WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2024, 13:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 13:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Sveiki. Pradėjo mašiną metyt po kelią, pažiūriu - priekinis ratas maskatuojasi. Numire abu silentblokai. Pirmas klausimas ar eina nesunkiai pasikeist kiemo salygomis? Ta prasmė pakėlus ant donkrato. Matau parduoda juos iškart su tvirtinimu, gal taip daug darbo susitaupo? Kur pigiau galima paimt? Nepykit už durnus klausimus, bet nėr laiko autoservisuos palikinėt mašinos, beto mėgstu krapštyt pats.

http://www.autoaibe.lt/index.php?route= ... reak%20(X2)||1998.01-2003.04&detalIds[]=2.0%20HDI%20109199920031997109&aType=2.0%20HDI%20109&aBody=Estate&aFuel=Diesel&afromYM=199902&atoYM=200304&acm2=1997&aHP=109&akW=80&aValvesPerCyl=2&aCylinders=4&aModel=XANTIA%20Break%20(X2)&aManufacturer=CITROEN&parent_cat=15&category_id=1502

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 13:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Sunkiausias darbas - atjungti sarnyra nuo sakes po rato stebule. Kai kas kuvalda dauzo,kai kas atjungeja turi. Svarbu atjungus sarnyra neistraukt per daug pusasio kartu su stebule nes isbegs tepalas is pavaru ddezes.
Toliau darbas nera ipatingai sudetingas. Galinis sailentblokas pritvirtintas dviem varztais, prie vieno is ju jungiasi stabilizatorius. del to jei neklystu varztu ilgiai gali but skirtingi. pries nuiminedamas pasiziurek ar turi visus irankius, ten be 2 galvu 16 ar 17 geriau nelyst. Ne bent jau kilpini rakta turet prilaikymui reik.
Priekinis sailentblokas susistumia i sake ir prisisuka kiaurai varztu. uzteks varzta issukt. Kai nuimi visa sake su sailentblokais, atkreipk demesi kokiu kampu sakes atzvilgiu stovi sailentbloko tvirtinimo kronsteinas (auseles). Nauja kai desi reikia tokiu pat kampu det kad nebutu po to persuktas nuolat sailentblokas.
Kai visa sake nuimi, eini kur patogiau ir nuimi sailentblokus.
Seni sailentblokai nuimami paprastai - nupjaunami. Galini galima su kampiniu slifuokliu perpjauti ir atlenkus nuimti, o priekinis is vidines puses su metalo pjukleliu.

Naujas priekinis turi ilyst i sakes vidu, tam reikia arba spaustuvu normaliu, arba ilgo varzto, dvieju placiu poverzliu ir verzles, tokiais improvizuotais spaustuvais lengvai susisuka, svarbu is pradziu neuzskersuot. Galinis tiesiog uzsimauna ant sakes, tik svarbu kampa teisingai pagaut kad po to guma itempta nebutu.

Susideda viskas atvirkstine tvarka.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 14:26 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Dekui už išsamų paaiškinimą. Gaila, kad mano visi įrankiai garaže už 150km :) Turiu tik įrankių komplektą. Reiks pirma bandyt šarnyrą išmusti, jei pavyks krapštysiu toliau. Radau video, bet gaila neparodo kaip priekinį sailentbloką uždėt, nes kiek supratau jis sunkiau užsideda.

http://www.youtube.com/watch?v=ykJvkgMhAe8

P.S. išduokit paslaptį kur pigiausios << dalys :)

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 14:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Sloikas rašė:
Dekui už išsamų paaiškinimą. Gaila, kad mano visi įrankiai garaže už 150km :) Turiu tik įrankių komplektą. Reiks pirma bandyt šarnyrą išmusti, jei pavyks krapštysiu toliau. Radau video, bet gaila neparodo kaip priekinį sailentbloką uždėt, nes kiek supratau jis sunkiau užsideda.

http://www.youtube.com/watch?v=ykJvkgMhAe8

P.S. išduokit paslaptį kur pigiausios << dalys :)

DAlys pas mane :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2013, 15:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Dalys pas tave, bet pats tolokai. Pavargčiau mašiną gaudyt po kelią kol atvažiuočiau :) Gal turi kokių draugiškų konkurentų Vilniuj? :)

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 00:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 27 2011, 19:46
Pranešimai: 303
Miestas: Pasvalys
kas gali but jei sukant pvz i kiema kazkas sudunksi? vietoj sukiojant vaira tyla. o va paleto vaziuojant is sukant dunksi. sukant i kiema ir sukant daugiau vaira tik suduksi. vairo traukes antgaliai? bet pvz jie neturetu skleist garso ir vietoj sukiojant vairo? :) sarnyrai pakeisti, stabilizatoriai pakeisti. ai, buvo 1 celinblokas itrukes, bet ten prasukiojo ji, tai sake dar laikis ilgai. bet va kazkas sudunksi....

ir kas svarbiausia, nesenai tikrinau vaziuokle 1men atgal. 2 servisuose, nu jie skirtingai pasake, po to dariau suvedima, viskas ok. o dabar sudunksi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 07:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
nuvaryk masina i Technines apziuros stoti. Uzsisakyk vaziuokles patikrinima. Kainuos turbut iki 20 Lt. Pakels masina ant stendo ir ispurtys gerai. Jei paprasysi meistro tai net ir labai gerai ispurtys apciupines sarnyrus, traukiu antgalius masinai judant. pasakys viska kas negerai, na nebent koks tai mistinis gedimas.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 11:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 27 2011, 19:46
Pranešimai: 303
Miestas: Pasvalys
:D gal apseisiu be tech :) variau opeliuj tech. ispradziu ispurciau vaziuokle, kad zinot ka susitvarkyt. ten atrado sarnyra ir stabilizatoriu, nuvariau pas meistriuka, kad pakeistu, apzejo, rado vairo trauke prie pabaigos, galini sailenbloka suplysusi. lasejo tepalas.

ten sutvarkiau sarnyra ir stabilizatoriu.

variau tech, nepraleido del tepalu prasisunkimo ir galinis stabiliatorius atsiverzes buvo.

prisukau stabilizatoriu. variau pakartotine , praleido :)

reziume,lasa tepalas, vairo traukes antgalis prie faktiskai pabaigos, kiauras duslintuvas, galinis sailenblokas suplyses, galines st.kaladeles stabdant jau metalas girdisi, diskai isvys surudije. o tech galioja iki 2015m jau :)))

ir variau ne uz pinigus :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2013, 11:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 27 2011, 19:46
Pranešimai: 303
Miestas: Pasvalys
tingi k*urvos dirbt isvys :) atradau ,kad tepalas (nu cia opeliuj) lasa pro davikli, ten zvaigzde prisukta, nuvarau i servisus, kad va istrauktu , nueinu nuperku nauja, idedu, nes be pavyzdzio nieko nebepirksiu. tai krc tingi :) vienam isvys, sako va privaziuok prie kelto, irankiai yra, issilupk, nusiprk , pasikeisi :)

kitame padangu permontavimas savaite i prieki uzrasyta, nebeuzsiima kitais darbais.

nu krc :) technine apziura irgy jau aiski :D nu cia labai gerai man gavos, tech praejo, susizinojau problemas, galima neskubant pasisalint :) servisu ant kiekvieno kampo , bet vieni islupineje, kiti kainas susako pagal vilniaus, treti ten vapsie pirma karta masina mato. turiu 1 gera, bet jo jau visa savaite nera :) nu zodziu. :D


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007