WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 23 2024, 06:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 11:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Pole rašė:
Kažkas čia su spidometro parodymais neaišku - negali jis pastoviai +8 rodyt nepriklausomai nuo greičio. Paprastai paklaida didėja didėjant greičiui. Prie 110, kad realiai yra 102 dar normalu, bet prie 22 kad realiai yra 14 tai jau čia nežinau.... :roll:

Paklaidą galima nurašyt ant lakstančios greičio rodyklės. Prie mažo greičio ji laksto pakankamai smagiai.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 13:14 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Lyginant mano ir EOO090 XM'ų APD darbo režimus išvados būtų tokios:
1. EOO090 XMo APD pavaras junginėja kuro taupymo režimu nesukeldamas beprotiškai apsukų, maniškėje ryškiai negerai su 2->3 perjungimu, toks įspūdis, kad valdymo blokui prie 2500 rpm neužtenka slėgio ir pavara jungiama prie 3000 rpm.
2. Maniškė gerokai dinamiškesnė, bet pas EOO090 reikia žiūrėti pro kur turbynos slėgis pučia :) ir siurblį galima dar pareguliuoti, bet tada jau su 5 litrais niekaip neišeis važiuoti :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 13 2009, 18:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Maniškė gerokai dinamiškesnė, bet pas EOO090 reikia žiūrėti pro kur turbynos slėgis pučia :)
Niekur tasai slėgis nepučia, išskyrus variklį. Švilpia pati turbina. Bet tepalų ji be proto neryja, slėgį kolektoriuje sukelia nominalų, tai nežinia ir ar verta dabar skirti jos pilnam restauravimui vos ne 1000lt.
Dėl dinamikos- lygink ir sąnaudas... :roll: Nesunku mechaniniam siurbliui padaryti, kad juodais dūmais apipūstų visus iš paskutiniųjų bebandančius prisivyti Lucasus. O nafig?... :roll: Vėlgi, žiūrėk kuro sąnaudas. Geriau trauks- daugiau ir rys; daugiau ir dūmys.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2009, 17:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
O mano tai nesiverčia dūmais :)

Pas Algį irgi nesiverčia net ir be katalizo; ir truputį atsilieka nuo EPICo pagal akseleraciją.
Galima padaryti, kad lyderiautų ir pagal akseleraciją, ir pagal sąnaudų dydį, ir pagal dūmų kiekį. O nafig? :roll:
Padariau aš jam bemaž kaip sau, kad būtų pakankama trauka su minimaliomis sąnaudomis, ir tegu taip ir būna.
Jei bus toks pageidavimas, galiu perstatyti ir kitaip, bet viskas neišvengiamai atsirems į sąnaudas- norint, kad trauktų, privalu ryti. O nafig? :roll:
Sūris dykai būna tik spąstuose. Nori lakstyti- mokėk, pilk, ir lakstyk.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2009, 20:20 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Na jei pas jį nesiverčia dūmai, tada pas mane iš ten deguonis skiriasi 8)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2009, 08:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Katalyzas nė prie ko ir suodžiais jį neužkiši (išdegs padlos anyway :) ). Sąžiningai sakau nemačiau ir tuo labaiu nevažiavau nė su vienu dyzelioku kurio nepriverstum ben šiek tiek užsidūminti juodais dūmais naglai akseleruojantis ar akseleruojantis iš per žemos pavaros. To dūmingumo nepastebėsi iš vairuotojo vietos, bet važiuojant iš galo matosi akivaizdžiai.
Jei pas Xminde yra kažkoks stebūklas, tai labai norėčiau su tuo stebūklu pravažiuot :lol:
O pas mane naglai įmynus tapkę spjauna juodus dūmus nu ir ką? Gal purkštukai, gal mišinys, o gal membrana turbinos - neee meistrų daugiau aš prie tos mašinos be mirtino reikalo neprileisiu :lol:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2009, 09:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
xminde rašė:
tikrai taip, jei vertinti pkalaidas kurias turi autombilių odometrai, tai ko gero ir galima tuos 10 proc. atmesti, bet juk tie odometrai meluoja visiems, ir visi apie 5 proc. degina daugiau kuro nei realiai, nes jų odometrai "nuvažiuoja" daugiau kilometrų nei realūs kilometrai :). O aš jau orientuojuosi į tikras kuro sanaudas pagal GPSą.

lyginant su visokiais golfais, tai gali ir 15 procentu drasiai atmesti, jei ne daugiau. va bangos forume vel atsirado gudruolis, kuris su vw golf 1.6 (74kw) be problemu iki 220 spidometra uzlenkia :D su pries tai tureta mazda 323 65kw lenkdavo 210 :) bet kai masinom max greitis pagal dokumentacija ~180 tai isvada viena :lol:

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2009, 09:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
dumija manoji, as to neneigiu, tiesiog parasiau palyginma su EOO <nedumijimu> :)


:lol: Dūmingumas dar laaabai priklauso ir nuo oro paėmimo filtro švaros bei teisingo turbinos membranos atreguliavimo.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2009, 18:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
EEO090 rašė:
Pole rašė:
Kažkas čia su spidometro parodymais neaišku - negali jis pastoviai +8 rodyt nepriklausomai nuo greičio. Paprastai paklaida didėja didėjant greičiui. Prie 110, kad realiai yra 102 dar normalu, bet prie 22 kad realiai yra 14 tai jau čia nežinau.... :roll:

Paklaidą galima nurašyt ant lakstančios greičio rodyklės. Prie mažo greičio ji laksto pakankamai smagiai.

Padėka kaliegai Proffanui už pakeistus spidometro trosus. Dabar važiuodamas negaliu atsigrožėti sklandžia greičio rodyklės erekcija. :D
O trosų keitimas- darbas...kaip čia gražiau pasakius, kad tik ne ukrainietiškai.... :bum:

xminde rašė:
Na jei pas jį nesiverčia dūmai, tada pas mane iš ten deguonis skiriasi 8)

Kada mano KFU dūmijo? Jei pamatysiu- tą pačią dieną atiduosiu AUTOMINUTEI. O kad mesteli pilkšvą dūmelį ant kiko- čia dar nedūmijimas. Pavažinėk pusdienį paskui mikrobus FORD TRANZIT ir namo parėjęs rasi pilną nosį suodžių. Va ten tai dūmija. :mrgreen:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 15 2009, 20:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
proffanas rašė:
Pole rašė:
O pas mane naglai įmynus tapkę spjauna juodus dūmus nu ir ką? Gal purkštukai, gal mišinys, o gal membrana turbinos
Nei tas, nei anas, nei trečias. Tai užprogramuota konstrukciškai. Nuspyręs tapkę, tu siurbliui atidarai juškę, ir paduodamas kuro kiekis padidėja akimirksniu. Orą tuo tarpu variklis pasiima su žymia inercija (ypač, kai šneka apie TD- turbinai irgi reikia laiko įsisukti). O kai, palyginus su oro cilindruose kiekiu, per daug užpilama kuro, dūmijimas neišvengiamas.
Netgi naujieji TDI HDI ir kitokie hjJxCdrTI, nors turi ir labai protingus smegenus bei prabangias oro srauto matuokles, spyrus per tapkę, šiek tiek dūmo visvien išmeta.
Vienintelis dalykas, galintis neraminti šiuo klausimu, tai dūmo sodrumas ir to dūmyjimo trukmė.
O jei dūmyja visame sūkių diapazone, net ir ant laisvų- visai kitas klausimas; tada jau gali žiūrėti ir purkštukus, ir degimą, ir siurblį kalibruoti.

Kitaip tariant, tas pats kiekis degimo kameroje suspausto ir perkaitusio oro bando sudegint staigiai padidėjusį dyzelino kiekį, kurį kliurkteli forsunkės.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2009, 11:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 03 2008, 17:02
Pranešimai: 369
Miestas: Lentvaris
sveiki,
jai jau APD veikimas tai toks kalusimelis,ar galima paciam sureguliuoti jas veikima,nes ramiai vaziuojant ties 60 km arba 65~70 junginejasi 2-3 pavara,tai jau pradeda vezi varyti,vaziuoji 65 km o ji tai 3 tai 2 saiba meto :bum:

_________________
C5 2002
BX 1987


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2009, 11:33 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O kokį Xado ar pylei? Tai būtų pigiausias kelias bandyti kažką pareguliuoti.
Regis Staskai taipo buvo, ima ir mėto ta APD 2->3 tai 3->2, taip savavališkai be nuspėjimo. Matyt valdymo blokas jau kvailioja, o kas jame kvailioja? Bijau, kad į šį klausimą niekados negausime kompetetingo atsakymo :(.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2009, 11:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Matyt valdymo blokas jau kvailioja, o kas jame kvailioja? Bijau, kad į šį klausimą niekados negausime kompetetingo atsakymo :(.

Podolske šiuo klausimu kaltinamas "lakas", susidaręs ant diskelių ir kitų besitrinančių paviršių iš prikepusio tepalo. Variantas- pilti specialų šmierą, tirpdantį tą "laką", pilnai keisti tepalą ir tikėtis, kad niekas ten nebepraslydinės ir dirbs kaip priklauso. Bet nuspėti, ar tikrai tame priežastis, ar tikrai toks dalykas padės, tai kaip su XADO- kaip aklai vištai grūdas... :roll: Nori rasti tinkamą vaistą- pirma turi rasti tikrąją ligą. O tas kvepia dėžės skerdimu :roll: .
http://cx.podolsk.ru/board2/viewtopic.php?t=7553


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2009, 12:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 03 2008, 17:02
Pranešimai: 369
Miestas: Lentvaris
seiptai tepaliukai pakeisti,filtrai isplauti o xado nepyliau,gal padandyti juk i galva neduos :mrgreen:

_________________
C5 2002
BX 1987


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2009, 14:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
tulia rašė:
seiptai tepaliukai pakeisti,filtrai isplauti o xado nepyliau,gal padandyti juk i galva neduos :mrgreen:

Maniškiam KFU dėžės XADinimas pasijuto iškart- ryčiagas pasidarė žymiai lengvesnis. Dėl 2> 3 bėgio jungimo mieste darau taip: pastumiu iki 65 km/h, įsijungia trečias krumplys, tada ramiai šiek tiek atleidžiu gaza, kol greitis nukrenta iki 55 km/h, o apsukos laikosi apie 1600aps/min. Ir ramiai pukšiu mažais apsisukimais. Dėl 55 km/h dar niekada nieko niekas nestabdė. O jei šustriakai lenkia- ką gi, čia laisva šalis, kurioje galima laisvai prisitrėkšt. Visos KET ir saugumo reikalavimai yra parašyti krauju, tad juos ignoruoti nelabai jau tinka- tai būtų nepagarba.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007