WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 06:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2007, 23:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Haris rašė:
Reiketu tokiu atveju nusiardzius ziureti kaip elgiasi zingsninis motoriukas, kokioj padety stovi (pvz) prie 26, 24, 20 laipsniu


Motoriuko padetis priklauso nuo skirtumo tarp uzduotos temperatures ir esamos. Todel vieno parametro ziurejimas nieko neduos.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2007, 08:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Haris rašė:
pradu itarti valdymo plokste! ... arba kokia jungti


mlyn... :roll:
Patikrinkit generatoriaus atiduodamą įtampą prie įvairių apsukų.
Panašu, kad plokštei visgi kajuk, tik prieš keičiant reiktų įsitikinti, ar ne dėl įtampos šuolių.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2007, 09:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Bandyk kita varikliuka idet, mane kai uzkniso tokia beda isidejau nauja ir baigesi fokusai, nors kaitaliojau ir plokstes. Kol viena kart isemes ta varikliuka puse valandos varinejau ir ziurejau kaip dirba. Ogi is 10 kartu 3 kart pradejo gryba pjaut.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2007, 09:28 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Gerai.
Patikrinsim ir itampa, ir motoriuka kita (tikrai gerai veikianti) idesim.
Rezultatai bus pranesti

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2007, 09:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
ir beje statant varikliuka i sklende nera skirtumo kokioj padeti jis pasuktas, nes tik ji idejus ir ijungus degima varikliukas automatiskai pac susireguliuoja i reikiama padeti. As kalbu apie savo ex xm su elektronine klimato sistema.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2007, 10:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Haris rašė:
Varikliuko bet kaip neistatysi, stovi "raktas" sklendeje

Taip zinoma :wink: Turiu omey kad dedant varikliuka sklende galima sukinet ranka, kad patogiau varikliuk idet....

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2007, 21:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 06 2006, 20:12
Pranešimai: 262
xamas rašė:
Taip zinoma :wink: Turiu omey kad dedant varikliuka sklende galima sukinet ranka, kad patogiau varikliuk idet....


Taip, ta mes supratom kai pradejom surinkineti. Motoro padetis krashtine, sklendes irgi, o vienas i kita netelpa ne pro kur. :) Bet pasirodo stebuklu nebuna - tiesiog reikejo ranka sklende pastumti ir viskas lengvai ilindo. :)

To be continued...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2007, 22:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
aris rašė:
tiesiog reikejo ranka sklende pastumti ir viskas lengvai ilindo. :)

To be continued...
Va va; man taip ir buvo. :) Nes buvo nepataikyti per kelis dantukus krumpliaračiai (įeinančio sklendėn štifto pakreipimas), o valdymas to nežinojo... Užteko suderinti, kad max padėtyje sklendė ir štiftas sutaptų-ir viskas tiesiog "stebuklingai" susitvarkė.

Paveikslėlis

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 21 2007, 21:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Sveiki,
Kazkaip netycia pastebejau, kad pas mano senuka peciukas gerokai silpniau sildo vairuotojo puse nei keleivio. Issilupau peciu, issiploviau, prapuciau suspaustu oru, patikrinau sklendes - lyg viskas ir gerai, bet sildo vis tiek taip pat kreivai. Dabar ir galvoju ar cia taip ir turi buti, ar vis del to peciu keisti laikas pribrendo?
Kadangi pas mane pilna mechanika tai jokiu motoruku itarti neiseina.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 21 2007, 22:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Haris rašė:
Jei dar peciukas isimtas, tai pripilk ji pilna karsto H2O ir ziurek, ar jis visas tolygiai isyla.
Jei taip, tada belieka sklendes.
Sekmes.


Eksperimenta su H2O bandziau, "na oshciup" lyg syla ir tolygiai. Sklendes kiek issinagrinejau yra tik dvi - keleivio pusei ir vairuotojo. Tos veikia be priekaistu, nes kai isimi peciu jos puikiai matosi is vidaus. Panasu kad kazkas sugedo :( reiks remontuot :)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 10:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Kaip kitaip klimai žinoti, kiek atidaryti šilto/šalto oro sklendę, kad palaikyti užduotą temperatūrą, jei nežinoma ta esama temperatūra?
Turėtų tokiam atvejui būti kažkokie defaultiniai klimos nustatymai, bet kad klima veiks netiksliai-faktas.

bitute pas mane neveike virs puse metu, kadangi baisiai zyze, pats pasitaisiau i blogaja puse. jei nejungi auto, bitute yra nereikalinga. be bitutes ir su bitute jei uzduodi pastovu greiti veikia taip pat.
bitute reikalinga del klimos, kai ijungi auto, kad butu ta pati temp.

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 14:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Net ir pusiau automatinis "pečiukas" (tas, su rankenėlėmis), uždavus jam temperatūrą, kelia salono temperatūrą iki užduotosios (kad ir 22C; svarbu ne min ir ne max), o ją pasiekus, mažina šilumos srautą, pridarydamas šilto/šalto oro sklendę.
Jei neveikia (pvz. išvis atjungta) "bitutė", tokiu atveju klimos "kompas" nebeturi pagal ką orientuotis, ligi kiek šildyti saloną, ir greičiausiai naudoja kažkokius defaultinius nustatymus. Jų tikslių parametrų, deja, nežinau; kaip ir to, ar jie iš tikrųjų yra.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 14:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
o klimos bitute dregme nustatineja? nes jei klima nustatau ant auto, tai tik uzvedus masina dazniausiai AC lempute dega, suprask, AC ijungtas, praejus kiek laiko( buna pora minuciu, buna keliolika) uzgesta, buna kad iskarto uzvedus nedega AC. Esu kazkur skaites, kad ziema kondiske pasitarnauja tuo, kad salina dregme is salono. Tai kiap ten su ta bitute, dregme matuoja ar ne? jei dregmes nematuoja, tai pagal ka klima sprendzia kada AC ijungti, kada isjungti?

beabejo man nesunku isijungus AC ji isjungti ir laikyti ECO rezima, bet jei dregme salina ir bitute dregme matuoja tai tegu dega tas AC, su uzrasojusiais langais dar nesusiduriau :)

P.S lauko termometras tvarkoje, uzduota temperatura salone palaiko, tarkim 26 laipsnius, pucia silta ora, AC dega.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 14:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bitutėj yra tik temperatūros daviklis.
"Auto" padėtyje kondicionierius orą džiovina; tuo pačiu pasileidžia ir aušinimo ventiliatoriai. Forume apie tai rašyta.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 26 2007, 15:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
pas mane automatinis, jei nustatai temperatura 25 laipsnius ir padarai rankini srauto nustatyma( reikia spadelioti mygtukus) , pvz uzdedi 5 padalas, net veikiant bitutei tau vis tiek pus tuo paciu 5 greiciu, taigi nereikia isradineti dviracio.
sutinku, kad bitute reguliuoja srauta, jei srauta padarai auto ir pvz uzdedi temp 25 laipsnius, kai tik ilipes i masina, ji pucia silpnai ir su AC. po to isilus varikliui ji duoda geras apsukas, tai yra ant max, kaip temp vidaus pasiekia nustatyta temp, tada klimato kontrole issijungia ir veikia labai silpnai arba neveikia, kartais isijungdama, aisku norint palaikyti pastovia temp.
Taigi bitute reikalinga klimato kontrolei, o ne peciukui.
Pagal profana, jei as uzsystatysiu 30 laipsniui ir uzdesiu rankiniu budu max srauta, kai vidus isils 30 laipsniu, tada peciukas issijungs, o gi ne, jis vis tiek varys max srautu, nors bitute veika. peciuko laipsniai yra sugraduoti gamykliskai, kad paspaudus 25 ar 26 laipsnius jis tau ir duos tiek, o bitute ji papr reikalinga del klimato kontroles

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007