WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 19 2024, 07:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 08 2020, 13:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 30 2013, 01:20
Pranešimai: 46
Sveiki,

Norėčiau jūsų patarimo dėl alkūninio veleno riebokšlio keitimo.
Važiuojant pastebėjau dūmus. Atidarius variklio dangtį matėsi aptaškyta tepalu ties kolektriumi ir aplink. Plungės Bosh servise nustatė, kad tepalas prasiskverbė iš alkūninio veleno riebokšlio ties greičių dėže.
Bosh serviso teigimu, norint pakeisti riebokšlį reikalinga išimti variklį nes nėra galimybės nuimti greičių dėžės.
17val darbo ir nesiryžta remontuoti.

Citroenas yra Plungėje su daug klausimų. Gal būt galite mane nukreipti, kur artimiausias mechanikas kuris galėtų sutvartkyti šį reikalą? O gal iš vis neverta taisyti?
Tiesa sakant nenorėčiau nurašyti bendrai geram stovyje Citroeno.

Ačiū už konsultaciją ir patarimą iš anksto

Antanas


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2020, 00:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
A.G. rašė:
Sveiki,

Norėčiau jūsų patarimo dėl alkūninio veleno riebokšlio keitimo.
Važiuojant pastebėjau dūmus. Atidarius variklio dangtį matėsi aptaškyta tepalu ties kolektriumi ir aplink. Plungės Bosh servise nustatė, kad tepalas prasiskverbė iš alkūninio veleno riebokšlio ties greičių dėže.
Bosh serviso teigimu, norint pakeisti riebokšlį reikalinga išimti variklį nes nėra galimybės nuimti greičių dėžės.
17val darbo ir nesiryžta remontuoti.

Citroenas yra Plungėje su daug klausimų. Gal būt galite mane nukreipti, kur artimiausias mechanikas kuris galėtų sutvartkyti šį reikalą? O gal iš vis neverta taisyti?
Tiesa sakant nenorėčiau nurašyti bendrai geram stovyje Citroeno.

Ačiū už konsultaciją ir patarimą iš anksto

Antanas

Kokia ten ta dėžė? ZF 4HP14? 4HP18? Ar gal jau AL4 galėjo būt tokiais metais?
Mechaninė tikrai telpa tokiam varikliui nei variklio neišėmus, nei netgi traverso nenuėmus. Šlykščiai, bet telpa. Automatas tikrai tilptų, nuėmus traversą, variklio viso imt nebūtina. Nebent per viršų išsikeltų arba per priekį išsisuktų, tada geriau su varikliu imt, nes traversos imti XMui noro tikrai niekas neturi, ten visas tas vamzdelynas atardyt ir atgal sudėt, pusė supuvusių ties tuo momentu ir prakiurs ir reiks keisti. Esam dyzeliui automatą per priekį ir taip sutalpinę ištraukti, bet buvo labai liūdnas darbas. Bet pas dyzelį didelė 4HP18 dėžė, pas jus galimai mažesnė.

Žodžiu, jei tikrai ten bėda, tai galit atvežti į Kauną (prie Kauno) ir pataisysim. Bet, laukti reiks tiek, kiek reikės ir specialieji pageidavimai dėl laiko nelabai pageidaujami. Gal ir mėnesį ar ilgiau, kai bus noro ir laiko prieiti pasidulkinti. Ir mokėti irgi gali tekti nemažai, jeigu bėda būtent ten, kur sakote. Nes darbo gali gautis 2-3 kartus daugiau, negu bet kokiam šiuolaikiniam Citroenui, kuris kainuoja 5-20 kartų daugiau, ir su kuriuo malonu dirbti, nes niekas dar stipriai nesupuvę ir ant galvos nebyra purvas, nebėga tepalas, įkišus kur nors ranką, neištrauki jos pasidengusios LHM ir purvo mišiniu. Nors, šiandien nuiminėjant DS5 dugno apsaugą, ant galvos nukrito kancaras :D

17h darbo, jei ištraukt variklį XMui, nesvarbu per viršų ar per apačią, galima net nesvajoti. Nebent tep lep, bile išlupt ir atgal sudėt. O jei kokybiškai, pakeičiant viską, kas pakeliui reikalinga pakeisti, neįmanoma. Prieš 20 metų taip, prieš kokių 10 gal dar dar. O dabar. Ardant, reikalingų dalių sąrašas paprastai didėja akyse ir nebūtinai visas būna paprasta gauti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2020, 10:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 30 2013, 01:20
Pranešimai: 46
Ačiū Tadai už atsakymą ir pastabas.
Greičių dėžė yra 4HP18

Iš tavo pastabų ir žinių matau, kad tai būtų imlus laiko atžvilgiu. Aš neskubu, bet reikia man pasiskaičiuoti ar apsimoka investuoti i šį remontą.

Suprantu, kad beveik neįmanoma atspėti remonto ir siurprizų kurie gali atsirasti pakeliui kainos. Kiek maždaug gali kainuoti remontas?

Ačiū


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 11 2020, 19:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 29 2008, 22:20
Pranešimai: 136
Miestas: kaunas
Man kažkaip išimti Xm 3 litrų variklį su dėže buvo žymiai lengviau nei žmonos 2,0i automatą. Keikimosi buvo į valias.:)
Bet viskas pavyko.

_________________
Xm 94 m. 2.1 td ex
Xm 93 m. 2.0i ex
Xm 91 m. 2.1 TD Zenderis
Xm 92 m. 2.0i avtomatas +LPG
Xm 91 m. 3.0 V6 avtomatas+LPG
Xm 97 m. 2.9 V6 universalas


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2020, 05:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
A.G. rašė:
Ačiū Tadai už atsakymą ir pastabas.
Greičių dėžė yra 4HP18

Iš tavo pastabų ir žinių matau, kad tai būtų imlus laiko atžvilgiu. Aš neskubu, bet reikia man pasiskaičiuoti ar apsimoka investuoti i šį remontą.

Suprantu, kad beveik neįmanoma atspėti remonto ir siurprizų kurie gali atsirasti pakeliui kainos. Kiek maždaug gali kainuoti remontas?

Ačiū

Jeigu reiktų išimti ir atgal įdėti visą variklį, turbūt už darbą imčiau apie 300-400eur. Plius dalys.
Už pavarų dėžės keitimą XMui su tokiu varikliu ėmiau 150eur, bet ten mechaninė dėžė telpa ištraukt, nors ir sunkiai. Nuėmus dėžę buvo rasta labai prasta sankaba ir bėgantis alkūninio riebokšlis. Tai prisidėjo papildomų dalių tam reikalui.
Manau, kad reali suma kažkur tame tarpe.
O mašinos nemačius, tai labai sunku pasakyti, gal ten iš viso net ne pro ten bėga. Esu matęs daug atvejų, kai su Citroen mažai patyrę meistrai labai klaidingai diagnozuoja gedimus, netgi atrodo tokius paprasčiausius. Kažkada man prakiuro aukščio korektorius darant ratų suvedimą, ir pradėjo lašėti LHM. Žmogelis, su prancūzais nedirbęs, pasakė, kad man laša antifrizas. Kelis kartus perklausiau, tikrai patvirtino, kad antifrizas. Gal kad žalias..?

Volvui V50 šiandien pabaigsiu variklio keitimo procedūrą, variklis PSA 2,0HDi 100kw Siemens, tai darbas kainuos pačio variklio keitimo apie 400. Tiesa, dar stabdžių skystis buvo pakeistas savininko prašymu, abiejų priekinių šakių sailentai, vienas šarnyras. Sudėjau naują smagračio ir sankabos komplektą, naujas visas įmanomas tarpines, diržus, kaitinimo žvakes ir t.t. Susirinks apvali suma, kuri turėtų gerokai lipti į trijų nulių zoną. Mašina 12 metų naujesnė ir viskas pakankamai lengvai dar išsiardė. Nors jau buvo ir stipriai papuvusių vietų. Vairo stiprintuvo vamzdžius iš kolonėlęs vos išlupau, jau galvojau teks gadinti. Šiaip juos dėl surūdijimo reikėjo ir pakeisti, bet nei aš, nei savininkas nenorėjom užsiimti gerų naudotų paieška nuodugnia, tai liko seni kolkas. O nauji apie 200eur ir laukt dvi savaites, nes yra tik originalas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2020, 07:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
A.G. rašė:
Ačiū Tadai už atsakymą ir pastabas.
Greičių dėžė yra 4HP18

Iš tavo pastabų ir žinių matau, kad tai būtų imlus laiko atžvilgiu. Aš neskubu, bet reikia man pasiskaičiuoti ar apsimoka investuoti i šį remontą.

Suprantu, kad beveik neįmanoma atspėti remonto ir siurprizų kurie gali atsirasti pakeliui kainos. Kiek maždaug gali kainuoti remontas?

Ačiū

Jeigu reiktų išimti ir atgal įdėti visą variklį, turbūt už darbą imčiau apie 300-400eur. Plius dalys.
Už pavarų dėžės keitimą XMui su tokiu varikliu ėmiau 150eur, bet ten mechaninė dėžė telpa ištraukt, nors ir sunkiai. Nuėmus dėžę buvo rasta labai prasta sankaba ir bėgantis alkūninio riebokšlis. Tai prisidėjo papildomų dalių tam reikalui.
Manau, kad reali suma kažkur tame tarpe.
O mašinos nemačius, tai labai sunku pasakyti, gal ten iš viso net ne pro ten bėga. Esu matęs daug atvejų, kai su Citroen mažai patyrę meistrai labai klaidingai diagnozuoja gedimus, netgi atrodo tokius paprasčiausius. Kažkada man prakiuro aukščio korektorius darant ratų suvedimą, ir pradėjo lašėti LHM. Žmogelis, su prancūzais nedirbęs, pasakė, kad man laša antifrizas. Kelis kartus perklausiau, tikrai patvirtino, kad antifrizas. Gal kad žalias..?

Volvui V50 šiandien pabaigsiu variklio keitimo procedūrą, variklis PSA 2,0HDi 100kw Siemens, tai darbas kainuos pačio variklio keitimo apie 400. Tiesa, dar stabdžių skystis buvo pakeistas savininko prašymu, abiejų priekinių šakių sailentai, vienas šarnyras. Sudėjau naują smagračio ir sankabos komplektą, naujas visas įmanomas tarpines, diržus, kaitinimo žvakes ir t.t. Susirinks apvali suma, kuri turėtų gerokai lipti į trijų nulių zoną. Mašina 12 metų naujesnė ir viskas pakankamai lengvai dar išsiardė. Nors jau buvo ir stipriai papuvusių vietų. Vairo stiprintuvo vamzdžius iš kolonėlęs vos išlupau, jau galvojau teks gadinti. Šiaip juos dėl surūdijimo reikėjo ir pakeisti, bet nei aš, nei savininkas nenorėjom užsiimti gerų naudotų paieška nuodugnia, tai liko seni kolkas. O nauji apie 200eur ir laukt dvi savaites, nes yra tik originalas.

Dar nemačiau taip staigiai pramušto alkūninio riebokšlio,todėl manau kad priežastis bus kita

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2020, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
A.G. rašė:
Ačiū Tadai už atsakymą ir pastabas.
Greičių dėžė yra 4HP18

Iš tavo pastabų ir žinių matau, kad tai būtų imlus laiko atžvilgiu. Aš neskubu, bet reikia man pasiskaičiuoti ar apsimoka investuoti i šį remontą.

Suprantu, kad beveik neįmanoma atspėti remonto ir siurprizų kurie gali atsirasti pakeliui kainos. Kiek maždaug gali kainuoti remontas?

Ačiū

Jeigu reiktų išimti ir atgal įdėti visą variklį, turbūt už darbą imčiau apie 300-400eur. Plius dalys.
Už pavarų dėžės keitimą XMui su tokiu varikliu ėmiau 150eur, bet ten mechaninė dėžė telpa ištraukt, nors ir sunkiai. Nuėmus dėžę buvo rasta labai prasta sankaba ir bėgantis alkūninio riebokšlis. Tai prisidėjo papildomų dalių tam reikalui.
Manau, kad reali suma kažkur tame tarpe.
O mašinos nemačius, tai labai sunku pasakyti, gal ten iš viso net ne pro ten bėga. Esu matęs daug atvejų, kai su Citroen mažai patyrę meistrai labai klaidingai diagnozuoja gedimus, netgi atrodo tokius paprasčiausius. Kažkada man prakiuro aukščio korektorius darant ratų suvedimą, ir pradėjo lašėti LHM. Žmogelis, su prancūzais nedirbęs, pasakė, kad man laša antifrizas. Kelis kartus perklausiau, tikrai patvirtino, kad antifrizas. Gal kad žalias..?

Volvui V50 šiandien pabaigsiu variklio keitimo procedūrą, variklis PSA 2,0HDi 100kw Siemens, tai darbas kainuos pačio variklio keitimo apie 400. Tiesa, dar stabdžių skystis buvo pakeistas savininko prašymu, abiejų priekinių šakių sailentai, vienas šarnyras. Sudėjau naują smagračio ir sankabos komplektą, naujas visas įmanomas tarpines, diržus, kaitinimo žvakes ir t.t. Susirinks apvali suma, kuri turėtų gerokai lipti į trijų nulių zoną. Mašina 12 metų naujesnė ir viskas pakankamai lengvai dar išsiardė. Nors jau buvo ir stipriai papuvusių vietų. Vairo stiprintuvo vamzdžius iš kolonėlęs vos išlupau, jau galvojau teks gadinti. Šiaip juos dėl surūdijimo reikėjo ir pakeisti, bet nei aš, nei savininkas nenorėjom užsiimti gerų naudotų paieška nuodugnia, tai liko seni kolkas. O nauji apie 200eur ir laukt dvi savaites, nes yra tik originalas.

Dar nemačiau taip staigiai pramušto alkūninio riebokšlio,todėl manau kad priežastis bus kita

Aš esu matęs kelis kartus, bet jis būdavo ne pramuštas, o išspjautas laukan.
Vieną kartą mano pačio darbas buvo, kai buvau jaunas ir buvo pirmieji darbai. Matyt neteisingai arba nepakankamai giliai sukaliau.
Kitą kartą buvo senas originalus riebokšlis pajudėjęs iš savo vietos. Išlindo laukan, bet ten tam varikly tokia konstrukcija, kad nebuvo daug vietos iki smagračio, tai į jį atsirėmė. Tada jis jį pratrynė kiaurai ir vistiek prakiuro.
Tai du atvejai per 6-7 metus, pakankamai retas gedimas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2020, 07:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Tau pasisekė :D ,aš pirmą kart girdžiu per tiek metų :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2020, 12:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 30 2013, 01:20
Pranešimai: 46
sveiki,
Ačiū visiems už pasidalinimą. Vilniuje Panerių 64A meistrai pakeitė riebokšlį.

Turiu klausimą. Gal kas turit sveikus priekinius gabaritus parduoti?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2020, 14:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kažkur kažkada buvo išlindę jų keli vnt nauji Valeo, t.y pagaminti prieš kokius 15 metų, bet dėžutėse nenaudoti sveikutėliai. Nepamenu, pas ką nusėdo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2020, 10:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 30 2013, 01:20
Pranešimai: 46
Butu šaunu jei kas atrastu ir norėtų parduoti. Butu gražu ir tvarkinga technikinei.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2020, 15:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Atrodo turiu

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2020, 20:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
A.G. rašė:
sveiki,
Ačiū visiems už pasidalinimą. Vilniuje Panerių 64A meistrai pakeitė riebokšlį.

Turiu klausimą. Gal kas turit sveikus priekinius gabaritus parduoti?

Beje, kiek kainavo darbai ir ar prireike papildomu daliu, medziagu ir priemoniu? Ir ar tik per ta rieboksli bego?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007