WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 01 2025, 14:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 08 2006, 12:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
Mano mašinoj vienam halogene yra persisukęs reflektorius bei iškritęs ir viduje lempoje mėtosi posūkio stikliukas kažkoks vidinis.

Reiktų išimt visą tą bloką ir sutvarkyt. Geriausia tą padaryt būtų nuėmus buferį, kiek suprantu, nes priėjimas nenuėmus, švelniai tariant, ne koks :)

O gal kas esat tvarkę ir kokių patarimų duotumėt, kaip darbuotis :?:

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 10 2006, 19:09 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2005, 09:21
Pranešimai: 30
Miestas: Šiauliai
Neseniai keiciau halogena II kartos XM. Patogiausia aisku ant duobes, reikia nuimti priekini plastmasini bamperi (2 varztai po priekiniu numeriu, 2 varztai kampuose po priekiniu ratu arkomis, uzdengti guminiu dangteliu ant plastmasiniu poarkiu, du ar trys samorezai apacioje laiko plastmasini bamperio sijona, tai tuos patogiau atsukti is apacios ant duobes). Kai visus atsuki, atjungi halogenu ir posukiu fiskes ir nusiimi bamperi kartu su halogenais. Tada jau atsuki halogenus nuo bamperio (prisukti samorezais is vidines puses) ir darai ka nori. Siaip visai nesudetinga, tik reikia raktu-galvuciu (atrodo Nr. 13, tiksliai nebepamenu) ir atsuktuvo.

_________________
C6 2007 2.7 V6 HDi auto


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 17 2006, 13:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
Kadangi ką tik ėmiau buferį norėčiau šiek tiek pataisyti RiderXM :roll:

Norint nuimti buferį visai nereikia judinti dviejų varžtų, esančių po numeriu. Buferis laikosi ant varžtų šonuose (šiaip plastmasiniuose posparniuose yra skylės, bet tikrai daug geriau posparnius išimt ir tada atsukinėti varžtus - daug geresnis priėjimas). Ir dar yra du 10 numerio varžtai iš apačios, laikantys „sijoną“. Jiems atsukti net nebūtina duobė, priėjimas labai geras paprastai pasikėlus mašiną.

Atsukus tuos varžtus buferį reikia traukti į priekį, nes buferis laikosi ant tokių vamzdžių, įkištų į mašinos rėmą. Atsargiai nenutraukit posūkių/halgoenų laidų.

P.S. Mario, galėtum pataisyt ir DUK įdėtą instrukcijėlę :wink:

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007