A.G. rašė:
Sveiki,
Norėčiau jūsų patarimo dėl alkūninio veleno riebokšlio keitimo.
Važiuojant pastebėjau dūmus. Atidarius variklio dangtį matėsi aptaškyta tepalu ties kolektriumi ir aplink. Plungės Bosh servise nustatė, kad tepalas prasiskverbė iš alkūninio veleno riebokšlio ties greičių dėže.
Bosh serviso teigimu, norint pakeisti riebokšlį reikalinga išimti variklį nes nėra galimybės nuimti greičių dėžės.
17val darbo ir nesiryžta remontuoti.
Citroenas yra Plungėje su daug klausimų. Gal būt galite mane nukreipti, kur artimiausias mechanikas kuris galėtų sutvartkyti šį reikalą? O gal iš vis neverta taisyti?
Tiesa sakant nenorėčiau nurašyti bendrai geram stovyje Citroeno.
Ačiū už konsultaciją ir patarimą iš anksto
Antanas
Kokia ten ta dėžė? ZF 4HP14? 4HP18? Ar gal jau AL4 galėjo būt tokiais metais?
Mechaninė tikrai telpa tokiam varikliui nei variklio neišėmus, nei netgi traverso nenuėmus. Šlykščiai, bet telpa. Automatas tikrai tilptų, nuėmus traversą, variklio viso imt nebūtina. Nebent per viršų išsikeltų arba per priekį išsisuktų, tada geriau su varikliu imt, nes traversos imti XMui noro tikrai niekas neturi, ten visas tas vamzdelynas atardyt ir atgal sudėt, pusė supuvusių ties tuo momentu ir prakiurs ir reiks keisti. Esam dyzeliui automatą per priekį ir taip sutalpinę ištraukti, bet buvo labai liūdnas darbas. Bet pas dyzelį didelė 4HP18 dėžė, pas jus galimai mažesnė.
Žodžiu, jei tikrai ten bėda, tai galit atvežti į Kauną (prie Kauno) ir pataisysim. Bet, laukti reiks tiek, kiek reikės ir specialieji pageidavimai dėl laiko nelabai pageidaujami. Gal ir mėnesį ar ilgiau, kai bus noro ir laiko prieiti pasidulkinti. Ir mokėti irgi gali tekti nemažai, jeigu bėda būtent ten, kur sakote. Nes darbo gali gautis 2-3 kartus daugiau, negu bet kokiam šiuolaikiniam Citroenui, kuris kainuoja 5-20 kartų daugiau, ir su kuriuo malonu dirbti, nes niekas dar stipriai nesupuvę ir ant galvos nebyra purvas, nebėga tepalas, įkišus kur nors ranką, neištrauki jos pasidengusios LHM ir purvo mišiniu. Nors, šiandien nuiminėjant DS5 dugno apsaugą, ant galvos nukrito kancaras
17h darbo, jei ištraukt variklį XMui, nesvarbu per viršų ar per apačią, galima net nesvajoti. Nebent tep lep, bile išlupt ir atgal sudėt. O jei kokybiškai, pakeičiant viską, kas pakeliui reikalinga pakeisti, neįmanoma. Prieš 20 metų taip, prieš kokių 10 gal dar dar. O dabar. Ardant, reikalingų dalių sąrašas paprastai didėja akyse ir nebūtinai visas būna paprasta gauti.