WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 08:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 01 2005, 16:09 
Pagelebkit, turiu bedu su savo masinike, salono ventiliatorius veikia kai buna ijungtas degimas, o kai uzkuriu jis nebeveikia , gal kas turit minciu ? pasidalinkit :D , bo jau nebezinau ka daugiau daryti . mano xantia 94m. su kondicionierium.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 18 2005, 16:37 
Turiu panasias problemas su salono ventiliatoriumi Xant'97.Tai veikia ,tai ne.Pakiciau pati ventiliatoriu ,bet nepadejo.Kiek suprantu,problemos yra su jungciu kontaktais arba su termo davikliais esnaciais keliose vietose(sistema su kondicionieriumi ir autom. klimato palaikymo sistema).beda tik ta ,kad neturiu schemos: deja niekas nustayti gedimo negali,o pataria keisti visus blokus is eiles!!!!!!!!!!!!!Gal kas turi siuo klausimu minciu???


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 28 2005, 11:25 
Pas mane irgi Xant'97+klimatronas turi sia beda. Beje ji dar kazkaip susijusi su galinio stiklo apsildymu, t.y. kai neveikia ventiliatorius neveikia ir galinio stiklo apsildymas. Buvau isardes ir ventiliatoriu, pravaliau ten esantcia rele bet nepadejo. Problemos taip ir neradau.
Visai neseniai pastebejau kad po gero lietaus man pradejo laseti i kliento puse vanduo tiesiai per ventiliatoriaus motora. Pasirodo po kapotu, prie priekinio stiklo po plastmase buvo prikrite kruva senu sausu lapu, kurie uzkimso nutekejimo skyle ir kai gerai palyja, tai vandens prisirenka tiek kad jis pakliuna i ventiliacijos sistemos oro paemimo anga ir viskas ten teka ant motoro. Praeita savaitgali issivaliau visus dumblus. Nezinau ar tai buvo priezastis, dabar stebesiu, tikiuosi pagerejimo :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 28 2005, 11:37 
almis rašė:
Pas mane irgi Xant'97+klimatronas turi sia beda. Beje ji dar kazkaip susijusi su galinio stiklo apsildymu, t.y. kai neveikia ventiliatorius neveikia ir galinio stiklo apsildymas. Buvau isardes ir ventiliatoriu, pravaliau ten esantcia rele bet nepadejo. Problemos taip ir neradau.


Tipiški užvedimo spynelės kontaktų neveikimo požymiai :wink:
Man buvo lygiai tas pats. Pakeitus užvedimo spynelės kontaktus, problemos dingo, ir ventiliatorius veikt pradėjo ir galinio stiklo apšildymas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 28 2005, 13:25 
nu jo cia kazkokia xiushu liga,
siaip ten paprastai ventiliatoriaus jungtis kur el. srove ateina buna ismalta nors truputi ir neveikia (bent jau pas mane).
tai as is kojytes tam ventiliatoriui bishki duodu , jei jis neveikia, ir greit veikt pradeda:)) (na ar is rankytes jei vienas vaizuoju:)) ir su koja nebuna kaip:))


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 28 2005, 16:26 
Buvo ir pas mane panasiai, dar ir dabar kartais buna. Uzvedus po keliu sekundziu isijungia ventiletorius, o buna kad ir nesulauki to dziaugsmo tada gesinu ir vel per naujo uzvedu. Iskart ijungiu galinio stiklo sildyma ir ziuriu kada uzges lempute. Jei uzgeso procesa kartoju jei ne, isjungiu stiklo sildyma ir megaujuosi vejeliu. Kartais taip buna ir vaziuojant sugalvoje ventiliatorius pats issijungia, po kokiu keliu kilometru vel isijungia. :? Cia gi citroen ner ko noret.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 29 2005, 16:55 
Doncia rašė:
Tipiški užvedimo spynelės kontaktų neveikimo požymiai :wink:
Man buvo lygiai tas pats. Pakeitus užvedimo spynelės kontaktus, problemos dingo, ir ventiliatorius veikt pradėjo ir galinio stiklo apšildymas.


Jo gali buti :idea: . Jei prisiminti kaip viskas prasidejo tai is pradziu nustojo veikti ventiliatorius ant maksimaliu apsuku, t.y. ant pirmu padalu viskas geri, bet jei isjungdavau maksimuma tai atsijungdavo ventiliatorius visai (toks jausmas kad kazkokia rele atsijungavo). Turbut kaip blogas kontaktas ant didesnes sroves ir pramusa ir atsijungia rele. Pradedavo veikti keleta kartu isnaujo uzkurus uzgesinus. Lyg viskas rodo i kontaktus, bet nesuvedu dar vieno fakto. Buvau rades buda, kad reikia atjungti nuo variklio viena laideli (ne pagrindinius sroves kur yra gal 4 vienoje razeteje, o yra toks pavienis laidelis, kuris sujungtas su savu kistuku) Atjungus ta laideli, variklis pradedavo veikti visu pajegumu ir nereaguodavo visai i varzu bloka. Kazkoks zodziu kontrolinis laidas, neatsekinejau pagal shema. Tai sitas budas man veikdavo.. tarsi kontaktai ir geri :?:
Ar reikia nuimineti vaira, kad prieiti prie uzvedimo spyneles? idomu paziureti koks ten stovis jei ten aisku imanoma prieiti


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 29 2005, 20:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 20 2004, 20:17
Pranešimai: 70
Miestas: Alytus
O tu pabandyk ijungus degima uzkurt ne starteriu, o uzstumt.
Spynele liks nesujudinta, o variklis veiks. Is to suprasi ar tai spyneles problema ar kazkur kitur.

Pas mane pvz kai ijungtas tik degimas ventiliatorius neveikia, o tik uzkuriu varikli po sekundes pradeda veikt.
Toks vaizdas kad ventiliatorius gauna informacija apie variklio veikima, ir nuo to yra kazkaip priklausomas.

_________________
Audrius

<<
C5 2.2HDI Break 2003
C6 2.2HDI 2007
Xsara Picasso 2.0HDI 2005


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 30 2005, 21:00 
Esant klimto kontroles sistemai(su kondic),varzinio bloko nera,tad skiriasi ventiliatoriaus valdymas.
Stebedamas ventil darba priejau sekanciu isvadu:
-neveikiant ventil,oro temperat reguliavimas vyksta,nes stumdoma oro sklende(pakankamai gerai girdisi ir jauciamas silto oro tekejimas i salona)
-persasi isvada,kad reguliavimo blokas veikia normaliai,bet problemos yra su ventil valdymo bloku
-ventil vald blokas yra kartu su ventil ir priklausomai nuo signalo is klimato regul bloko nustato ventiliatoriaus sukius
-kita problema gali buti saugikliu bloke blogas kontaktas ventil saugiklyje,bandziau patikrinti,viskas gerai
-kas liecia spyneles kontaktus,taituretu atsijungti kur kas daugiau prietaisu nei ventil ir gal lango sildymas
-ijungus degima ventil turi pasileisti,o sukant starteri issijungt ir uzvedus varikli po laiko islaikymo isijungt
-dabar ventil kartais isijungia tik uzvedus varikli ir visiskai nesijungia ijungus degima.
Situacija kiauliska,gerai dar kad vasara,nes rudeni reikes valytuvu priekiniam stiklui is vidaus.
Gal kas turite schema tokios klimato kontroles sistemos???


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 01 2005, 10:48 
Gintautas rašė:
-neveikiant ventil,oro temperat reguliavimas vyksta,nes stumdoma oro sklende(pakankamai gerai girdisi ir jauciamas silto oro tekejimas i salona)
-persasi isvada,kad reguliavimo blokas veikia normaliai,bet problemos yra su ventil valdymo bloku
-ventil vald blokas yra kartu su ventil ir priklausomai nuo signalo is klimato regul bloko nustato ventiliatoriaus sukius
...
Gal kas turite schema tokios klimato kontroles sistemos???


As tai kaip supratau, tai silumos sklendziu valdymo blokas veikia nepriklausomai nuo ijungto ventiliatoriaus rezimo( ar ijungta i Auto ar i manual padetis ventiliatoriaus valdymo rankenele).

Vis tik profilaktiskai patarciau pasiziureti ar neuzsikimsusi lapais vandens nutekejimo anga po kapotu salia valytuvu, ypac desineje puseje kur yra oro padavimo i salona sklende.(5 minuciudarbas atsidarius kapota 8) ) Kadangi ventiliatoriaus blokas yra kartu su ventiliatoriumi. Kiek atsimenu tame bloke be reles ir poros tranzistoriu yra keletas mikro sheminiu varzu, tai ten patekus vandes gali buti, kad kokie nors oksidai biski pakeicia parametrus varzu ir durniuoja poto logine shema. Nors negaliu garantuoti, kad tame problema :? .

Man siuo metu ventiliatorius vel veikia nesioziuodamas. Itariu jam oziavimuisi turi itakos oro dregme, nes jis man oziavosi velai rudeni ir ziemos pradzioje (kai gerai langai rasoja be ventiliavimo.. itariu kazkur kondencatas kaupiasi). O siuo metu (gal pries 5-6 sav) tai siaip lijo nemazai, tai viena karta tik buvo sudurniave(pute nevaldomai visu galingumu bet kurioje padetyje)
Atkreipiau demesi, kad tuomet stiprios liutys buvo.

Shema turiu, bet reieks namuose pasiknisti po kompaktus. Gal kur nors yra forumo failai, tai ideciau, jei ne tai emailu galiu numesti :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 01 2005, 21:14 
Sutinku su tavimi Almi: viena is problemu,tavo aprasytu, visai galima!!
Bandysiu savaitgalyje ikisti nosi i pritekejimo vamzdi salono orui,matysime kas ten slypi.Tuo paciu patikrinsime ventil valdym bloka ir bus proga pasikeisti oro valymo filtra orui i salona.Apie rezultatus parasysiu po sekmadienio.
Jei rasi schema persiusk i mail: starfire_elina@yahoo.com
Liksiu dekingas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 02 2005, 12:45 
Gintautas rašė:
Jei rasi schema persiusk i mail: starfire_elina@yahoo.com


Radau, persiusiu. Tas oro vamzdiz tai minimalus, man tekejo butent per sujungima, kur isoreje (po kapotu) jungiasi plastmasinis( su grotelemis) vamzdzio galas su korpusu. Taip ir nesupratau kaip ta plastmase tvirtinasi/prisispaudzia, nes pas mane nebuvo jokiu fiksatoriu, gal ten kazkas jau nuardyta.. :? Vanduo i ventiliatoriu tekedavo buten kai pakildavo ertmeje vanduo ir pasiekdavo ta sujungima.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2005, 21:41 
Per savaitgali pasiseke ikisti nosi i sildymo-vedinimo sistema xant'97 su kondic.
Nieko sudetingo,tik atradau tris temp jutiklius,viena elektr sklende ir ventil su elektroniniu apsuku regul bloku.
Visas valdymas vykdomas is vieno klimato valdym bloko:temperatura salone,vent sukiai ir sklendes atidarymas.
Sis blokas funkcionuoja normaliai: signalai sklendes valdymui ir ventiliatoriui isduodami,sklende valdosi,tad ir signalas vent valdymui taip pat .
Vamzdis kuriuo teka oras i salona imontuotas stabiliai ir vandens nepraleidzia,ko pasekoja vent sukiu valdymo blokelis svarus be jokios korozijos.
Irmanto pastebejimai dalinai pasiteisino: galinio lango sildymo valdymo signalas susietas su ventil pagrindiniu maitinimu.,tad problema ko gero slypi uzvedimo rakto spynos kontaktu grupeja.
Anksciau teko sia kontakt grupe ardyti nes nekontaktavo starterio reles grandine.Kaip issiaiskinome per sia kontaktu grupe eina visos srovines grandines kurios maitina visus prietaisus,net keista kad nenaudojamos tarpines reles siems tikslams.
Teks sekanti savaitgali knaisiotis po sia kontaktu grupe: teko ardyti ,tad zinau si malonuma.Isigysiu sena ir is dvieju bandysime daryti viena.
Siaip linkes sumontuoti tarpines reles ,kad sie kontaktai neapsikrautu ir butu lengviau ateityje diagnozuoti grandiniu gedimus ir juos salinti


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2005, 11:31 
auksinis rašė:
Xantia'95 su kondiske tos pacios bedos. Uzvedus, kartais neveikia ventiliatorius. Dazniausiai pakanka raktelio paklibinimo, kad uzveiktu visai normaliai. Retkarciais "pakimba" ant vidutines padeties. Kartais jauciu stipriai uzkaitusia uzvedimo spynele.

Donce, papasakok, kur tvarkei kontaktu grupe ir kiek atsiejo?


Aš tvarkiau CP, kainavo kažkur apie 100 - 150 Lt.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2005, 16:47 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 03 2005, 21:05
Pranešimai: 32
Miestas: Panevėžys
Gintautas rašė:
Per savaitgali pasiseke ikisti nosi i sildymo-vedinimo sistema xant'97 su kondic.
Nieko sudetingo,tik atradau tris temp jutiklius,viena elektr sklende ir ventil su elektroniniu apsuku regul bloku.
Visas valdymas vykdomas is vieno klimato valdym bloko:temperatura salone,vent sukiai ir sklendes atidarymas.
Sis blokas funkcionuoja normaliai: signalai sklendes valdymui ir ventiliatoriui isduodami,sklende valdosi,tad ir signalas vent valdymui taip pat .
Vamzdis kuriuo teka oras i salona imontuotas stabiliai ir vandens nepraleidzia,ko pasekoja vent sukiu valdymo blokelis svarus be jokios korozijos.
Irmanto pastebejimai dalinai pasiteisino: galinio lango sildymo valdymo signalas susietas su ventil pagrindiniu maitinimu.,tad problema ko gero slypi uzvedimo rakto spynos kontaktu grupeja.
Anksciau teko sia kontakt grupe ardyti nes nekontaktavo starterio reles grandine.Kaip issiaiskinome per sia kontaktu grupe eina visos srovines grandines kurios maitina visus prietaisus,net keista kad nenaudojamos tarpines reles siems tikslams.
Teks sekanti savaitgali knaisiotis po sia kontaktu grupe: teko ardyti ,tad zinau si malonuma.Isigysiu sena ir is dvieju bandysime daryti viena.
Siaip linkes sumontuoti tarpines reles ,kad sie kontaktai neapsikrautu ir butu lengviau ateityje diagnozuoti grandiniu gedimus ir juos salinti


Pas mane su ventoliatoriumi ta pati bėda kaip ir visiems. Prisigaudęs gudrių minčių bandžiau sekmadienį išardyti spynelę. Radau vieną varžtelį spynelės korpuso viršuje. Jį atsukau, bet taip ir neišėmiau spynelės. Gal reikėtų dar kažką atsukti? Klausiau parduotuvėj kiek kainuoja kontaktai Xantijai, sakė kad apie 25 litus, bet neturi ir niekad neturėjo, nes niekas neklausė. Nedideli pinigai, tai užsisakiau. Jei nesunku parašyk kaip reikia išardyti spynele :D


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007