reikia kažką galvot :roll:

Kaip aš pats supratau, tai ten dar neaišku pas juos niekas, nes žmones kankina sentimetai seniem surūdijusio metalo gabalam, kaip ir kai kuriuos kitus iš mūsų (rodo pirštu į save) :)
Bandysim pavasarį, tik gal ne patį ankstyviausią, o į antrą pusę. Reikia per žiemą ZXą pasidaryti ir BXą apsitvarkyti, kad iki Lapkričio, kol jo TA baigsis, dar davažinėt, ir bus galima su šita atsisveikinti :labas:

Tai visgi šviečiasi :D

Autorius:  tadas1991 [ Lap 28 2017, 11:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Saulynas rašė:
Tai visgi šviečiasi :D

Tai priklauso, ar pinigais šviečiasi 8)

Autorius:  Saulynas [ Lap 28 2017, 12:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

tadas1991 rašė:
Saulynas rašė:
Tai visgi šviečiasi :D

Tai priklauso, ar pinigais šviečiasi 8)

Susitarsim :wink: :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 18 2018, 13:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Paprasta Xantia - TurboD Break 1997

Pavažinėjau dabar ant visokių slidžių dangų daugiau, t.y. išbandyta juodasis ledas, plikledis, bent trijų rūšių sniegas ir slapdriba. Ir darau išvadą - nepatinka man Xantijos ABSas. Pas С5 ir naujesnius kažkaip daug agresyviau dirba. Daužo, nukirtinėja piktai, bet gerokai rimčiau bando kibti į kelią, tai stoja ir mašiną geriau, ir tiesiau arba pagal vairą labiau išlaiko. O čia paspaudi pedalą, per jį ten lengvai vibruoja (kitaip ir negali būti, nes juk nukirtinėja slėgį iš krano, o ne standartiškai pagrindiniu cilindru su stiprintuvu sukeltą slėgį, kurį nuleidus paskui siurbliukas jungiamas dapompuot) ir nelabai išvis stabdo, bei mašina iškart krypt ne ten, kur nori, pradeda, ir kartais taip krypt, kad turi paleist pedalą pagavimui, o tada vėl stabdyt. Nežinau, kas kaltas, ar senovinis blokas ir senovinis bloko programavimas; ar tai, kad galiniai ratai neturi atskirų kontūrų, tai jei vienas praslysta, iškart atjungia abu, bet kartais net norėtųsi atjungti :doom: Padangos neįspūdingos, bet dar turėtų bent ant puraus sniego dirbti puikiai, nes mėsytės daug ir dar nelabai kietos. Su C5 teko važinėti su beveik plikomis ir gerokai saugiau jaučiausi.
Pas antrokes gal geriau? Ar tas pats?

Puslapis 1011 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/